dansen is al gedaanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Nou kom maar op met het fluitgroepje en dansgroepje![]()
Nou he..de ogen neerslaanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien weet wel precies hoe ze moet kijken bij een compliment
Ik hoop het zoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:36 schreef greysbones het volgende:
durfde je het niet aan @:Kodiak100 om er Keanu bij te zetten?
Heb je gezien hoe ze mannen verleid in de bar? Tenenkrommendquote:
ja dat is wel erg jammer inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:37 schreef Lrod01 het volgende:
Jordy is trouwens weer behoorlijk negatief in de uitzending gezet. Tegelijkertijd is de minachtig van Axel naar de kijker met zijn opmerkingen er wel uitgeknipt. Je zou bijna denken dat ze Jordy weg proberen te werken.
Ja was echt he dat ze die dingen allemaal weglietenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:37 schreef Lrod01 het volgende:
Jordy is trouwens weer behoorlijk negatief in de uitzending gezet. Tegelijkertijd is de minachtig van Axel naar de kijker met zijn opmerkingen er wel uitgeknipt. Je zou bijna denken dat ze Jordy weg proberen te werken.
Ik vindt het wel schattig zoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind dit niet leuker uitzienjij wel?
Dat weet hijquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Kijk die Axel nou zitten, oh wat ga je op je bek jongen hahah Jordy blijft![]()
Kleuren vloeken... dat crème op wit..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind dit niet leuker uitzienjij wel?
Dat weet hij echt welhoor..Weten ze allemaal welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Kijk die Axel nou zitten, oh wat ga je op je bek jongen hahah Jordy blijft![]()
Mario dit heeft niet meer met de streams te maken, dat speelt helemaal niet hierquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:41 schreef mario390 het volgende:
kunnen zich daar de meisjes wel bij poepen entspannen? word ik niet kunnen met kamera op arsje
jane is verkoudenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
BB klinkt ook een beetje verkouden lijkt het
Ja die de wat hij vanmiddag ook zei.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Jordy durft dingen tenminste eerlijk te zeggen
Het is een spel en iedereen speelt het op zijn manierquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Jordy durft dingen tenminste eerlijk te zeggen
Hij zei ook niet dat hij verwacht dat Jordy er vanavond uitgaat. Maar door zijn tactische spel zitten ze nu wel met zijn drieën op de bank.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat weet hij echt welhoor..Weten ze allemaal wel
Die had al thuis moeten zittenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:43 schreef Willewa het volgende:
Hopelijk blijft Keanu toch op een wonderlijke wijze. Prima, aardig ventje.
Zelfde beeld nu als op tv..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Yes!!!!!!!!!!!!!!!
screeners houden jullie Axel in de gaten en Jane please!?
lekker koken voor muttiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
Sneu voor Keanu maar nu kan hij thuis verder strijden
Ja die actie snap ik ook nog steeds niet goedquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:46 schreef -river- het volgende:
Take one for the team....helaas naar huis
Axel maat zeggen dat het zijn kop kon kosten. Maar nu zien ze dat publiek het wel waarderen van hun clubjequote:
*** Mod edit: Pseudomodden, doe maar niet ***quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
Waarom zonderen die 4 zich nu af en staan ze er niet bij, slechte verliezers zeg....
Dat wilde keanu nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
Waarom zonderen die 4 zich nu af en staan ze er niet bij, slechte verliezers zeg....
Volgens mij heten ze winnaars deze week.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
Hoezo, elke week blijft het grootste deel daar staan. Meestal gaan er 1 of 2 max ff mee naar voren. Nu gingen er 3 mee omdat ze een bondje waren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:48 schreef Ireth het volgende:
Ik gok dat keanu zo zegt "wacht ff, ik moet nog poepen.."
Kartel wilde ook met z’n 4tjes naar de deur lopen en wilde die andere niet laten meelopenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
Keanu wilde alleen die drie mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij heten ze winnaars deze week.
ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoezo, elke week blijf het grootste deel daar staan. Meestal gaan er 1 of 2 max ff mee naar voren. Nu gingen er 3 mee omdat ze een bondje waren.
Niet gelijk iets maken van niks
volgens mij heeft hij best veel vriendenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu gaat best in een gat vallen zo te horen.
Gelukkig kan hij nu wel weer met Lennie omgaanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu gaat best in een gat vallen zo te horen.
Ik denk zelfs dat dat een instructie is die is gegeven door de regie in het begin. Maar dat ze het een beetje door de vingers zijn gaan zien dat er wat meelopen. Het is vanaf het begin zo geweest dat het grootste deel daar bleef staan, ook met grote groep nog.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ik wilde het net zeggen
ze wachten allemaal bij die deuren en er mag er 1 of twee mee tot aan de laatste deur
ze blijven netjes staan en klappen
Ja die was ik alweer helemaal vergeten, zag haar net voorbij komen op beeldquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij nu wel weer met Lennie omgaan
Ja volgens mij wel, dubbelstem toch?quote:
als het goed is heeft jolien die nuquote:
als het goed is ligt die bij mattie in de kast, zodat jolien of kenau ze zouden houden en er geen verloren zou gaan als een van hun naar huis zou moeten. hopelijk heeft hij dat nog gedaanquote:
Twee stuks lees ik net. Sowieso die dubbele stem, die andere weet ik nietquote:
Het kartel had dit afgesproken, dat de 3 overblijvers zouden meelopen tot bij de DBK-deur, om zo de vertrekker een beetje af te schermen van de 4 andere (ze zaten nog erg in hun boosheid en shock toen ze dat bespraken)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoezo, elke week blijft het grootste deel daar staan. Meestal gaan er 1 of 2 max ff mee naar voren. Nu gingen er 3 mee omdat ze een bondje waren.
Niet gelijk iets maken van niks
Klinkt goed voor axelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
En we moeten door![]()
Komende week draait het om money in het BB huis
Als BB het goedkeurt dan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het goed is ligt die bij mattie in de kast, zodat jolien of kenau ze zouden houden en er geen verloren zou gaan als een van hun naar huis zou moeten. hopelijk heeft hij dat nog gedaan
Nee! Je mag niet zo liegen. Wij houden van het kartel dus moet je negatief over andere deelnemers praten! Govvedommequote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat dat een instructie is die is gegeven door de regie in het begin. Maar dat ze het een beetje door de vingers zijn gaan zien dat er wat meelopen. Het is vanaf het begin zo geweest dat het grootste deel daar bleef staan, ook met grote groep nog.
ook al ben je de oprichter ook jij mag niet schelden hierquote:
Die zat niet eens op de bank.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:54 schreef odie22 het volgende:
helaas geen axel die weg moest maar dit is ook prima
Zeg dat wel. Die gast hoeft zich niet in Zwolle te vertonen. Die mag lekker in Kampen en Ijsselmuiden blijven.quote:
Dat hoop ik niet. Zou zo niet verdiend zijn.quote:
Jij zou hem ophalen toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:55 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Die gast hoeft zich niet in Zwolle te vertonen. Die mag lekker in Kampen en Ijsselmuiden blijven.
Zo heel duur is dat niet dus kan alsnog wel primaquote:
Als hij dat goed vindt dan zou dat heel raar zijn. Bij die anderen telden ze ook niet meer mee.quote:
Daar hoop ik ook op, een paar intense spellen..laat ze maar eens zweten, dit hele traject is tot nu toe peanuts geweestquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:54 schreef RelDaThief het volgende:
Als nu BB ervoor zou zorgen dat ze allemaal een paar dagen hun plannen op poten kunnen zetten en er dan een spel inknalt waarbij de GC's ieders plan om zeep helpen...
Alles en iedereen in verwarring brengen zodat ze met al hun bondjes niks meer zijn.
Jolien was geen gekochtequote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het goed is heeft jolien die nu
of matti
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:55 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Die gast hoeft zich niet in Zwolle te vertonen. Die mag lekker in Kampen en Ijsselmuiden blijven.
als het goed is nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar goed dus wel 1 dubbele stem en de beslissende stem weg
En speudomodden mag ook nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook al ben je de oprichter ook jij mag niet schelden hier
Ik zie je telkens zo boos zijn op die andere kant, maar hun gedrag is enkel REactie op het gedrag van Jordy geweestquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:55 schreef riri het volgende:
Die hoofden van dat Jaxelclubje.. gerechtigheid, ik hoop dat ze zo gaan voelen hoe vals gedrag wordt afgestraft.. go go go kartel, jullie verdienen het, de rest zijn hypocrieten, één voor één
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |