Nutteloze opmerking.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:07 schreef Astro_boy het volgende:
Wel grappig dat familieleden posten in dit topic
wat is dit nu weer voor een rare opmerking?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:07 schreef Astro_boy het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze gaan afvragen hoe het komt dat de fans van beide niet zoveel opgeleverd heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane zegt over Jordy ( ja kijk terug) onsportief nemen, jaja neem even een spiegel voor je neus
Ik zie ze niet zuur kijken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:07 schreef Roxiebb het volgende:
Heerlijk die super zure koppen van Axel en Jane
Dat mens heeft 0 zelfreflectie en is zo vals als het maar kan. Die heeft flink wat ervaring met over lijken heen gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane zegt over Jordy ( ja kijk terug) onsportief nemen, jaja neem even een spiegel voor je neus
Zie hieronder:quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor een rare opmerking?
quote:
Tis zo jammer dat ze achter de rug om anders lultquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef Verity het volgende:
Vind dit een fijne kant van Sharice om te zien.
Hahahahahaha wat?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:07 schreef Astro_boy het volgende:
En dan een reis maken met zijn BB maatjes en nog eens zijn hoogzwangere vrouw en peuter alleen laten om verder vakantie te vieren..echt niet verdiend om te winnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:07 schreef mijntjexx het volgende:
haha ik ben erachter..ik wil dat Pootje wint! Die koppen van de rest geniet ik nu al van!!
Pootje die zelf ook denkt van wtf, heerlijk
En jordy niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:10 schreef Lrod01 het volgende:
Rot op met je pleur Axel. Vieze schijnheil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |