hebben ze wel gelijk in Jane heeft dat gezegdquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:48 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie verteld wat iemand van de anderen heeft gezegd zijn allemaal kinderen die op hun stemmen. En mensen die de hele dag niets te doen hebben. Kartel zegt dit kan je toch niet zeggen over de kijkers
ik dacht dat Jane het zoiezo 2x gezegd heeft, ik vind hun reactie wel goed dat zeg je inderdaad nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mattie verteld wat hij gister heeft gehoord. Over ons als kijkers en dat sharice dit gezegd heeft. Volgens mij waren het pootje en axel die dit zeiden.
En met hun bedoelde ze hun in big brother niet hun van kartelquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben ze wel gelijk in Jane heeft dat gezegd
ze hadden het over de kijkers en over de stemlijst met andere worden dat de mensen thuis niets voorstellen die die antwoorde hadden gegevenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En met hun bedoelde ze hun in big brother niet hun van kartel
Pff ze trekken alles uit zijn verband
Nou heel eerlijk ik snapte de lijstjes ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hadden het over de kijkers en over de stemlijst met andere worden dat de mensen thuis niets voorstellen die die antwoorde hadden gegeven
Het wordt steeds erger met hemquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy vindt BB het ook niet leuk
Ja wat een idiootquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy vindt BB het ook niet leuk
Had ze in andere gevallen der voordeel mee moeten doenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:58 schreef zodeju het volgende:
Oef, Jolien ziet meer dan de mannen daar....die zag al aan de camera die op Jane stond in de keuken hoe laat het was....vooral dat Jane maar naar beneden bleef kijken.....
Omdat Jordy belangrijker dan de rest is?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien heeft bb dat laten blijken bij hem.
nou is kwestie van lezen en je kan ma vragen ik heb daar echt moeite mee, maar ik begreep hier echt wel de vraagstelling hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk ik snapte de lijstjes ook niet
Was duidelijk niet gestemd op de vraag maar gewoon ik zet in alles mijn favoriet bovenaan
Klopt.en gister waren het de anderen. Ze doen het alle 8. Ik hou ook niet van dat groepsgedoe. Was bij de start zo blij dat het 1 slaapkamer was.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:58 schreef OmaJacky het volgende:
Ik moet eigenlijk best lachen.
Het kartel zegt nu dan de anderen helemaal geen lol maken, ze snappen niet hoe de anderen geen vreugde hebben.![]()
Ze hebben zelfs nu zo'n lol......om de anderen na te doen .![]()
Ze zijn nog steeds heel erg rancuneus.
Het enige waar ze het nu over hebben is de andere belachelijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |