quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:58 schreef Verity het volgende:
Jane en Axel balen er flink van dat Jordy er nog is.
doen ze echt elke keer al zodra de exit gebeurd is maar van ashley vorig jaar vonden ze het stomquote:
Scheelt van 2 gc weten ze niet af.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:58 schreef Joyce-43 het volgende:
zijn nu alweer aan bespreken voor volgende week hoe of wat Jaxel
Nou kan ze helemaal zo meespelen in Lord of the ringsquote:
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat die clown gaat winnenquote:
Mooiste tv zou dat zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:02 schreef Roxiebb het volgende:
Jane: we zijn altijd respectvol geweest….
Axel: het zou wel kut zijn als we op de bank met Jordy zitten en van hem verliezen.
Toen rap stream naar kartel
Zo is dat, ze zullen er nog van schrikken, je ziet het aan hun ogen, gewoon nare sluwe mensen die alleen maar uit zijn op geld en daarvoor iedereen voor de bus gooienquote:
maar dan nog liever Pootje dan die glibber mattheusquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat die clown gaat winnen
Ik zou me rot lachen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, drie jaar achter elkaar een man uit Belgiequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:03 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan nog liever Pootje dan die glibber mattheus
Wie moet er dit anders winnen, ik weet het echt niet. Geef mij die Poot dan maar (die altijd weg wilde zelf haha), de rest gun ik het niet ( misschien mag sharice ook wel winnen van mij)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vind sowieso dat ze zich (elk jaar) weer teveel aantrekken van de info van ‘fans’. Het geeft een indicatie, maar wel een onbetrouwbare. Je hebt geen enkel idee hoeveel mensen dat zijn en geen enkel idee wat voor mensen dat zijn. En of toevallig aan de kant van het ene ‘kamp’ meer online actievere mensen zitten dan aan de andere kant. Zonder dat soort cijfers en info blijft het een beetje nattevingerwerk. Bleek ook wel een beetje in de uitslag van dat examen bijvoorbeeld.quote:
Het is een complotquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, drie jaar achter elkaar een man uit Belgie
En terecht anders zouden de anderen er nog een paar tegoed hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:01 schreef -river- het volgende:
Keanu zijn gc liggen niet enkel in zijn kast hoor, staan goed genoteerd bij BB en het is altijd na exit de gc ook exit.
Wat moeten ze vinden dan , dat weet iedereen toch al?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:04 schreef Koos1958 het volgende:
Nou kom zeg even wat jullie echt vinden.
Ook kunnen fans zo maar overslaan en lopen de FB schaapjes mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vind sowieso dat ze zich (elk jaar) weer teveel aantrekken van de info van ‘fans’. Je hebt geen enkel idee hoeveel mensen dat zijn en geen enkel idee wat voor mensen dat zijn. En of toevallig aan de kant van het ene ‘kamp’ meer online actievere mensen zitten dan aan de andere kant. Zonder dat soort cijfers en info blijft het een beetje nattevingerwerk. Bleek ook wel een beetje in de uitslag van dat examen bijvoorbeeld.
Johan C zou er trots op geweest zijn!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:02 schreef Hoempah het volgende:
Jordy: Ik wist toen jij als eerste werd genoemd ik niet als eerste genoemd ging worden.
Ze hadden net gewoon ook game talk hoor. Dan heb je het simpelweg gemist.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik hoor dat ze het over de uitslag hebben en dat het willekeurig is.
Die van jolien en keanu zijn gekocht. Die kwamen uit de machine en die kon iedereen pakkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En terecht anders zouden de anderen er nog een paar tegoed hebben
Koos is al een beetje oud hequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze hadden net gewoon ook game talk hoor. Dan heb je het simpelweg gemist.
Ja proberen hun erop te krijgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze hadden net gewoon ook game talk hoor. Dan heb je het simpelweg gemist.
Ik zou het Pootje wel gunnen. Waar twee honden vechten om een been, gaat de derde er mee heenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:03 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan nog liever Pootje dan die glibber mattheus
er is nooit benoemd dat ze het niet aan een ander mogen gevenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die van jolien en keanu zijn gekocht. Die kwamen uit de machine en die kon iedereen pakken
haha dit!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het Pootje wel gunnen. Waar twee honden vechten om een been, gaat de derde er mee heen
Niks gekocht, was ze gegund nav een spel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die van jolien en keanu zijn gekocht. Die kwamen uit de machine en die kon iedereen pakken
En niets toevoegt in bb behalve hard snurkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef jooba het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Zone boer die geen enkele moeite doet om een beetje abn te praten.
Die schijtende en niet verstaanbare Pootje nee....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:03 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wie moet er dit anders winnen, ik weet het echt niet. Geef mij die Poot dan maar (die altijd weg wilde zelf haha), de rest gun ik het niet ( misschien mag sharice ook wel winnen van mij)
Ja zeker alleen jammer dat ze straks dan weer kwaad praat over haar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Lief van Sharice, Jolien wat moed inpraten.
Ja en als je pakt is hij van jou en hij koos ze deze week niet te gebruiken dus ook exit.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane zegt over Jordy ( ja kijk terug) onsportief nemen, jaja neem even een spiegel voor je neus
Ja maar ik zei het omdat ik hier alweer las ‘ohhh die anderen gelijk weer in game talk’. Het gebeurt gewoon aan beide kantenquote:
Probeert gewoon nu een goudkarper binnen te hengelen...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef Verity het volgende:
Vind dit een fijne kant van Sharice om te zien.
?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:07 schreef Astro_boy het volgende:
Wel grappig dat familieleden posten in dit topic
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien heeft haar sneakers maar aangetrokken is het nu en hardlooppakje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |