Jaja Koos hij heeft ook schimmel toegevoegdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En niets toevoegt in bb behalve hard snurken
Heb ik ondertussen ook bij Jane, haar masker zakt ook aardig afquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoe hoog ik Axel had staan de eerste weken, hoe rap hij ook weer gevallen is. 🤪
ik ben ook nog steeds niet geweest whahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze kan dus niet plassen in dat pakje
Of naar Turkijequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:12 schreef Droopie het volgende:
Ach Jolien, ook Keanu is nu op een betere plek. Waar die grenzeloos kan dansen, eten en daten.
Eerst naar de kapper denk ik.
Kom je hier om te trollen of gewoon gezellig over de streams pratenquote:
Nieuwe week, nieuwe kansen dus hoop dat maar niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:13 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
1 minuut want hij is opgelucht dat ie mag blijven. Morgen weer chagrijnig die gast
Een beetje zoals in de quotes stondquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:13 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
1 minuut want hij is opgelucht dat ie mag blijven. Morgen weer chagrijnig die gast
Met heel veel gingerbeer. Kan Jordy weer gaan lallen en schreeuwenquote:
Ah jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat ging inderdaad over Sharice. Jolien en Sharice hadden elkaar even gesproken bij de wc's.
Hahahaha hij is ergens gewoon grappig, oefent 24/7 de freeze en weet denk ik niet eens waar 3/4 van de spullen in huis staan en dacht van de week dat de droger een wasmachine was.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:15 schreef Droopie het volgende:
Whahah,
Axel: de was van hun deden we toch al niet meer
Pootje: huh,
Die man denkt dat er alleen maar batterijen liggen in dat hok ofzo.
Spierballentaal op niets gebaseerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel hij gaat een hele week alleen maar haat gooien
Als hij het hard wil spelen prima
Ik kan er tegen
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:19 schreef maxelu het volgende:
Ik moet altijd wel lachen met Axel zn bakkie pleur momenten
Juist vooral op de grootste drama-momenten vind ik het heel grappig
Was paar weken terug ook, na die nacht dat de terror-twins iedereen pissed off hadden gemaakt met hun domme grappen
Hadden ze de dag erna besloten dat er savonds geen koffie meer moet gedronken worden, want dat ze dan niet slapen en raar doen snachts
Even later was dan die ruzie met Jane vs de terror twins, zieke spanning die avond in het huis.
Kwam Axel ook zo casual rond middernacht: Mattie pleur? Iemand pleur? Bakkie pleur? Moest daar toen ook keihard om lachen ;p
Daar trapt ze niet meer in.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice geeft Jane het advies om van de week toch even met Jolien een gesprekje te hebben.
Om aan te geven dat het niet persoonlijk was afgelopen week.
Hou nu eens op! Die meiden hebben gewoon een leuk gesprekquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:21 schreef Joyce-43 het volgende:
SHarice ik zou jane niet echt geloven want vorige week zei Jane dat ook tegen Jolien
En Jane wil best met haar praten, maar ze voelt zich niet verplicht. En gelijk heeft ze. Als ik met mens erger je niet iemand van het bord gooi voel ik me ook niet verplicht om excuus aan te bieden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice geeft Jane het advies om van de week toch even met Jolien een gesprekje te hebben.
Om aan te geven dat het niet persoonlijk was afgelopen week.
Zegt wel heel veel, dat is bij die anderen dus niet. Axel haat echt jordy.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice en Jane hebben het erover dat Pootje en Axel met "getrokken" wapens klaar staan.
Dus dat ze moeten proberen ze een beetje in het gareel te houden
Zou die een wielrenliefhebber zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahahaha hij is ergens gewoon grappig, oefent 24/7 de freeze en weet denk ik niet eens waar 3/4 van de spullen in huis staan en dacht van de week dat de droger een wasmachine was.
Ik zeg Jane en Axel lekker naar huis.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
Jordy wordt gek als axel en jane als nederlander in de finale komen. Dus ik zeg ... Jane en Axel in de finale!!!!
Jane heeft tegen Jolien en Mattie en Keanu hetzelfde gezegdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:21 schreef Joyce-43 het volgende:
SHarice ik zou jane niet echt geloven want vorige week zei Jane dat ook tegen Jolien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |