Stomme opmerking, Axel heeft ook een afspraak met haar verbroken dus ligt niet aan de seksequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt dit is de reden dat ik vrouwen niet vertrouw.
Dacht dat het wellicht te lang gekookt heeft..quote:
Echt he die smeerpijpquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik krijg dat beeld niet van mijn vlies dat hij dat hert zoende en er tegenaan reed, ik heb therapie nodig.
Welnee, bijna heel COS is zware Jordy aanbidder.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef maxelu het volgende:
[..]
neutral take
maar zowat heel de cos is anti-kartel geworden en alles wordt hier nu door die bril gezien
jane heeft hun echt outplayed, respect
maar deze reactie is ook te verwachten van hun kant
ze hebben het voor haar opgenomen en krijgen het mes in de rug
eenders wie, van de 18(?) bewoners dit jaar zou hier wel ff zuur om doen
andere bewoners doen even zuur om dingen zoals een ranking...
Ik denk dat het beter bij jezelf kan houden ipv ' zowat de hele cos' wegzettenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef maxelu het volgende:
[..]
neutral take
maar zowat heel de cos is anti-kartel geworden en alles wordt hier nu door die bril gezien
jane heeft hun echt outplayed, respect
maar deze reactie is ook te verwachten van hun kant
ze hebben het voor haar opgenomen en krijgen het mes in de rug
eenders wie, van de 18(?) bewoners dit jaar zou hier wel ff zuur om doen
andere bewoners doen even zuur om dingen zoals een ranking...
quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Welnee, bijna heel COS is zware Jordy aanbidder.
Vergeet het witte sausje niet!quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:50 schreef Rhosyn het volgende:
Dat is echt wel hele vieze preiprut. Zit de gehakt er ook doorheen?
Oh wacht prei koken, gehakt bakken, door elkaar roeren, rijstprut en dan boven op elkaar
Hoe verzinnen ze het.
Die doen allemaal daar niets . Die zet in ieder geval nog koffiequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is weer niet gelogen toch. Ligt samen met pootje hele dag in de zon plat op hun rug.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:49 schreef lojanda het volgende:
Jordy heeft een schep extra verdiend en haalt bij een ander bord wat weg want die heeft teveel..
Het kind wordt met de minuut triester.. wat een naar ventje is het toch![]()
Wat zullen zijn fans toch weer lachen om dit soort grappen
en zonnen en in de sauna zitten, zie hem verder idd weinig doen. Oh ja, ook wel eens pannenkoeken bakkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:03 schreef Koos1958 het volgende:
Nu over axel dat hij hele dag niets doet alleen koffie zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |