Ja die actie snap ik ook nog steeds niet goedquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:46 schreef -river- het volgende:
Take one for the team....helaas naar huis
Axel maat zeggen dat het zijn kop kon kosten. Maar nu zien ze dat publiek het wel waarderen van hun clubjequote:
*** Mod edit: Pseudomodden, doe maar niet ***quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
Waarom zonderen die 4 zich nu af en staan ze er niet bij, slechte verliezers zeg....
Dat wilde keanu nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
Waarom zonderen die 4 zich nu af en staan ze er niet bij, slechte verliezers zeg....
Volgens mij heten ze winnaars deze week.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
Hoezo, elke week blijft het grootste deel daar staan. Meestal gaan er 1 of 2 max ff mee naar voren. Nu gingen er 3 mee omdat ze een bondje waren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:48 schreef Ireth het volgende:
Ik gok dat keanu zo zegt "wacht ff, ik moet nog poepen.."
Kartel wilde ook met z’n 4tjes naar de deur lopen en wilde die andere niet laten meelopenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
Keanu wilde alleen die drie mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij heten ze winnaars deze week.
ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoezo, elke week blijf het grootste deel daar staan. Meestal gaan er 1 of 2 max ff mee naar voren. Nu gingen er 3 mee omdat ze een bondje waren.
Niet gelijk iets maken van niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |