er is nooit benoemd dat ze het niet aan een ander mogen gevenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die van jolien en keanu zijn gekocht. Die kwamen uit de machine en die kon iedereen pakken
haha dit!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het Pootje wel gunnen. Waar twee honden vechten om een been, gaat de derde er mee heen
Niks gekocht, was ze gegund nav een spel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die van jolien en keanu zijn gekocht. Die kwamen uit de machine en die kon iedereen pakken
En niets toevoegt in bb behalve hard snurkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef jooba het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Zone boer die geen enkele moeite doet om een beetje abn te praten.
Die schijtende en niet verstaanbare Pootje nee....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:03 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wie moet er dit anders winnen, ik weet het echt niet. Geef mij die Poot dan maar (die altijd weg wilde zelf haha), de rest gun ik het niet ( misschien mag sharice ook wel winnen van mij)
Ja zeker alleen jammer dat ze straks dan weer kwaad praat over haar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Lief van Sharice, Jolien wat moed inpraten.
Ja en als je pakt is hij van jou en hij koos ze deze week niet te gebruiken dus ook exit.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane zegt over Jordy ( ja kijk terug) onsportief nemen, jaja neem even een spiegel voor je neus
Ja maar ik zei het omdat ik hier alweer las ‘ohhh die anderen gelijk weer in game talk’. Het gebeurt gewoon aan beide kantenquote:
Probeert gewoon nu een goudkarper binnen te hengelen...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef Verity het volgende:
Vind dit een fijne kant van Sharice om te zien.
?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:07 schreef Astro_boy het volgende:
Wel grappig dat familieleden posten in dit topic
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien heeft haar sneakers maar aangetrokken is het nu en hardlooppakje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |