Dit had ik eigenlijk niet verwacht! Dacht dat Jordy er zoals Jane vorige week met kop en schouders bovenuit zou steken, maar nopequote:
Las eerder dat twitter poll geen goed beeld gaf maar geen idee of dat werkelijk zo is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit had ik eigenlijk niet verwacht! Dacht dat Jordy er zoals Jane vorige week met kop en schouders bovenuit zou steken, maar nope
Dat veranderd natuurlijk nog wel maar hopelijk niet al te veelquote:
Jolien is adrem. Jordy ruikt het te laat zegt ze. Had je gisteren moeten ruikenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Jordy ruikt onraad, hij ruikt leugens en verraad zegt hij
FB ( de oude den volder pagina )quote:
die poll zegt niets, x is een echo chamber en heeft maar 1700 stemmenquote:
Kloptquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:33 schreef Visual het volgende:
[..]
Las eerder dat twitter poll geen goed beeld gaf maar geen idee of dat werkelijk zo is.
Ohja, zag Salar en keek niet verderquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:33 schreef Visual het volgende:
[..]
Las eerder dat twitter poll geen goed beeld gaf maar geen idee of dat werkelijk zo is.
Ik verstond haar niet helaasquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jolien is adrem. Jordy ruikt het te laat zegt ze. Had je gisteren moeten ruiken
Moet je ook de hele week verplicht naar ze ikke ikke verhalen luisterenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
dat kind kan wel een steuntje gebruiken.
Op het zieke afquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bizar. Maar twitter is anti jordy
Dan moet hij beter ruiken, dan ruikt hij het spel dat BB heet en iedereen op zijn/haar eigen manier speelt en eerlijk is eerlijk dit was een hele goede zet. En was niet mogelijk zonder de fans die hun kunstwerken waardeerde.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Jordy ruikt onraad, hij ruikt leugens en verraad zegt hij
Anders zien we hem 3 weken achter elkaar in de podcast...quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:36 schreef Visual het volgende:
[..]
Moet je ook de hele week verplicht naar ze ikke ikke verhalen luisteren
Okequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:36 schreef Visual het volgende:
[..]
Moet je ook de hele week verplicht naar ze ikke ikke verhalen luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |