ik zeg doen, en dan een droombank Jordy/Jane/Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt doet hij wil volgende week op hun allebei stemmen.
Hij heeft een grote achterban.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij heel veel fans, tenminste als ik naar de polss kijk
Hij noemt de mensen die nu in de suite zitten zure mensen
Klopt doet hij wil volgende week op hun allebei stemmen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:54 schreef Puzzie het volgende:
Jordy laat zijn rancuneuze kant weer eens zien
Ja nu wel over hun hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu wel inderdaad maar dat deden ze niet
Dat heb ik niet gehoord van dat kartelquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef Visual het volgende:
[..]
Ohik dacht dat het over eerder ging. Toen zei hij het kartel is populairder buiten het huis dan binnen het huis
Dat valt nog maar te bezien.. moet hij vooral zo doorgaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jordy gaat toch nergens heen
al komt ie nog 2 or 3 keer achter elkaar op de bank lol
Oke dat mag ik vind het wel leuk hoe die 4 spelenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft een grote achterban.
Maar voor mij werkt het niet, het allemaal doordacht en weinig spontaan met hoe hij alles brengt.
Okequote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu wel inderdaad maar dat deden ze niet
ik stem 2x op Jolien en 1x op Jordy laat Keanu maar gaanquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef mazaru het volgende:
Sommige mensen zijn echt schaamteloos zegt de vent die met zijn broek open boven Mattie ging staan en net deed of hij hem onder pistte.
Jane mag blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zeg doen, en dan een droombank Jordy/Jane/Axel
dan zeg ik bye bye Axel, want Jane is the queen voor hun fans, en Axel is de mindere pion in Jaxel
Heb het idee dat niemand echt een favo heeft, zelfs de kijker stemt tactisch , week per weekquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien.. moet hij vooral zo doorgaan
die denken allemaal dat Jolien populairder dan Keanu isquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:57 schreef Flow3r het volgende:
Wel grappig hoe ze er allemaal vanuit gaan dat keanu gaat
Komt nog wel als een klap als Jolien de sjaak is
Het zou ook nog zo kunnen zijn dat de fans van Jordy harder "schreeuwen"..meer lawaai maken. Dat zegt verder niks over aantallen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij heel veel fans, tenminste als ik naar de polss kijk
Hij noemt de mensen die nu in de suite zitten zure mensen
Ik kan soms om hem lachen, en soms aan hem ergeren Maar dat heb ik bijna met iedereen daarquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft een grote achterban.
Maar voor mij werkt het niet, het allemaal doordacht en weinig spontaan met hoe hij alles brengt.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:58 schreef mazaru het volgende:
Ja Jordy. Sommige mensen zijn echt schaamteloos
[ afbeelding ]
dat noem je het Pootje virus, zeggen dat je weg wil maar het niet doetquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:59 schreef Puzzie het volgende:
Keanu voor de zoveelste keer :als ik er de volgende week nog ben dan ga ik,......... en dan gebeurt er weer niets
Het is een lieve jongen en heeft het hart op de goede plek maar hij is zo ontzettend vermoeiend. Alles is zo diep en zwaar bij hemquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan soms om hem lachen, en soms aan hem ergeren Maar dat heb ik bijna met iedereen daar
Ik heb gelukkig geen favo en wie gaat maakt mij niets uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |