Ik ben benieuwd naar je motivatie om op Keanu te stemmenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Keanu , toch hopen dat het zin heeft
aha ok zo jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja zo bedoel ik het niet
Denk dat men best wel snapte wat de vragen waren
Maar dat men dacht als ik bij iedere vraag mijn favoriet bovenaan zere wint deze misschien iets
Kom jolien die meer doet dan jane
En zelfs een mattie waarvan gezegd werd dat hij iets in huishouden doet
Puur 'tactisch'quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je motivatie om op Keanu te stemmen
Ik zie zo weinig in hem
Ja echt he, als je heir zegt: Jordy is net gaan poepen dan krijg je hier: ja maar Axel die poepte ook.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij Johan Deksen ook niet, gelukkig ging het niet over hemmanmanman
Voor mij Heel simpel ik wil het liefst van Jordy afquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je motivatie om op Keanu te stemmen
Ik zie zo weinig in hem
pleur op zei diequote:Op woensdag 5 maart 2025 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu over zit ik in de dagboekkamer en zegt bb je mag blijven. En zegt jordy zo niet dan de pleuris
Oké , ik was van plan op Sharice te stemmen maar die zit niet op de bank, nu ga ik saai en veilig op Jolien stemmenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja echt he, als je heir zegt: Jordy is net gaan poepen dan krijg je hier: ja maar Axel die poepte ook.....
Dat snap ik enigszins wel, gaat te erg in zichzelf gelovenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Voor mij Heel simpel ik wil het liefst van Jordy af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |