Mooi he, kan niet wachten tot Jolien de beelden van Jeff ziet die zijn dode moeder tegen Jane gebruikte voor een vrijstelling.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien heeft het met pootje en sharice niet moeilijk doet ze gewoon mee. Maar axel hoe hij doet om dingen voor elkaar te krijgen maar ze vertrouwde jane en dat doet pijn. Keanu zegt over axel als je iedereen de handjes schut om niet op te stemmen en het wel dan doet snapt hij niet. Jane tegen jolien gezegt dat ze haar hoog heeft zitten samen met mattie en axel. Dat vind ze heel moeilijk.
Toen ze dat hoorde was ze er ook verontwaardigd over.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mooi he, kan niet wachten tot Jolien de beelden van Jeff ziet die zijn dode moeder tegen Jane gebruikte voor een vrijstelling.
Principes, je hebt ze of je hebt ze niet.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mooi he, kan niet wachten tot Jolien de beelden van Jeff ziet die zijn dode moeder tegen Jane gebruikte voor een vrijstelling.
Dat was ook allemaal gameplay. De enige liefde die Jolien heeft is haar spiegelbeeldquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef Thorelf het volgende:
sorry,maar een meisje die Jeff als the love of her life ziet..kan ik niet serieus nemen... over eerlijk gesproken
Dat zou moeten kunnen toch? Dat begrijp ik dan weer niet: mensen, de bewoners maken alles zo persoonlijk terwijl het een spel isquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
toch begrijp ik die mattie ook niet hoor zit nu en ervoor ook de hele tijd bij die andere![]()
Ik denk dat hij geen zin heeft om constant over die nominaties te pratenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
toch begrijp ik die mattie ook niet hoor zit nu en ervoor ook de hele tijd bij die andere![]()
Als hij genomineerd was geweest dan had hij ook bij die anderen in bed gelegen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Is ook onmogelijk, het IQ van de bewoners van dit jaar ligt gewoon echt te laag.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef Thorelf het volgende:
sorry,maar een meisje die Jeff als the love of her life ziet..kan ik niet serieus nemen... over eerlijk gesproken
Zo hoort het ook, gezellig met z'n acht het spel spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Juist ja , en maak het niet persoonlijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:01 schreef -river- het volgende:
Altijd dat groepjes gezeik, wees leuk en open tegen elkaar kijk elkaar recht aan en stem elkaar lachend weg.
Juist, je bent elkaars familie niet maar tegenkandidaat waar je spontaan en sportief tegen kan spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Juist ja , en maak het niet persoonlijk
Toch kan ik me heel goed voorstellen dat iemand het daar moeilijk mee heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:41 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mannen die op hun 18e al kaal worden. Scheer het gewoon af en laat een baard groeien ofzo. Al denk ik niet dat keanu baard groei heeft
Sadquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:03 schreef OmaJacky het volgende:
Het kartel olv Jordy gaat niet meer leuk doen met de anderen. Ze gaan er met z'n 4en de laatste dagen doormaken.
Van mij mag ze ook vertrekken.. even dacht ik dat ze wel oké was maar ik irriteer me mateloos. Lekker naar Jeffrey gaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:42 schreef mazaru het volgende:
Oh was zal ik blij zijn als die jolien eruit geknikkerd is. Ik ben die meid spuugzat
Kleuterschool musical.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:03 schreef Hznootje het volgende:
Het kartel gaat een dansje leren, alleen voor hun vieren voor de live..en en en vrijdag doen ze de bandana aan(Ashley vibes)
zijn ze nu ook beetje boos op Matt dan...omdat hij met ze praat en lacht?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:03 schreef OmaJacky het volgende:
Het kartel olv Jordy gaat niet meer leuk doen met de anderen. Ze gaan er met z'n 4en de laatste dagen doormaken.
Nee volgens mij niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:06 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zijn ze nu ook beetje boos op Matt dan...omdat hij met ze praat en lacht?
Jordy in de Rambostijl met cup 85Dquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:03 schreef Hznootje het volgende:
Het kartel gaat een dansje leren, alleen voor hun vieren voor de live..en en en vrijdag doen ze de bandana aan(Ashley vibes)
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Natte scheetquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Ach wel leuk voor het laatste avond van het ponykampquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:03 schreef Hznootje het volgende:
echt raar dat BB dat nog niet even gefixt heeftquote:
De bonte avond heet dat toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ach wel leuk voor het laatste avond van het ponykamp
Vraag me ook af waarom het de ene keer amper te verstaan is en een andere keer weer best goed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
echt raar dat BB dat nog niet even gefixt heeft
Geen probleem, daar slaat de sfeer een dezer dagen ook wel om als ze de tv uitzendingen zienquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:17 schreef Hznootje het volgende:
Overigens is het op FB niet te filmen…allemaal pro jordy; dit wordt een hele rare finale als BB zelf niet ingrijpt.
dat ging erover dat David dat gezegd had over Jordy hun vinden het een rare opmerking maar het is niet Keanu die het zo echt beschreefquote:
Ik weet niet het zijn wel allemaal dezelfde types, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geen probleem, daar slaat de sfeer een dezer dagen ook wel om als ze de tv uitzendingen zien
Die praten elkaar allemaal na en zien geen context zoals wij dat geven in de COS
Feyenoord 2-0 achter en toch is dit nog steeds een geweldige dag.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
En nu gaan zingen “ ik weet nu dat er een engelbewaarder bestaat”
Topdag
Topnominaties
Topspel
Big Brother I love you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |