Ik begrijp dat je al wel kan stemmenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:22 schreef riri het volgende:
[..]
Je kunt nu helemaal nog niet stemmen, het is heel goed mogelijk dat er nog van alles gaat veranderen in de nominaties
Er kan gestemd wordenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:22 schreef riri het volgende:
[..]
Je kunt nu helemaal nog niet stemmen, het is heel goed mogelijk dat er nog van alles gaat veranderen in de nominaties
Jazeker kun je al stemmen. Net gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:22 schreef riri het volgende:
[..]
Echt wel, het is me op mijn telefoon net wel gelukt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:22 schreef riri het volgende:
[..]
SLquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
En weer twinstreams, mogen de slaapkamer niet horen van de Febo
Twins? de ene helft is naar huis (gelukkig)quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Er zijn ook al meerdere gifjes daarvan voorbij gekomenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Echt wel, het is me op mijn telefoon net wel gelukt.
Die gaan waarschijnlijk te ver met die haatpraat en worden nu in bescherming genomenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:25 schreef mazaru het volgende:
Topspel! Love you Big Brother!!![]()
[ afbeelding ]
Misschien zijn ze zo zuur dat ze niet aan tafel willen zitten met Axel, Jane, Pootje en Charice.quote:
Zo te zien moesten ze verplicht aan tafel. SL en ineens ze allemaal aan tafelquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
[..]
Misschien zijn ze zo zuur dat ze niet aan tafel willen zitten met Axel, Jane, Pootje en Charice.
Ze zitten toch gewoon aan tafel. Ik snap niet wat het probleem is?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
[..]
Misschien zijn ze zo zuur dat ze niet aan tafel willen zitten met Axel, Jane, Pootje en Charice.
Alles voor de shotsquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo te zien moesten ze verplicht aan tafel. SL en ineens ze allemaal aan tafel
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo te zien moesten ze verplicht aan tafel. SL en ineens ze allemaal aan tafel
Het is wat je wil zien.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:36 schreef Lillfex het volgende:
Nah ik vind het wel meevallen hoe Jordy zijn nominatie neemt hoor Hij heeft al gezongen Vind het zwaar overdreven dat er gezegd word dat hij pruilt Maar goed is maar een mening van mij.
quote:
Zullen we hier mee stoppen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:38 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja klopt he en ook wat anderen willen zien
Niet aangesproken, Jolien zei dat het niet haar manier van spelen was, maar dat iedereen het op zijn eigen manier doetquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:44 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien heeft Axel aangesproken dat zijn manier van spelen niet haar manier van spelen is.
Okee
Is dat gestolen die chocolade of gewoon van henzelf?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:44 schreef zodeju het volgende:
Lekker chocolade eten....met zijn drieeën. Fijn dat we kunnen opmerken dat ze het allemaal doen....
Ieder maakt zelf uit hoe zij/hij speeltquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:44 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien heeft Axel aangesproken dat zijn manier van spelen niet haar manier van spelen is.
Okee
Hij had toch iets aan Jolien belooft met hand erop en niet gedaan.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:44 schreef Rhosyn het volgende:
Okee
Wat een ongelooflijke bullshit...de arrogantie ten topquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:43 schreef lojanda het volgende:
Jolien zegt wij spelen samen uit vriendschap en hun uit haar roept Jordy![]()
Deed ze handgebaren dan? Rookpluimen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet aangesproken, Jolien zei dat het niet haar manier van spelen was, maar dat iedereen het op zijn eigen manier doet
Het wordt echt steeds lachwekkenderquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:44 schreef Rhosyn het volgende:
Okee
ja in ruil voor 10.000quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij had toch iets aan Jolien belooft met hand erop en niet gedaan.....
Witte rookquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Deed ze handgebaren dan? Rookpluimen?
Geen idee maar dat maakt hier toch niet uit....weet het echt niet....quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is dat gestolen die chocolade of gewoon van henzelf?
Hij had beloofd niet op haar te stemmen.. dat was vorige week zo en heeft hij toen ook niet gedaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is van Jane, heeft ze bij haar fanmail gekregen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is dat gestolen die chocolade of gewoon van henzelf?
Zoals ik begreep was het niet van de week maar eerder.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij had beloofd niet op haar te stemmen.. dat was vorige week zo en heeft hij toen ook niet gedaan.
Waarom stapt ze dan in een bondje?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:44 schreef Rhosyn het volgende:
Okee
Kloptquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft een eigen zenderquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ik dacht dat mij pc ging crashen maar dat is dat koffieapparaat. Ook al zon herrie ding
Maar waarom dan je opmerking? Wat bedoel je daar dan mee want ik snap het niet? Volgens mij mogen ze hun chocolade toch opeten.. met z’n drieën?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen idee maar dat maakt hier toch niet uit....weet het echt niet....
Idd.. maar blijkbaar mag dat nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Is van Jane, heeft ze bij haar fanmail gekregen.
Ik bedoel dat het niet delen bij iedereen gebeurt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar waarom dan je opmerking? Wat bedoel je daar dan mee want ik snap het niet? Volgens mij mogen ze hun chocolade toch opeten.. met z’n drieën?
Ik gedoog hem met name. Ik moet zeggen dat hij wel wat vrolijker is en een beetje gegroeid is maar zou het niet erg vinden als hij gaat wieberen vrijdag.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:15 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Keanu's dagen waren sowieso al genummerd. Die was al niet zo populair. De rest van het kartel staat mijlenver boven de rest in populariteit.
Vorige week zei ik.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoals ik begreep was het niet van de week maar eerder.....
had Jolien het niet over Jane?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:44 schreef Rhosyn het volgende:
Okee
Hoeft ook niet, neem aan dat het van een fan komt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet delen bij iedereen gebeurt.
Niet dat hij nergens geen ging. Dat heeft hij niet gezegd. Hij zei buiten is het kartel populairder dan anderen hier in huis en toen werd axel gelijk giftig dat jordy slecht verliezer was. Jordy zei toen joh ik heb jullie gelijk gefeliciteerd met jullie spel. En jane zei ook wat en tien zei jordy nee je bent.een snitchquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:48 schreef mazaru het volgende:
Jordy heeft gezegd dat het kartel populairder is dan ieder ander in dat huis dus dat hij nergens heen ging.
Goed zo doorgaan. Hoe meer hij dit soort dingen roept hoe meer afkeer mensen van hem krijgen. Niemand houdt van dat soort arrogantie
Heeft die niet gezegdquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:48 schreef mazaru het volgende:
Jordy heeft gezegd dat het kartel populairder is dan ieder ander in dat huis dus dat hij nergens heen ging.
Goed zo doorgaan. Hoe meer hij dit soort dingen roept hoe meer afkeer mensen van hem krijgen. Niemand houdt van dat soort arrogantie
Je hoeft toch ook niet met iedereen te delen? Je deelt alleen wel het eten en snoep wat in de DR wordt aangebodenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet delen bij iedereen gebeurt.
Volgens mij heeft hij heel veel fans, tenminste als ik naar de polss kijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:48 schreef mazaru het volgende:
Zal dat niet te maken hebben hoe Jolien en Jordy haar negeren.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:50 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind wel erg jammer dacht echt dat ze wel vriendinnen werd met Jolien, maar ze laat der nu ook zo barsten ze had der nu vandaag even ook apart kunnen nemen en beetje kunnen zeggen van ja sorry ging echt speltactisch en niet op jou ,..... bla bla maar dat doet Jane dus ook niet valt me vies tegen hoe ze dan met Jolien der gevoel gespeeld heeft
Hij zegt het net nog dat hij nergens heen gaatquote:
Heeft jane gezegdquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:52 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dat dus wat JOlien nu zegt ja ik ga jullie 3 proberen te saven jolien keanu en mattie dat heeft ze echt gezegt
Ja over keanu.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt het net nog dat hij nergens heen gaat
Klopt doet hij wil volgende week op hun allebei stemmen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:54 schreef Puzzie het volgende:
Jordy laat zijn rancuneuze kant weer eens zien
Echt he. Hij is niet pissed hoor.quote:
Maar echt hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:54 schreef Puzzie het volgende:
nu wel inderdaad maar dat deden ze nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:42 schreef lojanda het volgende:
Gelukkig spreken de kartel leden niet kwaad over de anderen en roddelen ook helemaal niet
Ohquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt het net nog dat hij nergens heen gaat
ik zeg doen, en dan een droombank Jordy/Jane/Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt doet hij wil volgende week op hun allebei stemmen.
Hij heeft een grote achterban.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij heel veel fans, tenminste als ik naar de polss kijk
Hij noemt de mensen die nu in de suite zitten zure mensen
Klopt doet hij wil volgende week op hun allebei stemmen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:54 schreef Puzzie het volgende:
Ja nu wel over hun hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu wel inderdaad maar dat deden ze niet
Dat heb ik niet gehoord van dat kartelquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef Visual het volgende:
[..]
Ohik dacht dat het over eerder ging. Toen zei hij het kartel is populairder buiten het huis dan binnen het huis
Dat valt nog maar te bezien.. moet hij vooral zo doorgaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jordy gaat toch nergens heen
al komt ie nog 2 or 3 keer achter elkaar op de bank lol
Oke dat mag ik vind het wel leuk hoe die 4 spelenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft een grote achterban.
Maar voor mij werkt het niet, het allemaal doordacht en weinig spontaan met hoe hij alles brengt.
Okequote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu wel inderdaad maar dat deden ze niet
ik stem 2x op Jolien en 1x op Jordy laat Keanu maar gaanquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef mazaru het volgende:
Sommige mensen zijn echt schaamteloos zegt de vent die met zijn broek open boven Mattie ging staan en net deed of hij hem onder pistte.
Jane mag blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zeg doen, en dan een droombank Jordy/Jane/Axel
dan zeg ik bye bye Axel, want Jane is the queen voor hun fans, en Axel is de mindere pion in Jaxel
Heb het idee dat niemand echt een favo heeft, zelfs de kijker stemt tactisch , week per weekquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien.. moet hij vooral zo doorgaan
die denken allemaal dat Jolien populairder dan Keanu isquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:57 schreef Flow3r het volgende:
Wel grappig hoe ze er allemaal vanuit gaan dat keanu gaat
Komt nog wel als een klap als Jolien de sjaak is
Het zou ook nog zo kunnen zijn dat de fans van Jordy harder "schreeuwen"..meer lawaai maken. Dat zegt verder niks over aantallen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij heel veel fans, tenminste als ik naar de polss kijk
Hij noemt de mensen die nu in de suite zitten zure mensen
Ik kan soms om hem lachen, en soms aan hem ergeren Maar dat heb ik bijna met iedereen daarquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft een grote achterban.
Maar voor mij werkt het niet, het allemaal doordacht en weinig spontaan met hoe hij alles brengt.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:58 schreef mazaru het volgende:
Ja Jordy. Sommige mensen zijn echt schaamteloos
[ afbeelding ]
dat noem je het Pootje virus, zeggen dat je weg wil maar het niet doetquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:59 schreef Puzzie het volgende:
Keanu voor de zoveelste keer :als ik er de volgende week nog ben dan ga ik,......... en dan gebeurt er weer niets
Het is een lieve jongen en heeft het hart op de goede plek maar hij is zo ontzettend vermoeiend. Alles is zo diep en zwaar bij hemquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan soms om hem lachen, en soms aan hem ergeren Maar dat heb ik bijna met iedereen daar
Ik heb gelukkig geen favo en wie gaat maakt mij niets uit
Valt wel mee toch nog geen leugens horen vertellen. Dan ook dat van gister de hele dag die zure reacties van ze. Ze doen het over en weer.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:00 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat ze dit keer wel deze haatpraat in de uitzending laten zien.
Wat ik zeg, een natte tosti.. 0 ruggengraatquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:01 schreef OmaJacky het volgende:
Oooo ja Mattie heeft zich ingehouden aan de ronde tafel vanmorgen zegt hij nu tegen Jordy en Keanu. Hij wilde zoveeeeeeel dingen zeggen.
Eigenlijk is Mattie echt een lafbek. Heeft als hij met het kartel is een grote mond.
Achter de ruggen van anderen kan hij zo boos zijn maar iets in iemands rechtstreeks in het gezicht zeggen durft hij niet.
ik denk ook dat hij best wel een beetje bang is voor Janequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:01 schreef OmaJacky het volgende:
Oooo ja Mattie heeft zich ingehouden aan de ronde tafel vanmorgen zegt hij nu tegen Jordy en Keanu. Hij wilde zoveeeeeeel dingen zeggen.
Eigenlijk is Mattie echt een lafbek. Heeft als hij met het kartel is een grote mond.
Achter de ruggen van anderen kan hij zo boos zijn maar iets in iemands rechtstreeks in het gezicht zeggen durft hij niet.
Snap ik wel, denk dat velen ineen krimpen als zij op haar manier naar je kijkt en tegen je spreekt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk ook dat hij best wel een beetje bang is voor Jane
Is weer niet gelogen toch. Ligt samen met pootje hele dag in de zon plat op hun rug.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:03 schreef lojanda het volgende:
Die gast doet helemaal niets hier.. ja koffie zetten wanneer hij zin heeft![]()
Jordy laat zich zo kennen
Als je Mattheus hoort wil hij zoveel en doet hij zoveel maar doet uiteindelijk nooit iets.. natte scheetquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:01 schreef OmaJacky het volgende:
Dat ziet er niet zo uit in de pollsquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:57 schreef Flow3r het volgende:
Wel grappig hoe ze er allemaal vanuit gaan dat keanu gaat
Komt nog wel als een klap als Jolien de sjaak is
Net als vele anderen…er zijn er maar heel weinig die veel doenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is weer niet gelogen toch. Ligt samen met pootje hele dag in de zon plat op hun rug.
Hij eet van 2 walletjes om er zo tussendoor te glippen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:01 schreef OmaJacky het volgende:
Ze verwijten de anderen echt alles wat ze zelf continu doenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:05 schreef OmaJacky het volgende:
Nu beschuldigen ze Charice, Axel en Jane dat ze zich weer afzonderen en een tactical meeting hebben.
Dat zeggen degenen die 20x per dag roepen dat ze een tactical meeting willen houden.
Man3 wat zijn die 4 zuur zeg.
Jordy doet hetzelfde als wat Axel deed met de potgreep van Jordyquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:03 schreef Koos1958 het volgende:
Nu over axel dat hij hele dag niets doet alleen koffie zetten.
Mattie is een bangepoeperdquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:01 schreef OmaJacky het volgende:
Zijn verschillende polls en allemaal een andere uitslagquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo uit in de polls
Jordy rond de 50
Jolien rond de 30/35
Keanu 15/20
Iets met een pot en een ketel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze verwijten de anderen echt alles wat ze zelf continu doen
Ik kijk enkel naar de grootste op FBquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zijn verschillende polls en allemaal een andere uitslag
Mattheus is echt een heel eng, glibberig ventjequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:01 schreef OmaJacky het volgende:
Ze hadden eerst heel netje gereageerd..maar nu na gesprek van jane met keanu komt dit los. Ach even aan allebei de kanten laten kletsen. Heeft vanmiddag andere groepje ook nog gedaan. En nu hun.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy doet hetzelfde als wat Axel deed met de potgreep van Jordy
Das jammer
Maar blijkbaar zijn sommige mannen zo
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:58 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet we kunnen al stemmen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Zou er nog een 4e genomineerde bij komen? Dat gerucht las ik op een BB FB pagina. De kijker/fans mogen de 4e bewoner nomineren in het kader van fanweek.
Dat kon de vorige keer ook meen ik. Zou me niets verwonderen in het kader 'alles is anders'quote:
Denk het niet, je mag al stemmen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Zou er nog een 4e genomineerde bij komen? Dat gerucht las ik op een BB FB pagina. De kijker/fans mogen de 4e bewoner nomineren in het kader van fanweek.
Het kneus kneus kneus geschreeuw van Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hadden eerst heel netje gereageerd..maar nu na gesprek van jane met keanu komt dit los. Ach even aan allebei de kanten laten kletsen. Heeft vanmiddag andere groepje ook nog gedaan. En nu hun.
Lijkt me heel sterk, diegene zou dan een achterstand hebben bij de stemmers, want je kan al poosje stemmen bij RTLquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Het is gewoon heel triest aan het worden. Wat een slechte verliezers. Tot nu toe nam iedereen zijn of haar nominatie prima in ontvangst. Maar dit groepje is echt dieptriestquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:05 schreef OmaJacky het volgende:
Nu beschuldigen ze Charice, Axel en Jane dat ze zich weer afzonderen en een tactical meeting hebben.
Dat zeggen degenen die 20x per dag roepen dat ze een tactical meeting willen houden.
Man3 wat zijn die 4 zuur zeg.
Het is net de COSquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:11 schreef spapaars het volgende:
Gezelliger wordt het daar niet, behalve met eten leven ze als 2 groepjes.
Ik geloof wel dat Freaky voor een keer gelijk heeftquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:11 schreef maxelu het volgende:
elke keer de kijkers kunnen stemmen, is de bank definitief
Sharice ook vorige week? En toen milena weg was? Laat ze even balen is toch normaal zolang ze er maar niet te lang in blijven hangenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon heel triest aan het worden. Wat een slechte verliezers. Tot nu toe nam iedereen zijn of haar nominatie prima in ontvangst. Maar dit groepje is echt dieptriest
gezellig kan je het hier niet meer noemenquote:
nou anders om is dat vanaf het bekend is heeft Jane hun geen moment aangekeken in het begin der hele houding was af te lezen dat ze der eigen geen houding wist te geven ze gaf niemand niet een woord van die andere groep dus negeren begon bij haar. en wie neemt wie nou in de zeik dat was Jane toch dus was het aan Jane om Jolien even apart te nemenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zal dat niet te maken hebben hoe Jolien en Jordy haar negeren.
Er bij komen zou oneerlijk zijn, en meteen op een achterstand gezet, omdat er al stemmen zijn uitgebracht.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Freaky voor een keer gelijk heeft
Er is een bank geweest waar iemand bij op kwam of af ging terwijl de stemmingen al open waren
nope, vanaf de officiele site de polls opent, is het (nog) niet verandertquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Freaky voor een keer gelijk heeft
Er is een bank geweest waar iemand bij op kwam of af ging terwijl de stemmingen al open waren
zou niet weten waarom dat Queen Jane daar haar tijd mee zou moeten verspillenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou anders om is dat vanaf het bekend is heeft Jane hun geen moment aangekeken in het begin der hele houding was af te lezen dat ze der eigen geen houding wist te geven ze gaf niemand niet een woord van die andere groep dus negeren begon bij haar. en wie neemt wie nou in de zeik dat was Jane toch dus was het aan Jane om Jolien even apart te nemen
omdat ze spel en persoonlijk zo goed kan scheiden?quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zou niet weten waarom dat Queen Jane daar haar tijd mee zou moeten verspillen
Ik denk wat bedoel je nu, ff dacht ik nog aan keanu zijn kapsel en whoooo ik zag het......quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:59 schreef Folies het volgende:
Ik kijk ook weer even te goed, bah bah.
[ afbeelding ]
GATVER nu zie ik het ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk wat bedoel je nu, ff dacht ik nog aan keanu zijn kapsel en whoooo ik zag het......![]()
![]()
nee hoor, onze Janey zit daar maar met een doel, winnenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:17 schreef maxelu het volgende:
[..]
omdat ze spel en persoonlijk zo goed kan scheiden?
Boeien, het is een spelquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee hoor, onze Janey zit daar maar met een doel, winnen
en de rest zijn allemaal pionnetjes die een voor een verslagen moeten worden
Welke poll?quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo uit in de polls
Jordy rond de 50
Jolien rond de 30/35
Keanu 15/20
Ik vergeet altijd dat pootje er ook nog isquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
Axel gaat het brood bakken. Oven voorverwarmen...sneetjes maken in de bovenkant van het deeg en in de oven.
Het deeg heeft Pootje trouwens gemaakt.
Jolienquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jane schrikt zich een rotje van Jordy. Zij doet olie bij het gehakt in de pan en dat mag niet van Jordy die roept NEE NEE NEE want die olie krijg je nooit uit de pan.
Nou ja. Dat valt toch wel mee
quote:
Noem je agressief. Kom op zeg. Hij wilde er gewoon geen olie bij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:24 schreef Gust.F het volgende:
Jordy agressief tegen Jolien : zijn ware aard komt meer en meer boven
Denk het niet want er kan al gestemd wordenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Nou aardig was het nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Noem je agressief. Kom op zeg. Hij wilde er gewoon geen olie bij.
Welquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet want er kan al gestemd worden
Hij leek meer te dansenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
kijk dat is toch grappig om te zien. Axel die het deeg nog even een laatste kneed geeft...hij is in de war met pizza deeg maken denk ik
Zodra wij mogen stemmen veranderd er niks naks noppes meer.quote:
Dacht het ook, gebruik altijd olijfolie en bij gehakt ook en dan als het goed heet is beetje bakboter erbij . Heb er nooit geen last van.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien schrikt zich een rotje van Jordy. Zij doet olie bij het gehakt in de pan en dat mag niet van Jordy die roept NEE NEE NEE want die olie krijg je nooit uit de pan.
Nou ja. Dat valt toch wel mee
Agressief?? Zie er niets agressiefs inquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:24 schreef Gust.F het volgende:
Jordy agressief tegen Jolien : zijn ware aard komt meer en meer boven
En hij stak zijn vinger op en zei "ik was vandaag niet af".quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:24 schreef Puzzie het volgende:
Jolien krijgt op haar kop van Jordy want olie bij het bakken van de gehakt gedaan en nu gaan de pannen nooit meer schoon worden![]()
Kloptquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zodra wij mogen stemmen veranderd er niks naks noppes meer.
Dat kan toch niet? De helft van de kijkers hebben morgenochtend al gestemd..
Ik gebruik altijd een beetje oliefolie bij geruld gehakt en mijn pannen zien er prima uit en croma bij ballen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht het ook, gebruik altijd olijfolie en bij gehakt ook en dan als het goed heet is beetje bakboter erbij . Heb er nooit geen last van.....
Dit had ik eigenlijk niet verwacht! Dacht dat Jordy er zoals Jane vorige week met kop en schouders bovenuit zou steken, maar nopequote:
Las eerder dat twitter poll geen goed beeld gaf maar geen idee of dat werkelijk zo is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit had ik eigenlijk niet verwacht! Dacht dat Jordy er zoals Jane vorige week met kop en schouders bovenuit zou steken, maar nope
Dat veranderd natuurlijk nog wel maar hopelijk niet al te veelquote:
Jolien is adrem. Jordy ruikt het te laat zegt ze. Had je gisteren moeten ruikenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Jordy ruikt onraad, hij ruikt leugens en verraad zegt hij
die poll zegt niets, x is een echo chamber en heeft maar 1700 stemmenquote:
Kloptquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:33 schreef Visual het volgende:
[..]
Las eerder dat twitter poll geen goed beeld gaf maar geen idee of dat werkelijk zo is.
Ohja, zag Salar en keek niet verderquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:33 schreef Visual het volgende:
[..]
Las eerder dat twitter poll geen goed beeld gaf maar geen idee of dat werkelijk zo is.
Ik verstond haar niet helaasquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jolien is adrem. Jordy ruikt het te laat zegt ze. Had je gisteren moeten ruiken
Moet je ook de hele week verplicht naar ze ikke ikke verhalen luisterenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
dat kind kan wel een steuntje gebruiken.
Op het zieke afquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bizar. Maar twitter is anti jordy
Dan moet hij beter ruiken, dan ruikt hij het spel dat BB heet en iedereen op zijn/haar eigen manier speelt en eerlijk is eerlijk dit was een hele goede zet. En was niet mogelijk zonder de fans die hun kunstwerken waardeerde.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Anders zien we hem 3 weken achter elkaar in de podcast...quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:36 schreef Visual het volgende:
[..]
Moet je ook de hele week verplicht naar ze ikke ikke verhalen luisteren
Okequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:36 schreef Visual het volgende:
[..]
je moet er maar de energie/tijd voor hebbenquote:
Die heeft echt mazzel bij zijn nominaties.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:36 schreef Visual het volgende:
[..]
Dat is altijd wanneer ze genomineerd is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:37 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien staat nu grappig te doen...heb ik nooit van haar gezien eigenlijk
waarom staat er een vinkje bij Jordy zijn naam.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bizar. Maar twitter is anti jordy
Dan moet het iemand zijn uit zijn eigen groepjes, anders kan het nooit verraad zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Scherpquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:35 schreef Ireth het volgende:
Zit ff te denken hé... axel mocht als 1e naar de dbk komen en kon dus de censuur op jordy gooien. Hierdoor kón jordy al niet eens meer stemmen. Zal BB degene met een censuur expres als eerste geroepen hebben? Wat zal er gebeurt zijn als jordy al eerder naar de dbk was gekomen vóór Axel? Dan een censuur met terugwerkende kracht of zo??
Hij voelt zich gewoon in het zak gezetquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:40 schreef -river- het volgende:
Jordy Jordy, hij blijft over Jane zeiken en zeiken en zeiken....zo vermoeiend.
Kan echt niet tegen zijn verlies, net zoals bij dat tafeltje wat hij schilderde gaf hij de opmerking "wat nou als de eigenaar van dit tafeltje geen fan van mij is".quote:
Daar heeft Jordy wel een puntquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:41 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu verteld dat jane iets van jordy kinderachtig vind. Jordy zegt weet je wat kinderachtig is dat mauw mauw mauw en achter elkaar aan rennen elke keer
En die heeft blijkbaar zoveel aanhangers.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:58 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen mag lol maken, alleen het niveau is niet altijd even hoog, aan beide kanten overigensquote:
Ik krijg dat beeld niet van mijn vlies dat hij dat hert zoende en er tegenaan reed, ik heb therapie nodig.quote:
Liever naar het leuke niveau van team Jaxel kijken als naar dat popiejopie gedoe van Jordyquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:46 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Iedereen mag lol maken, alleen het niveau is niet altijd even hoog, aan beide kanten overigens
Vragen me af of dit wel gaar is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
Is dit normaal gekookte rijst of zit er melk of zo doorheen??
ziet er niet zo smakelijk uit
Ja! dat is lekker als het vers isquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Liever in een echte Limburgse rijstevlaai
Echt welquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja! dat is lekker als het vers is![]()
neutral takequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:44 schreef Ireth het volgende:
Natuurlijk heeft het kartel het over het andere groepje. Ze hebben vandaag ontdekt dat ze al weken in de zeik zijn genomen met vandaag de ultieme genadeklap. Wat verwacht je dan waar ze het over zullen hebben?? Trump en Zelensky?![]()
Dit is gewoon wat er nu broeit, aan beide kanten. Aan de ene kant is het zuur en aan de andere kant is het zoet. Lijkt ne vrij normaal.
Rijstebrijquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:47 schreef spapaars het volgende:
Beetje boter en een schep bruine suiker, klaar is Kees.
Dat was andere David die niets atquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:47 schreef Luna68 het volgende:
Valt me al een tijdje op dat er niet meer apart gekookt wordt voor pootje, die lust toch uiteindelijk ook groente?
Stomme opmerking, Axel heeft ook een afspraak met haar verbroken dus ligt niet aan de seksequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt dit is de reden dat ik vrouwen niet vertrouw.
Dacht dat het wellicht te lang gekookt heeft..quote:
Echt he die smeerpijpquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik krijg dat beeld niet van mijn vlies dat hij dat hert zoende en er tegenaan reed, ik heb therapie nodig.
Welnee, bijna heel COS is zware Jordy aanbidder.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef maxelu het volgende:
[..]
neutral take
maar zowat heel de cos is anti-kartel geworden en alles wordt hier nu door die bril gezien
jane heeft hun echt outplayed, respect
maar deze reactie is ook te verwachten van hun kant
ze hebben het voor haar opgenomen en krijgen het mes in de rug
eenders wie, van de 18(?) bewoners dit jaar zou hier wel ff zuur om doen
andere bewoners doen even zuur om dingen zoals een ranking...
Ik denk dat het beter bij jezelf kan houden ipv ' zowat de hele cos' wegzettenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef maxelu het volgende:
[..]
neutral take
maar zowat heel de cos is anti-kartel geworden en alles wordt hier nu door die bril gezien
jane heeft hun echt outplayed, respect
maar deze reactie is ook te verwachten van hun kant
ze hebben het voor haar opgenomen en krijgen het mes in de rug
eenders wie, van de 18(?) bewoners dit jaar zou hier wel ff zuur om doen
andere bewoners doen even zuur om dingen zoals een ranking...
quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Welnee, bijna heel COS is zware Jordy aanbidder.
Vergeet het witte sausje niet!quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:50 schreef Rhosyn het volgende:
Dat is echt wel hele vieze preiprut. Zit de gehakt er ook doorheen?
Oh wacht prei koken, gehakt bakken, door elkaar roeren, rijstprut en dan boven op elkaar
Hoe verzinnen ze het.
Die doen allemaal daar niets . Die zet in ieder geval nog koffiequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is weer niet gelogen toch. Ligt samen met pootje hele dag in de zon plat op hun rug.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:49 schreef lojanda het volgende:
Jordy heeft een schep extra verdiend en haalt bij een ander bord wat weg want die heeft teveel..
Het kind wordt met de minuut triester.. wat een naar ventje is het toch![]()
Wat zullen zijn fans toch weer lachen om dit soort grappen
en zonnen en in de sauna zitten, zie hem verder idd weinig doen. Oh ja, ook wel eens pannenkoeken bakkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:03 schreef Koos1958 het volgende:
Nu over axel dat hij hele dag niets doet alleen koffie zetten.
Enige wat zou kunnen is dat er geen exit is en een geheime kamer maar dat zie ik niet gebeuren ik open nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En toch denk ik dat er nog iets geks gaat gebeuren om het kartel te saven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |