Jane was ook een soort van in hun 'groepje'toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet het iemand zijn uit zijn eigen groepjes, anders kan het nooit verraad zijn.
Zo is dat, je doet mee aan een spel en de laatste in het huis wint dus nomineren hoort erbij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jane was ook een soort van in hun 'groepje'toch?
Ik snap toch nooit dat ze boos worden als ze genomineerd worden.
Ze smeden allemaal plannetjes om het "andere groepje' er op te zetten
Dat is het spel. ALs ze het zelf goed gespeeld hadden hadden ze daar nu niet gezeten.
Jane heeft het slim gespeeld, alleen zien hoe het nu verder gaat want nu wordt ze niet meer vertrouwd
Willen kaasplankje doen met elkaar en toen zei keanu dat jane dan misschien weer komt. Nee zegt jordy is niet meer bij overleg.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef Puzzie het volgende:
Straks tactical meeting en Jane is niet welkom
Ja en Jordy zegt net dat ze zelf plannetjes hadden en dachten dat het niet verkeerd kon gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo is dat, je doet mee aan een spel en de laatste in het huis wint dus nomineren hoort erbij.
Ja steeds minder mogelijkheden om iemand te nomineren... dus niet moeilijk doen idd .. soms zijn er weinig mogelijkheden meer over ..quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het spel. ALs ze het zelf goed gespeeld hadden hadden ze daar nu niet gezeten.
Jane heeft het slim gespeeld, alleen zien hoe het nu verder gaat want nu wordt ze niet meer vertrouwd
Ik denk dat ze zich daar wel van bewust is hoor. Ze weet dat ze nu kleur heeft bekend zoals ze zelf zegt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef Puzzie het volgende:
Daar heeft/had Jane allang op gerekendquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich daar wel van bewust is hoor. Ze weet dat ze nu kleur heeft bekend zoals ze zelf zegt.
Jane gaat echt niet bij die zogenaamde tactical meeting van hem zitten..wat denkt hij nouquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich daar wel van bewust is hoor. Ze weet dat ze nu kleur heeft bekend zoals ze zelf zegt.
Dit is het nadeel als je speelt met gevoelquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zegt voelt moeilijk omdat ik het goede van iemand voelde. En dit gebeurt
Dat vertrouwen was vreemd, want ze kon het al heel goed vinden met Axel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezien het aantal inwoners van Vlaanderen en de kijkcijfers, klopt het wel een beetje.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
De Belgen zijn fanatieker met kijken van BB volgens Jordy
Hij denkt helemaal niks, keanu zei dat Jane dan misschien ook kwam en daar reageerde hij gewoon op...quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jane gaat echt niet bij die zogenaamde tactical meeting van hem zitten..wat denkt hij nou
Ze vergeten dat ze in een spel zitten, zelf wel iemand aan oor aan willen naaien maar je verraden voelen als je een oor aan genaaid wordtquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zegt voelt moeilijk omdat ik het goede van iemand voelde. En dit gebeurt
Ja stoer hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef Puzzie het volgende:
Ja blijft iedere keer weer een dingquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vergeten dat ze in een spel zitten, zelf wel iemand aan oor aan willen naaien maar je verraden voelen als je een oor aan genaaid wordt
Sterker nog, ze heeft het gisteren of vanmorgen nog gezegd. Ik moet nu kleur gaan bekennen, of mijzelf bloot geven (woorden in die strekking)quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heeft/had Jane allang op gerekend
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sterker nog, ze heeft het gisteren of vanmorgen nog gezegd. Ik moet nu kleur gaan bekennen, of mijzelf bloot geven (woorden in die strekking)
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja stoer hoor
Jordy: "Ja maar Jane gaat toch niet meer komen, en als ze wel komt, dan wieber ik haar eruit, uit de meeting. Gaan we in ons hoofdkwartier zitten"
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:17 schreef -river- het volgende:
[..]![]()
![]()
Bassie en adriaan
bassie en adriaan
Jolien vrijdag weg, en dan eisen dat het kartel zich normaal gaat gedragen, anders geen warm eten voor het kartel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het moet je soort maar zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:45 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En die heeft blijkbaar zoveel aanhangers.
Of Axel de boodschappen laten doen. Als hij dan alles zelf betaald dan mag hij kiezen wie er met hem mee eet. De rest kan aan de slob want hij heeft het zelf betaaldquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jolien vrijdag weg, en dan eisen dat het kartel zich normaal gaat gedragen, anders geen warm eten voor het kartel.
Beetje heel de dag wel Mama Jane willen maar niet Baby Jane.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vergeten dat ze in een spel zitten, zelf wel iemand aan oor aan willen naaien maar je verraden voelen als je een oor aan genaaid wordt
Team Jaxel en Jordy hebben wel de mindset om een harde oorlog te voeren..quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of Axel de boodschappen laten doen. Als hij dan alles zelf betaald dan mag hij kiezen wie er met hem mee eet. De rest kan aan de slob want hij heeft het zelf betaald
Denk niet dat hij het recht heeft er iemand te verwijderen uit een ruimte binnen het huis, beetje grootspraak weer.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja stoer hoor
Jordy: "Ja maar Jane gaat toch niet meer komen, en als ze wel komt, dan wieber ik haar eruit, uit de meeting. Gaan we in ons hoofdkwartier zitten"
Afwassers op stream 2quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:24 schreef OmaJacky het volgende:
Hallo Febo.. er zijn nog 7 andere bewoners in het huis i.p.v Jordy.
Ik denk ook niet dat Jane bang is om daar naar binnen te gaan. Jane is de enige in dat huis met ballen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het recht heeft er iemand te verwijderen uit een ruimte binnen het huis, beetje grootspraak weer.
Dat sowieso, beetje Southpark ideequote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het recht heeft er iemand te verwijderen uit een ruimte binnen het huis, beetje grootspraak weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zou een leuke stunt zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of Axel de boodschappen laten doen. Als hij dan alles zelf betaald dan mag hij kiezen wie er met hem mee eet. De rest kan aan de slob want hij heeft het zelf betaald
Hij perst er bijna weer een traantje uitquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:29 schreef mazaru het volgende:
Hij ligt zijn ego weer op te vijzelen
[ afbeelding ]
idd - heeft genoeg extra tijd daar gekregenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:17 schreef Cupfighter het volgende:
Hopelijk ga ik nu van die Keanu af komen, kan dat joch niet handelen
Ook al niet origineel. Er was maar 1 Big Brother koning en dat is niet Jordyquote:
ooh jee... was die al lang weer vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook al niet origineel. Er was maar 1 Big Brother koning en dat is niet Jordy
[ afbeelding ]
Ja, ik weet, maar BB liet het net zelf zien op de streamquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook al niet origineel. Er was maar 1 Big Brother koning en dat is niet Jordy
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat sowieso, beetje Southpark ideeOMG, als jij denkt wat ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hele aflevering is de samenvatting van vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
als ze maar geen voeten gaan masserenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:37 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan met zijn drieën in bed liggen. Ze maken zichzelf echt steeds belachelijker
En dan weet hij nog niet eens denk ik dat hij op zijn kruin ookal aannhet uitdunnen isquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef lojanda het volgende:
Keanu ligt in het boudoir en houdt zijn haar vast.. bang dat het achterover valt en zijn halve hoofd bloot komt te liggen
Klopt al niet zijn er maar 4quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
Jane is de erfenis van jordy al door 7 aan het delen
Ik begrijp niet dat hij dat doet.. hij legt er zo alleen maar de focus op en laat het daardoor erger lijken dan het is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:38 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
En dan weet hij nog niet eens denk ik dat hij op zijn kruin ookal aannhet uitdunnen is![]()
Er zijn zoveel mannen die op hun 18e al kaal worden. Scheer het gewoon af en laat een baard groeien ofzo. Al denk ik niet dat keanu baard groei heeftquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat hij dat doet.. hij legt er zo alleen maar de focus op en laat het daardoor erger lijken dan het is.
Wel heel vervelend voor hem en zeker omdat hij nog zo jong is.
Met allerlei ongebruikte GC's in de kast.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:41 schreef mazaru het volgende:
Ze liggen zichzelf te beklagen dat ze zoveel pech hebben.
Die kunnen volgende week voor het laatst ingezet worden en axel heeft zijn sensuur al ingezet nu.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met allerlei ongebruikte GC's in de kast.
Deze post wordt niet mede mogelijk gemaakt door haarinstituut Istanbul.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:41 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mannen die op hun 18e al kaal worden. Scheer het gewoon af en laat een baard groeien ofzo. Al denk ik niet dat keanu baard groei heeft
Ikke niet, is mijn favorietjequote:Op woensdag 5 maart 2025 19:42 schreef mazaru het volgende:
Oh was zal ik blij zijn als die jolien eruit geknikkerd is. Ik ben die meid spuugzat
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze post wordt niet mede mogelijk gemaakt door haarinstituut Istanbul.
Goh geen last van grijs haar. Ben ondertussen heel super wit blond hahaquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Mee ik word gewoon grijs. En ik ben er trots op
En iedereen heeft ook kunnen zien dat Jane er nooit echt bij heeft gehoord maar ze dachten haar te kunnen gebruiken voor haar stem.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:47 schreef Droopie het volgende:
Wacht eens even, zij denken dat natuurlijk dat zij gesnitched zijn door hun allerbeste vriendin en dat de kijker daar Jane op gaat afrekenen..
Maar ondertussen heeft heel Nederland gezien dat Jane en Axel double agents waren met zijn tweeen.
#TeamOepsie
Dat durft ze nooit! Ook verbaal is Jane veel sterker dan dat zij is. Ze is nog net niet dom genoeg om dat niet te snappenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef Joyce-43 het volgende:
gooi die woorden eens naar der gezicht dan Jolien met wat ze dus allemaal gezegd heeft tegen je
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef -river- het volgende:
Je kan het die drie eigenlijk niet kwalijk nemen, ze zijn gewoon een beetje dom,
Mooi he, kan niet wachten tot Jolien de beelden van Jeff ziet die zijn dode moeder tegen Jane gebruikte voor een vrijstelling.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien heeft het met pootje en sharice niet moeilijk doet ze gewoon mee. Maar axel hoe hij doet om dingen voor elkaar te krijgen maar ze vertrouwde jane en dat doet pijn. Keanu zegt over axel als je iedereen de handjes schut om niet op te stemmen en het wel dan doet snapt hij niet. Jane tegen jolien gezegt dat ze haar hoog heeft zitten samen met mattie en axel. Dat vind ze heel moeilijk.
Toen ze dat hoorde was ze er ook verontwaardigd over.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mooi he, kan niet wachten tot Jolien de beelden van Jeff ziet die zijn dode moeder tegen Jane gebruikte voor een vrijstelling.
Principes, je hebt ze of je hebt ze niet.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mooi he, kan niet wachten tot Jolien de beelden van Jeff ziet die zijn dode moeder tegen Jane gebruikte voor een vrijstelling.
Dat was ook allemaal gameplay. De enige liefde die Jolien heeft is haar spiegelbeeldquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef Thorelf het volgende:
sorry,maar een meisje die Jeff als the love of her life ziet..kan ik niet serieus nemen... over eerlijk gesproken
Dat zou moeten kunnen toch? Dat begrijp ik dan weer niet: mensen, de bewoners maken alles zo persoonlijk terwijl het een spel isquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
toch begrijp ik die mattie ook niet hoor zit nu en ervoor ook de hele tijd bij die andere![]()
Ik denk dat hij geen zin heeft om constant over die nominaties te pratenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
toch begrijp ik die mattie ook niet hoor zit nu en ervoor ook de hele tijd bij die andere![]()
Als hij genomineerd was geweest dan had hij ook bij die anderen in bed gelegen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Is ook onmogelijk, het IQ van de bewoners van dit jaar ligt gewoon echt te laag.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef Thorelf het volgende:
sorry,maar een meisje die Jeff als the love of her life ziet..kan ik niet serieus nemen... over eerlijk gesproken
Zo hoort het ook, gezellig met z'n acht het spel spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Juist ja , en maak het niet persoonlijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:01 schreef -river- het volgende:
Altijd dat groepjes gezeik, wees leuk en open tegen elkaar kijk elkaar recht aan en stem elkaar lachend weg.
Juist, je bent elkaars familie niet maar tegenkandidaat waar je spontaan en sportief tegen kan spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Juist ja , en maak het niet persoonlijk
Toch kan ik me heel goed voorstellen dat iemand het daar moeilijk mee heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:41 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mannen die op hun 18e al kaal worden. Scheer het gewoon af en laat een baard groeien ofzo. Al denk ik niet dat keanu baard groei heeft
Sadquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:03 schreef OmaJacky het volgende:
Het kartel olv Jordy gaat niet meer leuk doen met de anderen. Ze gaan er met z'n 4en de laatste dagen doormaken.
Van mij mag ze ook vertrekken.. even dacht ik dat ze wel oké was maar ik irriteer me mateloos. Lekker naar Jeffrey gaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:42 schreef mazaru het volgende:
Oh was zal ik blij zijn als die jolien eruit geknikkerd is. Ik ben die meid spuugzat
Kleuterschool musical.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:03 schreef Hznootje het volgende:
Het kartel gaat een dansje leren, alleen voor hun vieren voor de live..en en en vrijdag doen ze de bandana aan(Ashley vibes)
zijn ze nu ook beetje boos op Matt dan...omdat hij met ze praat en lacht?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:03 schreef OmaJacky het volgende:
Het kartel olv Jordy gaat niet meer leuk doen met de anderen. Ze gaan er met z'n 4en de laatste dagen doormaken.
Nee volgens mij niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:06 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zijn ze nu ook beetje boos op Matt dan...omdat hij met ze praat en lacht?
Jordy in de Rambostijl met cup 85Dquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:03 schreef Hznootje het volgende:
Het kartel gaat een dansje leren, alleen voor hun vieren voor de live..en en en vrijdag doen ze de bandana aan(Ashley vibes)
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Natte scheetquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Ach wel leuk voor het laatste avond van het ponykampquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:03 schreef Hznootje het volgende:
echt raar dat BB dat nog niet even gefixt heeftquote:
De bonte avond heet dat toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ach wel leuk voor het laatste avond van het ponykamp
Vraag me ook af waarom het de ene keer amper te verstaan is en een andere keer weer best goed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
echt raar dat BB dat nog niet even gefixt heeft
Geen probleem, daar slaat de sfeer een dezer dagen ook wel om als ze de tv uitzendingen zienquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:17 schreef Hznootje het volgende:
Overigens is het op FB niet te filmen…allemaal pro jordy; dit wordt een hele rare finale als BB zelf niet ingrijpt.
dat ging erover dat David dat gezegd had over Jordy hun vinden het een rare opmerking maar het is niet Keanu die het zo echt beschreefquote:
Ik weet niet het zijn wel allemaal dezelfde types, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geen probleem, daar slaat de sfeer een dezer dagen ook wel om als ze de tv uitzendingen zien
Die praten elkaar allemaal na en zien geen context zoals wij dat geven in de COS
Feyenoord 2-0 achter en toch is dit nog steeds een geweldige dag.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
En nu gaan zingen “ ik weet nu dat er een engelbewaarder bestaat”
Topdag
Topnominaties
Topspel
Big Brother I love you
Vond hem in het begin behoorlijk irritant maar het wordt wel steeds duidelijker dat het programma behoorlijk zou inkakken als hij weggespeeld zou worden...quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:29 schreef mazaru het volgende:
Hij ligt zijn ego weer op te vijzelen
[ afbeelding ]
Mjah, geloof nu ook niet echt dat de "jaxels" daar ook op zitten te wachten... zo gezellig deden die vanmiddag ook niet over het kartel... volgens mij vinden ze het allemaal wel best op deze manier..quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:03 schreef OmaJacky het volgende:
Voordat ik vanochtend wegging, was er een gesprek tussen Mattheus en Jane. Wat me opviel is dat Jane zei, wijzend naar de slaapkamer: Dat is jou groep en (wijzend naar buiten) dat is mijn groep.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:19 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik snap niets van Matti… zou hij gewoon een acteur zijn. Eerst dramatisch doen en dan leuk praten met Jane. Gelijk daarna met het kartel heel anders praten over het gesprek met Jane. Nu weer gezellig met de andere kant en dan iets anders suggereren tegen Jordy, Jolien en Keanu. Is hij de mol in BB.
Het gaat sowieso inkakken naarmate ze met minder mensen blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vond hem in het begin behoorlijk irritant maar het wordt wel steeds duidelijker dat het programma behoorlijk zou inkakken als hij weggespeeld zou worden...
Ze heeft (vind ze voornamelijk zelf) best wel wat hints gegeven...quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Voordat ik vanochtend wegging, was er een gesprek tussen Mattheus en Jane. Wat me opviel is dat Jane zei, wijzend naar de slaapkamer: Dat is jou groep en (wijzend naar buiten) dat is mijn groep.
Ergens dacht ik ff van ow, Mattheus weet er dus van. Al kan ik dat verkeerd begrepen hebben.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik weet niet het zijn wel allemaal dezelfde types, als je begrijpt wat ik bedoel
Het is gewoon te lachwekkend, wat die jongen ook doet, ze vinden alles positief en anders verdraaien ze het wel naar positief. Serieus te sneu om te lezen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:17 schreef Hznootje het volgende:
Overigens is het op FB niet te filmen…allemaal pro jordy; dit wordt een hele rare finale als BB zelf niet ingrijpt.
En het taalgebruik ook daar..serieus?!?
Ik denk dat Jane nooit bij het kartel heeft gehoord en altijd tegen is geweest. Met de simpele reden: ze kunnen niet met 4 Nederlanders naar de finale. Ze verkiest Axel boven Jordy en Keanu, wat logisch is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:26 schreef b_engeltje het volgende:
Zoals ik het zie
Jane heeft aan beide kanten nooit echt kleur bekend
Ze hoorde aan van beide kanten wie op wie ging stemmen en vertelde dat weer aan beide kanten
Nooit heeft ze gezegd ik ga op die of die
Ze kreeg wel altijd "advies" (als jij nu op die of die gaat,dan is die of die save) van beide kanten
Soort van zwitserland, maar net ff anders
Wat er nu gebeurd is, gaat volgende week aan "de andere kant" gebeuren
Waar Jordy de andere kartelleden inzet als schaakstukken,
Heeft Jane dit gedaan aan beide kanten, en met succes...
Eigenlijk ligt dus de schuld niet bij jane , maar bij slecht "schaak" vermogen van jordy
Die zijn "leden" niet goed genoeg geïnstrueerd heeft..
Vandaag nog zat hij maar te azen op de gc van mattie
Dat mattie "iemand moest saven"
Gelukkig heeft jane optijd mattie gewaarschuwd en heeft hij hem niet ingezet
Jane der groep bestaat uit alleen axel.. die op zijn beurt hangt aanquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Voordat ik vanochtend wegging, was er een gesprek tussen Mattheus en Jane. Wat me opviel is dat Jane zei, wijzend naar de slaapkamer: Dat is jou groep en (wijzend naar buiten) dat is mijn groep.
Ergens dacht ik ff van ow, Mattheus weet er dus van. Al kan ik dat verkeerd begrepen hebben.
Ze heeft het hele kartel verteld dat ze geen GC's moesten inzetten want dat was niet nodig...quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:26 schreef b_engeltje het volgende:
Zoals ik het zie
Jane heeft aan beide kanten nooit echt kleur bekend
Ze hoorde aan van beide kanten wie op wie ging stemmen en vertelde dat weer aan beide kanten
Nooit heeft ze gezegd ik ga op die of die
Ze kreeg wel altijd "advies" (als jij nu op die of die gaat,dan is die of die save) van beide kanten
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Insert shagstem: las dat Jordy zijn moeder zei dat het allemaal niet waar was.
Precies zeg is ook niet bij de andere groepquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:28 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat Jane nooit bij het kartel heeft gehoord en altijd tegen is geweest. Met de simpele reden: ze kunnen niet met 4 Nederlanders naar de finale. Ze verkiest Axel boven Jordy en Keanu, wat logisch is.
Ik ben ook pro-jordy. Niet om de persoon wie hij is, maar hij zorgt voor opschudding en levendigheid met zijn streken. Liever dat dan kaarten, zonnen of bankhangen...quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is gewoon te lachwekkend, wat die jongen ook doet, ze vinden alles positief en anders verdraaien ze het wel naar positief. Serieus te sneu om te lezen.
Precies dat dus...jane is een soort van zwitserland..kiest zelf maar hoort alles aanquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:29 schreef Puzzie het volgende:
Ze vinden dat Pootje erop moet , en Jane en Axel
Jane is de puppy van Axel. Ff aaien en ze kwispelt...quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Precies dat dus...jane is een soort van zwitserland..kiest zelf maar hoort alles aan
Eens van mij mogen jolien of mattie winnen en jordy als 3e of 4e maar wel in de finalequote:Op woensdag 5 maart 2025 20:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben ook pro-jordy. Niet om de persoon wie hij is, maar hij zorgt voor opschudding en levendigheid met zijn streken. Liever dat dan kaarten, zonnen of bankhangen...
Dus wat mij betreft blijft ie nog ff...
Zie jordy de laatste tijd alleen maar zwijmelen en jammeren op zijn bedjequote:Op woensdag 5 maart 2025 20:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben ook pro-jordy. Niet om de persoon wie hij is, maar hij zorgt voor opschudding en levendigheid met zijn streken. Liever dat dan kaarten, zonnen of bankhangen...
Dus wat mij betreft blijft ie nog ff...
Ik zie dat niet op die manierquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jane is de puppy van Axel. Ff aaien en ze kwispelt...
Gelukkig zoveel mensen zoveel meningenquote:
Ik heb haar dat niet horen zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft het hele kartel verteld dat ze geen GC's moesten inzetten want dat was niet nodig...
En het hele kartel volgde haar blind...
En wilde verder vertellen maar nu moet ik weer een vertaalprogramma opstartenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:34 schreef -river- het volgende:
Aschley was Jordy zijn favoriet vorig jaar, zegt genoeg.
Meestal nadat de genomineerde bekend zijn ... Niets geen afscheidsavondfeestjes daar waar dat in de rest van de wereld meestal wel gebeurdquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:33 schreef spapaars het volgende:
Heb een vermoeden dat het daar een saaie avond wordt.
Maar dat jij dat niet gehoord heb betekent niet dat het niet gezegd isquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb haar dat niet horen zeggen
Ik heb juist jordy horen zeggen dat het kartel vol op de andere moesten gaan net alles wat ze hadden
En dat is dus niet gebeurd
Heb ik ook niet gehoord , wat ze wel heeft gezegd is dat Axel zijn GC niet in ging zettenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb haar dat niet horen zeggen
Ik heb juist jordy horen zeggen dat het kartel vol op de andere moesten gaan net alles wat ze hadden
En dat is dus niet gebeurd
Gadver.......quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:34 schreef -river- het volgende:
Aschley was Jordy zijn favoriet vorig jaar, zegt genoeg.
Vanacht in de slaapkamerquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gehoord , wat ze wel heeft gezegd is dat Axel zijn GC niet in ging zetten
Feestjes zijn bij de meeste Big Brothers een vast onderdeel, behalve hier dan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal nadat de genomineerde bekend zijn ... Niets geen afscheidsavondfeestjes daar waar dat in de rest van de wereld meestal wel gebeurd
Het enige wat ik kan verstaan zijn de scheldwoorden van Pootje.......quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En wilde verder vertellen maar nu moet ik weer een vertaalprogramma opstarten
Wij zitten met vergunningen van de gemeentesquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Feestjes zijn bij de meeste Big Brothers een vast onderdeel, behalve hier dan.
Binnenshuis?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wij zitten met vergunningen van de gemeentes
Dachten ze ook niet aan met dat "pimp een voorwerp-alarm" midden in de nachtquote:
vind hem nog steeds irritant..en je hebt mensen zoals Jaxel nodig.. want als het allemaal jolientjes en matties zijn wordt het nog saaier... alleen Kartel zou in mijn ogen niet leuk zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vond hem in het begin behoorlijk irritant maar het wordt wel steeds duidelijker dat het programma behoorlijk zou inkakken als hij weggespeeld zou worden...
Nou inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:26 schreef Rhosyn het volgende: Ze doen wel dramatisch he... Dat is wel typisch kneuzenkartel gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kartel of jordyquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:43 schreef Koos1958 het volgende:
Kartel zegt we zijn dom en naïef geweest vooral vanmiddag.
Jordy instrueert zijn team gc in te zetten
Dubbele stem, en vooral de gc van mattie, mattie moest iemand saven (en dat was niet mattie)
Zijn eigen team heeft dus niet gedaan wat hij wilde
TOP team!!!
Feestjes hier in NL zijn voor wat sfeerbeelden te maken, daarom duren al die feestjes zo kort.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Daarom was het vorige feestje tot 22:00
Dat is de "mag geluid maken grens"
dat begrijp ik..dat ze dat vindenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:29 schreef Puzzie het volgende:
Ze vinden dat Pootje erop moet , en Jane en Axel
Meesten niet hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Feestjes hier in NL zijn voor wat sfeerbeelden te maken, daarom duren al die feestjes zo kort.
En met vorige edities waren ze er ook wel later dan 22.00 uur
Nope en het wordt steeds erger gemaaktquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah jordy en consorten zijn nog niet afgekoeld zo te horen
Van Jolien, David, Keanu en Sharice ga je in ieder geval geen verschil merken als die eruit zijn, dat zijn slechts figuranten die vallen nu al kleurloos weg in het geheel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat sowieso inkakken naarmate ze met minder mensen blijven
Ik haak af, misschien is het morgen beter te handelen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nope en het wordt steeds erger gemaakt
Mattie verteld wat hij gister heeft gehoord. Over ons als kijkers en dat sharice dit gezegd heeft. Volgens mij waren het pootje en axel die dit zeiden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nope en het wordt steeds erger gemaakt
Nou gister toen ze uit de gr kwamen reageerde ze wel heel zuur.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:50 schreef Puzzie het volgende:
Ze zijn allemaal jaloers volgens het kneuzenkartel
Dat heeft Axel over het kartel gezegd, dat daar alleen maar kinderen naar kijken en mensen die de hele dag niets te doen hebben....leuke mensen die Axel en Jane,niet dus, gewoon arrogante luiquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:48 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie verteld wat iemand van de anderen heeft gezegd zijn allemaal kinderen die op hun stemmen. En mensen die de hele dag niets te doen hebben. Kartel zegt dit kan je toch niet zeggen over de kijkers
Triest om dat altijd weer te zien ... grow upquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Mjah, de gespreksonderwerpen voorhanden zijn ook niet zo heel divers hé...quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
hebben ze wel gelijk in Jane heeft dat gezegdquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:48 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie verteld wat iemand van de anderen heeft gezegd zijn allemaal kinderen die op hun stemmen. En mensen die de hele dag niets te doen hebben. Kartel zegt dit kan je toch niet zeggen over de kijkers
ik dacht dat Jane het zoiezo 2x gezegd heeft, ik vind hun reactie wel goed dat zeg je inderdaad nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mattie verteld wat hij gister heeft gehoord. Over ons als kijkers en dat sharice dit gezegd heeft. Volgens mij waren het pootje en axel die dit zeiden.
En met hun bedoelde ze hun in big brother niet hun van kartelquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben ze wel gelijk in Jane heeft dat gezegd
ze hadden het over de kijkers en over de stemlijst met andere worden dat de mensen thuis niets voorstellen die die antwoorde hadden gegevenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En met hun bedoelde ze hun in big brother niet hun van kartel
Pff ze trekken alles uit zijn verband
Nou heel eerlijk ik snapte de lijstjes ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hadden het over de kijkers en over de stemlijst met andere worden dat de mensen thuis niets voorstellen die die antwoorde hadden gegeven
Het wordt steeds erger met hemquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy vindt BB het ook niet leuk
Ja wat een idiootquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy vindt BB het ook niet leuk
Had ze in andere gevallen der voordeel mee moeten doenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:58 schreef zodeju het volgende:
Oef, Jolien ziet meer dan de mannen daar....die zag al aan de camera die op Jane stond in de keuken hoe laat het was....vooral dat Jane maar naar beneden bleef kijken.....
Omdat Jordy belangrijker dan de rest is?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien heeft bb dat laten blijken bij hem.
nou is kwestie van lezen en je kan ma vragen ik heb daar echt moeite mee, maar ik begreep hier echt wel de vraagstelling hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk ik snapte de lijstjes ook niet
Was duidelijk niet gestemd op de vraag maar gewoon ik zet in alles mijn favoriet bovenaan
Klopt.en gister waren het de anderen. Ze doen het alle 8. Ik hou ook niet van dat groepsgedoe. Was bij de start zo blij dat het 1 slaapkamer was.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:58 schreef OmaJacky het volgende:
Ik moet eigenlijk best lachen.
Het kartel zegt nu dan de anderen helemaal geen lol maken, ze snappen niet hoe de anderen geen vreugde hebben.![]()
Ze hebben zelfs nu zo'n lol......om de anderen na te doen .![]()
Ze zijn nog steeds heel erg rancuneus.
Het enige waar ze het nu over hebben is de andere belachelijk maken.
Nope, dit kwam van Axel, niet van Jane. Hij had het ook alleen over kinderen gehad.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben ze wel gelijk in Jane heeft dat gezegd
Was dus oprecht een poll voor op instaquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:59 schreef Puzzie het volgende:
Welnee , we kregen niet voor niets vandaag zo snel de uitslag van de nominaties
Op zich ziet ze het wel altijd goed....ook in spellen en denkt ook verder na....quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Had ze in andere gevallen der voordeel mee moeten doen
Weet ik veel. Maar je weet het nooit he :-)quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat Jordy belangrijker dan de rest is?
Deluluquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze denken nu dat BB niet iemand van het Kartel laat gaan
Die heb ik gezien daarom juist ook.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was dus oprecht een poll voor op insta
Ja zo bedoel ik het nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou is kwestie van lezen en je kan ma vragen ik heb daar echt moeite mee, maar ik begreep hier echt wel de vraagstelling hoor
Ze doet er alleen miks mee en volgt jordyquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op zich ziet ze het wel altijd goed....ook in spellen en denkt ook verder na....
Dat doet hij goedquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:02 schreef Kinga het volgende:
Jordy doet Axel na met zijn pleur, pleur, pleur.
Zelfde als hij met TOP DAG, TOP WEEK OF BIG BROTHER I LOVE YOUquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
Haha sorry maar dat doet jordy wel goed na over axel met dat moet je pleur pleur pleur
Heeft hij ook vandaag nog geroepen na de nominatiequote:Op woensdag 5 maart 2025 21:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zelfde als hij met TOP DAG, TOP WEEK OF BIG BROTHER I LOVE YOU
Gelukkig hebben ze daar bij Jaxel nooit last van...quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:57 schreef Kinga het volgende:
Jordy: BB vindt het ook niet leuk hoor, dat een kartel lid weg moet.
OMG DE ARROGANTIE
Ik ga ook voor Keanu , toch hopen dat het zin heeftquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:03 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat Jolien populairder is dan Jordy.. maar weer tactisch stemmen op Keanu? Zal wel geen zin hebben he..
Ik ook.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Keanu , toch hopen dat het zin heeft
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:04 schreef marky het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze daar bij Jaxel nooit last van...
ohhh ok dacht dat ik het haar ook hoorde zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, dit kwam van Axel, niet van Jane. Hij had het ook alleen over kinderen gehad.
edit: Pootje herhaalde dit inderdaad later nog eens.
Bij Johan Derksen ook niet, gelukkig ging het niet over hemquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:04 schreef marky het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze daar bij Jaxel nooit last van...
De kijkers en de stemmers.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En met hun bedoelde ze hun in big brother niet hun van kartel
Pff ze trekken alles uit zijn verband
Ik ben benieuwd naar je motivatie om op Keanu te stemmenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Keanu , toch hopen dat het zin heeft
aha ok zo jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja zo bedoel ik het niet
Denk dat men best wel snapte wat de vragen waren
Maar dat men dacht als ik bij iedere vraag mijn favoriet bovenaan zere wint deze misschien iets
Kom jolien die meer doet dan jane
En zelfs een mattie waarvan gezegd werd dat hij iets in huishouden doet
Puur 'tactisch'quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je motivatie om op Keanu te stemmen
Ik zie zo weinig in hem
Ja echt he, als je heir zegt: Jordy is net gaan poepen dan krijg je hier: ja maar Axel die poepte ook.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij Johan Deksen ook niet, gelukkig ging het niet over hemmanmanman
Voor mij Heel simpel ik wil het liefst van Jordy afquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je motivatie om op Keanu te stemmen
Ik zie zo weinig in hem
pleur op zei diequote:Op woensdag 5 maart 2025 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu over zit ik in de dagboekkamer en zegt bb je mag blijven. En zegt jordy zo niet dan de pleuris
Oké , ik was van plan op Sharice te stemmen maar die zit niet op de bank, nu ga ik saai en veilig op Jolien stemmenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja echt he, als je heir zegt: Jordy is net gaan poepen dan krijg je hier: ja maar Axel die poepte ook.....
Dat snap ik enigszins wel, gaat te erg in zichzelf gelovenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Voor mij Heel simpel ik wil het liefst van Jordy af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |