quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:58 schreef Verity het volgende:
Jane en Axel balen er flink van dat Jordy er nog is.
doen ze echt elke keer al zodra de exit gebeurd is maar van ashley vorig jaar vonden ze het stomquote:
Scheelt van 2 gc weten ze niet af.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:58 schreef Joyce-43 het volgende:
zijn nu alweer aan bespreken voor volgende week hoe of wat Jaxel
Nou kan ze helemaal zo meespelen in Lord of the ringsquote:
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat die clown gaat winnenquote:
Mooiste tv zou dat zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:02 schreef Roxiebb het volgende:
Jane: we zijn altijd respectvol geweest….
Axel: het zou wel kut zijn als we op de bank met Jordy zitten en van hem verliezen.
Toen rap stream naar kartel
Zo is dat, ze zullen er nog van schrikken, je ziet het aan hun ogen, gewoon nare sluwe mensen die alleen maar uit zijn op geld en daarvoor iedereen voor de bus gooienquote:
maar dan nog liever Pootje dan die glibber mattheusquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat die clown gaat winnen
Ik zou me rot lachen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, drie jaar achter elkaar een man uit Belgiequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:03 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan nog liever Pootje dan die glibber mattheus
Wie moet er dit anders winnen, ik weet het echt niet. Geef mij die Poot dan maar (die altijd weg wilde zelf haha), de rest gun ik het niet ( misschien mag sharice ook wel winnen van mij)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vind sowieso dat ze zich (elk jaar) weer teveel aantrekken van de info van ‘fans’. Het geeft een indicatie, maar wel een onbetrouwbare. Je hebt geen enkel idee hoeveel mensen dat zijn en geen enkel idee wat voor mensen dat zijn. En of toevallig aan de kant van het ene ‘kamp’ meer online actievere mensen zitten dan aan de andere kant. Zonder dat soort cijfers en info blijft het een beetje nattevingerwerk. Bleek ook wel een beetje in de uitslag van dat examen bijvoorbeeld.quote:
Het is een complotquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, drie jaar achter elkaar een man uit Belgie
En terecht anders zouden de anderen er nog een paar tegoed hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:01 schreef -river- het volgende:
Keanu zijn gc liggen niet enkel in zijn kast hoor, staan goed genoteerd bij BB en het is altijd na exit de gc ook exit.
Wat moeten ze vinden dan , dat weet iedereen toch al?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:04 schreef Koos1958 het volgende:
Nou kom zeg even wat jullie echt vinden.
Ook kunnen fans zo maar overslaan en lopen de FB schaapjes mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vind sowieso dat ze zich (elk jaar) weer teveel aantrekken van de info van ‘fans’. Je hebt geen enkel idee hoeveel mensen dat zijn en geen enkel idee wat voor mensen dat zijn. En of toevallig aan de kant van het ene ‘kamp’ meer online actievere mensen zitten dan aan de andere kant. Zonder dat soort cijfers en info blijft het een beetje nattevingerwerk. Bleek ook wel een beetje in de uitslag van dat examen bijvoorbeeld.
Johan C zou er trots op geweest zijn!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:02 schreef Hoempah het volgende:
Jordy: Ik wist toen jij als eerste werd genoemd ik niet als eerste genoemd ging worden.
Ze hadden net gewoon ook game talk hoor. Dan heb je het simpelweg gemist.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik hoor dat ze het over de uitslag hebben en dat het willekeurig is.
Die van jolien en keanu zijn gekocht. Die kwamen uit de machine en die kon iedereen pakkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En terecht anders zouden de anderen er nog een paar tegoed hebben
Koos is al een beetje oud hequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze hadden net gewoon ook game talk hoor. Dan heb je het simpelweg gemist.
Ja proberen hun erop te krijgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze hadden net gewoon ook game talk hoor. Dan heb je het simpelweg gemist.
Ik zou het Pootje wel gunnen. Waar twee honden vechten om een been, gaat de derde er mee heenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:03 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan nog liever Pootje dan die glibber mattheus
er is nooit benoemd dat ze het niet aan een ander mogen gevenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die van jolien en keanu zijn gekocht. Die kwamen uit de machine en die kon iedereen pakken
haha dit!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het Pootje wel gunnen. Waar twee honden vechten om een been, gaat de derde er mee heen
Niks gekocht, was ze gegund nav een spel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die van jolien en keanu zijn gekocht. Die kwamen uit de machine en die kon iedereen pakken
En niets toevoegt in bb behalve hard snurkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef jooba het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Zone boer die geen enkele moeite doet om een beetje abn te praten.
Die schijtende en niet verstaanbare Pootje nee....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:03 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wie moet er dit anders winnen, ik weet het echt niet. Geef mij die Poot dan maar (die altijd weg wilde zelf haha), de rest gun ik het niet ( misschien mag sharice ook wel winnen van mij)
Ja zeker alleen jammer dat ze straks dan weer kwaad praat over haar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Lief van Sharice, Jolien wat moed inpraten.
Ja en als je pakt is hij van jou en hij koos ze deze week niet te gebruiken dus ook exit.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane zegt over Jordy ( ja kijk terug) onsportief nemen, jaja neem even een spiegel voor je neus
Ja maar ik zei het omdat ik hier alweer las ‘ohhh die anderen gelijk weer in game talk’. Het gebeurt gewoon aan beide kantenquote:
Probeert gewoon nu een goudkarper binnen te hengelen...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef Verity het volgende:
Vind dit een fijne kant van Sharice om te zien.
?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:07 schreef Astro_boy het volgende:
Wel grappig dat familieleden posten in dit topic
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien heeft haar sneakers maar aangetrokken is het nu en hardlooppakje ?
Nutteloze opmerking.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:07 schreef Astro_boy het volgende:
wat is dit nu weer voor een rare opmerking?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:07 schreef Astro_boy het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze gaan afvragen hoe het komt dat de fans van beide niet zoveel opgeleverd heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane zegt over Jordy ( ja kijk terug) onsportief nemen, jaja neem even een spiegel voor je neus
Ik zie ze niet zuur kijken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:07 schreef Roxiebb het volgende:
Heerlijk die super zure koppen van Axel en Jane
Dat mens heeft 0 zelfreflectie en is zo vals als het maar kan. Die heeft flink wat ervaring met over lijken heen gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Zie hieronder:quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor een rare opmerking?
quote:
Tis zo jammer dat ze achter de rug om anders lultquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef Verity het volgende:
Vind dit een fijne kant van Sharice om te zien.
Hahahahahaha wat?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:07 schreef Astro_boy het volgende:
En dan een reis maken met zijn BB maatjes en nog eens zijn hoogzwangere vrouw en peuter alleen laten om verder vakantie te vieren..echt niet verdiend om te winnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:07 schreef mijntjexx het volgende:
haha ik ben erachter..ik wil dat Pootje wint! Die koppen van de rest geniet ik nu al van!!
Pootje die zelf ook denkt van wtf, heerlijk
En jordy niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:10 schreef Lrod01 het volgende:
Rot op met je pleur Axel. Vieze schijnheil.
als iedereen hier dan ook even in zijn eigen spiegel wil kijkenquote:
En ook leuk extraatje met de baby die eraan komtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:07 schreef mijntjexx het volgende:
haha ik ben erachter..ik wil dat Pootje wint! Die koppen van de rest geniet ik nu al van!!
Pootje die zelf ook denkt van wtf, heerlijk
Zow, mijn god het is maar een spel he.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:09 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat mens heeft 0 zelfreflectie en is zo vals als het maar kan. Die heeft flink wat ervaring met over lijken heen gaan.
Go Poot!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ook leuk extraatje met de baby die eraan komt
Keanu vroeg of ze het zo wilde blijven noemen keanu kartelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Heeft het kartel al een andere naam inmiddels?
Kartel-1quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Heeft het kartel al een andere naam inmiddels?
Ach ventje toch, nu heb je weer even praatjesquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:10 schreef Lrod01 het volgende:
Rot op met je pleur Axel. Vieze schijnheil.
Mooie ventquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:11 schreef Roxiebb het volgende:
Axel heeft behoefte aan een bakkie troost 😀😀😀
Ter nagedachtenis aan?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Keanu vroeg of ze het zo wilde blijven noemen keanu kartel
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:10 schreef mazaru het volgende:
Bakkie troost was meer op zijn plek geweest nu
Jaja Koos hij heeft ook schimmel toegevoegdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En niets toevoegt in bb behalve hard snurken
Heb ik ondertussen ook bij Jane, haar masker zakt ook aardig afquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoe hoog ik Axel had staan de eerste weken, hoe rap hij ook weer gevallen is. 🤪
ik ben ook nog steeds niet geweest whahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze kan dus niet plassen in dat pakje
Of naar Turkijequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:12 schreef Droopie het volgende:
Ach Jolien, ook Keanu is nu op een betere plek. Waar die grenzeloos kan dansen, eten en daten.
Eerst naar de kapper denk ik.
Kom je hier om te trollen of gewoon gezellig over de streams pratenquote:
Nieuwe week, nieuwe kansen dus hoop dat maar niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:13 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
1 minuut want hij is opgelucht dat ie mag blijven. Morgen weer chagrijnig die gast
Een beetje zoals in de quotes stondquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:13 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
1 minuut want hij is opgelucht dat ie mag blijven. Morgen weer chagrijnig die gast
Met heel veel gingerbeer. Kan Jordy weer gaan lallen en schreeuwenquote:
Ah jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat ging inderdaad over Sharice. Jolien en Sharice hadden elkaar even gesproken bij de wc's.
Hahahaha hij is ergens gewoon grappig, oefent 24/7 de freeze en weet denk ik niet eens waar 3/4 van de spullen in huis staan en dacht van de week dat de droger een wasmachine was.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:15 schreef Droopie het volgende:
Whahah,
Axel: de was van hun deden we toch al niet meer
Pootje: huh,
Die man denkt dat er alleen maar batterijen liggen in dat hok ofzo.
Spierballentaal op niets gebaseerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel hij gaat een hele week alleen maar haat gooien
Als hij het hard wil spelen prima
Ik kan er tegen
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:19 schreef maxelu het volgende:
Ik moet altijd wel lachen met Axel zn bakkie pleur momenten
Juist vooral op de grootste drama-momenten vind ik het heel grappig
Was paar weken terug ook, na die nacht dat de terror-twins iedereen pissed off hadden gemaakt met hun domme grappen
Hadden ze de dag erna besloten dat er savonds geen koffie meer moet gedronken worden, want dat ze dan niet slapen en raar doen snachts
Even later was dan die ruzie met Jane vs de terror twins, zieke spanning die avond in het huis.
Kwam Axel ook zo casual rond middernacht: Mattie pleur? Iemand pleur? Bakkie pleur? Moest daar toen ook keihard om lachen ;p
Daar trapt ze niet meer in.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice geeft Jane het advies om van de week toch even met Jolien een gesprekje te hebben.
Om aan te geven dat het niet persoonlijk was afgelopen week.
Hou nu eens op! Die meiden hebben gewoon een leuk gesprekquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:21 schreef Joyce-43 het volgende:
SHarice ik zou jane niet echt geloven want vorige week zei Jane dat ook tegen Jolien
En Jane wil best met haar praten, maar ze voelt zich niet verplicht. En gelijk heeft ze. Als ik met mens erger je niet iemand van het bord gooi voel ik me ook niet verplicht om excuus aan te bieden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice geeft Jane het advies om van de week toch even met Jolien een gesprekje te hebben.
Om aan te geven dat het niet persoonlijk was afgelopen week.
Zegt wel heel veel, dat is bij die anderen dus niet. Axel haat echt jordy.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice en Jane hebben het erover dat Pootje en Axel met "getrokken" wapens klaar staan.
Dus dat ze moeten proberen ze een beetje in het gareel te houden
Zou die een wielrenliefhebber zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahahaha hij is ergens gewoon grappig, oefent 24/7 de freeze en weet denk ik niet eens waar 3/4 van de spullen in huis staan en dacht van de week dat de droger een wasmachine was.
Ik zeg Jane en Axel lekker naar huis.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
Jordy wordt gek als axel en jane als nederlander in de finale komen. Dus ik zeg ... Jane en Axel in de finale!!!!
Jane heeft tegen Jolien en Mattie en Keanu hetzelfde gezegdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:21 schreef Joyce-43 het volgende:
SHarice ik zou jane niet echt geloven want vorige week zei Jane dat ook tegen Jolien
Dat komt omdat Axel heel oppervlakkig is en gewoon is om met zijn maten in de kroeg te zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:19 schreef maxelu het volgende:
Ik moet altijd wel lachen met Axel zn bakkie pleur momenten
Juist vooral op de grootste drama-momenten vind ik het heel grappig
Was paar weken terug ook, na die nacht dat de terror-twins iedereen pissed off hadden gemaakt met hun domme grappen
Hadden ze de dag erna besloten dat er savonds geen koffie meer moet gedronken worden, want dat ze dan niet slapen en raar doen snachts
Even later was dan die ruzie met Jane vs de terror twins, zieke spanning die avond in het huis.
Kwam Axel ook zo casual rond middernacht: Mattie pleur? Iemand pleur? Bakkie pleur? Moest daar toen ook keihard om lachen ;p
Is toch erg dat dit moet. Ze zei ook al aan het begin van de avond tegen hem hou eens op met dat haat gedoequote:
Dat soort mensen zijn de ergste hequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:24 schreef Willewa het volgende:
Mattie even bloedgeld innen in Keanu’s jasjethanks mate!
Moeten ze ook even bij Jordy andersom doen , die haat Axel ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch erg dat dit moet. Ze zei ook al aan het begin van de avond tegen hem hou eens op met dat haat gedoe
Jordy zou ook op Kiki gaan. was afgesproken. One for the team.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:23 schreef Droopie het volgende:
Hey Matt en Jolien staan er ook weer bij, hoe toevallig, net als bij Elsa
Lekker hypocriet iddquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:24 schreef Willewa het volgende:
Mattie even bloedgeld innen in Keanu’s jasjethanks mate!
Haha ach ik vind het wel meevallen. Vond het gewoon wel grappig dat ie daar nu staat in zijn jasje hehe.quote:
Keanu had er om gevraagd dus de enige is jordyquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt jullie hebben allemaal bloed aan jullie handen als geintje gelijk sharice fel zijn. Jolien zegt he wij zijn er ook bij he
Ze noemen het geen drugskartel. Kartel heeft een andere betekenis.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:25 schreef RelDaThief het volgende:
'We gaan strijden voor 't kartel'
Dude, van zodra je in de buurt komt van iemand uit een kartel schijt je je broek vol.
Noem het wat je wil maar 'kartel' is nu nog belachelijker qua benaming dan het al was.
Sharice vond dat niet leuk dat die hey zeiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Welkom allemaal jullie nomineerde keanu dit zorgde voor zijn vroegtijdige vertrek
Daarom staan jullie hier als hongerige wolven te wachten op de erfenis
Oja goedequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
nou wie gaat dan de boodschappen betalen
Klinkt gewoon veel te zwaarwichtig voor een slap groepje.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze noemen het geen drugskartel. Kartel heeft een andere betekenis.
ik denk nog steeds vrijstellingenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Er gaan vast nog vrijstellingen komen. Je speelt voor jezelf, dus er komen vast ook nog allianties die we nu nog niet zien.
Vooral op geldquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
Axel: goed dat hij censuur had (Jordy) meer geld voor ons.
Axel blijft gefixeerd op Jordy
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy gaat zijn kaarten weer neerzetten
Sloeg nergens op. Hij blijft over jordy bezig. Nu weer over zijn kaartjesquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
Die vliegt eruit zogauw hij op de bank komt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:32 schreef odie22 het volgende:
ik vind het een beetje een zielige vertoning worden van axel, dit gaat de kijker ook niet leuk vinden
Omgekeerd ook he?Jordy had het net buiten alleen maar over Axel , het is van twee kanten niet alleen van Axelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy doet echt PRECIESSS hetzelfdequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:32 schreef odie22 het volgende:
ik vind het een beetje een zielige vertoning worden van axel, dit gaat de kijker ook niet leuk vinden
Dat willen ze toch niet zienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omgekeerd ook he?Jordy had het net buiten alleen maar over Axel , het is van twee kanten niet alleen van Axel
Axel heeft altijd gezegd zit hier echt voor het geld. En pootje ook maar die dacht altijd dat er minimaal 50000 zou zijn als pot.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope.. gewoon op Jordy heb ik het idee.. Al weken.
Precies dit. Jordy zei net buiten dat hij Axel een vreselijk vent vondquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omgekeerd ook he?Jordy had het net buiten alleen maar over Axel , het is van twee kanten niet alleen van Axel
De groep wordt te klein en te gesplitst nu hierdoor. Van mij mag ie ook dicht, of een "openbare ruimte" ervan maken. Zodat ze nog wel een extra ruimte hebben om iets te besprekenquote:
gewoon dichtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:34 schreef Verity het volgende:
[..]
De groep wordt te klein en te gesplitst nu hierdoor. Van mij mag ie ook dicht, of een "openbare ruimte" ervan maken. Zodat ze nog wel een extra ruimte hebben om iets te bespreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |