ik zeg doen, en dan een droombank Jordy/Jane/Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt doet hij wil volgende week op hun allebei stemmen.
Hij heeft een grote achterban.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij heel veel fans, tenminste als ik naar de polss kijk
Hij noemt de mensen die nu in de suite zitten zure mensen
Klopt doet hij wil volgende week op hun allebei stemmen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:54 schreef Puzzie het volgende:
Jordy laat zijn rancuneuze kant weer eens zien
Ja nu wel over hun hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu wel inderdaad maar dat deden ze niet
Dat heb ik niet gehoord van dat kartelquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef Visual het volgende:
[..]
Ohik dacht dat het over eerder ging. Toen zei hij het kartel is populairder buiten het huis dan binnen het huis
Dat valt nog maar te bezien.. moet hij vooral zo doorgaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jordy gaat toch nergens heen
al komt ie nog 2 or 3 keer achter elkaar op de bank lol
Oke dat mag ik vind het wel leuk hoe die 4 spelenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft een grote achterban.
Maar voor mij werkt het niet, het allemaal doordacht en weinig spontaan met hoe hij alles brengt.
Okequote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu wel inderdaad maar dat deden ze niet
ik stem 2x op Jolien en 1x op Jordy laat Keanu maar gaanquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef mazaru het volgende:
Sommige mensen zijn echt schaamteloos zegt de vent die met zijn broek open boven Mattie ging staan en net deed of hij hem onder pistte.
Jane mag blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zeg doen, en dan een droombank Jordy/Jane/Axel
dan zeg ik bye bye Axel, want Jane is the queen voor hun fans, en Axel is de mindere pion in Jaxel
Heb het idee dat niemand echt een favo heeft, zelfs de kijker stemt tactisch , week per weekquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien.. moet hij vooral zo doorgaan
die denken allemaal dat Jolien populairder dan Keanu isquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:57 schreef Flow3r het volgende:
Wel grappig hoe ze er allemaal vanuit gaan dat keanu gaat
Komt nog wel als een klap als Jolien de sjaak is
Het zou ook nog zo kunnen zijn dat de fans van Jordy harder "schreeuwen"..meer lawaai maken. Dat zegt verder niks over aantallen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij heel veel fans, tenminste als ik naar de polss kijk
Hij noemt de mensen die nu in de suite zitten zure mensen
Ik kan soms om hem lachen, en soms aan hem ergeren Maar dat heb ik bijna met iedereen daarquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft een grote achterban.
Maar voor mij werkt het niet, het allemaal doordacht en weinig spontaan met hoe hij alles brengt.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:58 schreef mazaru het volgende:
Ja Jordy. Sommige mensen zijn echt schaamteloos
[ afbeelding ]
dat noem je het Pootje virus, zeggen dat je weg wil maar het niet doetquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:59 schreef Puzzie het volgende:
Keanu voor de zoveelste keer :als ik er de volgende week nog ben dan ga ik,......... en dan gebeurt er weer niets
Het is een lieve jongen en heeft het hart op de goede plek maar hij is zo ontzettend vermoeiend. Alles is zo diep en zwaar bij hemquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan soms om hem lachen, en soms aan hem ergeren Maar dat heb ik bijna met iedereen daar
Ik heb gelukkig geen favo en wie gaat maakt mij niets uit
Valt wel mee toch nog geen leugens horen vertellen. Dan ook dat van gister de hele dag die zure reacties van ze. Ze doen het over en weer.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:00 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat ze dit keer wel deze haatpraat in de uitzending laten zien.
Wat ik zeg, een natte tosti.. 0 ruggengraatquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:01 schreef OmaJacky het volgende:
Oooo ja Mattie heeft zich ingehouden aan de ronde tafel vanmorgen zegt hij nu tegen Jordy en Keanu. Hij wilde zoveeeeeeel dingen zeggen.
Eigenlijk is Mattie echt een lafbek. Heeft als hij met het kartel is een grote mond.
Achter de ruggen van anderen kan hij zo boos zijn maar iets in iemands rechtstreeks in het gezicht zeggen durft hij niet.
ik denk ook dat hij best wel een beetje bang is voor Janequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:01 schreef OmaJacky het volgende:
Oooo ja Mattie heeft zich ingehouden aan de ronde tafel vanmorgen zegt hij nu tegen Jordy en Keanu. Hij wilde zoveeeeeeel dingen zeggen.
Eigenlijk is Mattie echt een lafbek. Heeft als hij met het kartel is een grote mond.
Achter de ruggen van anderen kan hij zo boos zijn maar iets in iemands rechtstreeks in het gezicht zeggen durft hij niet.
Snap ik wel, denk dat velen ineen krimpen als zij op haar manier naar je kijkt en tegen je spreekt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk ook dat hij best wel een beetje bang is voor Jane
Is weer niet gelogen toch. Ligt samen met pootje hele dag in de zon plat op hun rug.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:03 schreef lojanda het volgende:
Die gast doet helemaal niets hier.. ja koffie zetten wanneer hij zin heeft![]()
Jordy laat zich zo kennen
Als je Mattheus hoort wil hij zoveel en doet hij zoveel maar doet uiteindelijk nooit iets.. natte scheetquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:01 schreef OmaJacky het volgende:
Dat ziet er niet zo uit in de pollsquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:57 schreef Flow3r het volgende:
Wel grappig hoe ze er allemaal vanuit gaan dat keanu gaat
Komt nog wel als een klap als Jolien de sjaak is
Net als vele anderen…er zijn er maar heel weinig die veel doenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is weer niet gelogen toch. Ligt samen met pootje hele dag in de zon plat op hun rug.
Hij eet van 2 walletjes om er zo tussendoor te glippen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:01 schreef OmaJacky het volgende:
Ze verwijten de anderen echt alles wat ze zelf continu doenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:05 schreef OmaJacky het volgende:
Nu beschuldigen ze Charice, Axel en Jane dat ze zich weer afzonderen en een tactical meeting hebben.
Dat zeggen degenen die 20x per dag roepen dat ze een tactical meeting willen houden.
Man3 wat zijn die 4 zuur zeg.
Jordy doet hetzelfde als wat Axel deed met de potgreep van Jordyquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:03 schreef Koos1958 het volgende:
Nu over axel dat hij hele dag niets doet alleen koffie zetten.
Mattie is een bangepoeperdquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:01 schreef OmaJacky het volgende:
Zijn verschillende polls en allemaal een andere uitslagquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo uit in de polls
Jordy rond de 50
Jolien rond de 30/35
Keanu 15/20
Iets met een pot en een ketel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze verwijten de anderen echt alles wat ze zelf continu doen
Ik kijk enkel naar de grootste op FBquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zijn verschillende polls en allemaal een andere uitslag
Mattheus is echt een heel eng, glibberig ventjequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:01 schreef OmaJacky het volgende:
Splinter balkquote:
Ze hadden eerst heel netje gereageerd..maar nu na gesprek van jane met keanu komt dit los. Ach even aan allebei de kanten laten kletsen. Heeft vanmiddag andere groepje ook nog gedaan. En nu hun.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy doet hetzelfde als wat Axel deed met de potgreep van Jordy
Das jammer
Maar blijkbaar zijn sommige mannen zo
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:58 schreef mazaru het volgende:
Ja Jordy. Sommige mensen zijn echt schaamteloos
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |