Gelukkig zoveel mensen zoveel meningenquote:
Ik heb haar dat niet horen zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft het hele kartel verteld dat ze geen GC's moesten inzetten want dat was niet nodig...
En het hele kartel volgde haar blind...
En wilde verder vertellen maar nu moet ik weer een vertaalprogramma opstartenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:34 schreef -river- het volgende:
Aschley was Jordy zijn favoriet vorig jaar, zegt genoeg.
Meestal nadat de genomineerde bekend zijn ... Niets geen afscheidsavondfeestjes daar waar dat in de rest van de wereld meestal wel gebeurdquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:33 schreef spapaars het volgende:
Heb een vermoeden dat het daar een saaie avond wordt.
Maar dat jij dat niet gehoord heb betekent niet dat het niet gezegd isquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb haar dat niet horen zeggen
Ik heb juist jordy horen zeggen dat het kartel vol op de andere moesten gaan net alles wat ze hadden
En dat is dus niet gebeurd
Heb ik ook niet gehoord , wat ze wel heeft gezegd is dat Axel zijn GC niet in ging zettenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb haar dat niet horen zeggen
Ik heb juist jordy horen zeggen dat het kartel vol op de andere moesten gaan net alles wat ze hadden
En dat is dus niet gebeurd
Gadver.......quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:34 schreef -river- het volgende:
Aschley was Jordy zijn favoriet vorig jaar, zegt genoeg.
Vanacht in de slaapkamerquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gehoord , wat ze wel heeft gezegd is dat Axel zijn GC niet in ging zetten
Feestjes zijn bij de meeste Big Brothers een vast onderdeel, behalve hier dan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal nadat de genomineerde bekend zijn ... Niets geen afscheidsavondfeestjes daar waar dat in de rest van de wereld meestal wel gebeurd
Het enige wat ik kan verstaan zijn de scheldwoorden van Pootje.......quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En wilde verder vertellen maar nu moet ik weer een vertaalprogramma opstarten
Wij zitten met vergunningen van de gemeentesquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Feestjes zijn bij de meeste Big Brothers een vast onderdeel, behalve hier dan.
Binnenshuis?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wij zitten met vergunningen van de gemeentes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |