idd - heeft genoeg extra tijd daar gekregenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:17 schreef Cupfighter het volgende:
Hopelijk ga ik nu van die Keanu af komen, kan dat joch niet handelen
Ook al niet origineel. Er was maar 1 Big Brother koning en dat is niet Jordyquote:
ooh jee... was die al lang weer vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook al niet origineel. Er was maar 1 Big Brother koning en dat is niet Jordy
[ afbeelding ]
Ja, ik weet, maar BB liet het net zelf zien op de streamquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook al niet origineel. Er was maar 1 Big Brother koning en dat is niet Jordy
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat sowieso, beetje Southpark ideeOMG, als jij denkt wat ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hele aflevering is de samenvatting van vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
als ze maar geen voeten gaan masserenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:37 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan met zijn drieën in bed liggen. Ze maken zichzelf echt steeds belachelijker
En dan weet hij nog niet eens denk ik dat hij op zijn kruin ookal aannhet uitdunnen isquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef lojanda het volgende:
Keanu ligt in het boudoir en houdt zijn haar vast.. bang dat het achterover valt en zijn halve hoofd bloot komt te liggen
Klopt al niet zijn er maar 4quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
Jane is de erfenis van jordy al door 7 aan het delen
Ik begrijp niet dat hij dat doet.. hij legt er zo alleen maar de focus op en laat het daardoor erger lijken dan het is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:38 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
En dan weet hij nog niet eens denk ik dat hij op zijn kruin ookal aannhet uitdunnen is![]()
Er zijn zoveel mannen die op hun 18e al kaal worden. Scheer het gewoon af en laat een baard groeien ofzo. Al denk ik niet dat keanu baard groei heeftquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat hij dat doet.. hij legt er zo alleen maar de focus op en laat het daardoor erger lijken dan het is.
Wel heel vervelend voor hem en zeker omdat hij nog zo jong is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |