Ik begrijp dat je al wel kan stemmenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:22 schreef riri het volgende:
[..]
Je kunt nu helemaal nog niet stemmen, het is heel goed mogelijk dat er nog van alles gaat veranderen in de nominaties
Er kan gestemd wordenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:22 schreef riri het volgende:
[..]
Je kunt nu helemaal nog niet stemmen, het is heel goed mogelijk dat er nog van alles gaat veranderen in de nominaties
Jazeker kun je al stemmen. Net gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:22 schreef riri het volgende:
[..]
Echt wel, het is me op mijn telefoon net wel gelukt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:22 schreef riri het volgende:
[..]
SLquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
En weer twinstreams, mogen de slaapkamer niet horen van de Febo
Twins? de ene helft is naar huis (gelukkig)quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Er zijn ook al meerdere gifjes daarvan voorbij gekomenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Echt wel, het is me op mijn telefoon net wel gelukt.
Die gaan waarschijnlijk te ver met die haatpraat en worden nu in bescherming genomenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:25 schreef mazaru het volgende:
Topspel! Love you Big Brother!!![]()
[ afbeelding ]
Misschien zijn ze zo zuur dat ze niet aan tafel willen zitten met Axel, Jane, Pootje en Charice.quote:
Zo te zien moesten ze verplicht aan tafel. SL en ineens ze allemaal aan tafelquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
[..]
Misschien zijn ze zo zuur dat ze niet aan tafel willen zitten met Axel, Jane, Pootje en Charice.
Ze zitten toch gewoon aan tafel. Ik snap niet wat het probleem is?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
[..]
Misschien zijn ze zo zuur dat ze niet aan tafel willen zitten met Axel, Jane, Pootje en Charice.
Alles voor de shotsquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo te zien moesten ze verplicht aan tafel. SL en ineens ze allemaal aan tafel
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo te zien moesten ze verplicht aan tafel. SL en ineens ze allemaal aan tafel
Het is wat je wil zien.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:36 schreef Lillfex het volgende:
Nah ik vind het wel meevallen hoe Jordy zijn nominatie neemt hoor Hij heeft al gezongen Vind het zwaar overdreven dat er gezegd word dat hij pruilt Maar goed is maar een mening van mij.
quote:
Zullen we hier mee stoppen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:38 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja klopt he en ook wat anderen willen zien
Niet aangesproken, Jolien zei dat het niet haar manier van spelen was, maar dat iedereen het op zijn eigen manier doetquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:44 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien heeft Axel aangesproken dat zijn manier van spelen niet haar manier van spelen is.
Okee
Is dat gestolen die chocolade of gewoon van henzelf?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:44 schreef zodeju het volgende:
Lekker chocolade eten....met zijn drieeën. Fijn dat we kunnen opmerken dat ze het allemaal doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |