Kan niet we kunnen al stemmen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Zou er nog een 4e genomineerde bij komen? Dat gerucht las ik op een BB FB pagina. De kijker/fans mogen de 4e bewoner nomineren in het kader van fanweek.
Dat kon de vorige keer ook meen ik. Zou me niets verwonderen in het kader 'alles is anders'quote:
Denk het niet, je mag al stemmen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Zou er nog een 4e genomineerde bij komen? Dat gerucht las ik op een BB FB pagina. De kijker/fans mogen de 4e bewoner nomineren in het kader van fanweek.
Het kneus kneus kneus geschreeuw van Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hadden eerst heel netje gereageerd..maar nu na gesprek van jane met keanu komt dit los. Ach even aan allebei de kanten laten kletsen. Heeft vanmiddag andere groepje ook nog gedaan. En nu hun.
Lijkt me heel sterk, diegene zou dan een achterstand hebben bij de stemmers, want je kan al poosje stemmen bij RTLquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Het is gewoon heel triest aan het worden. Wat een slechte verliezers. Tot nu toe nam iedereen zijn of haar nominatie prima in ontvangst. Maar dit groepje is echt dieptriestquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:05 schreef OmaJacky het volgende:
Nu beschuldigen ze Charice, Axel en Jane dat ze zich weer afzonderen en een tactical meeting hebben.
Dat zeggen degenen die 20x per dag roepen dat ze een tactical meeting willen houden.
Man3 wat zijn die 4 zuur zeg.
Het is net de COSquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:11 schreef spapaars het volgende:
Gezelliger wordt het daar niet, behalve met eten leven ze als 2 groepjes.
Ik geloof wel dat Freaky voor een keer gelijk heeftquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:11 schreef maxelu het volgende:
elke keer de kijkers kunnen stemmen, is de bank definitief
Sharice ook vorige week? En toen milena weg was? Laat ze even balen is toch normaal zolang ze er maar niet te lang in blijven hangenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon heel triest aan het worden. Wat een slechte verliezers. Tot nu toe nam iedereen zijn of haar nominatie prima in ontvangst. Maar dit groepje is echt dieptriest
gezellig kan je het hier niet meer noemenquote:
nou anders om is dat vanaf het bekend is heeft Jane hun geen moment aangekeken in het begin der hele houding was af te lezen dat ze der eigen geen houding wist te geven ze gaf niemand niet een woord van die andere groep dus negeren begon bij haar. en wie neemt wie nou in de zeik dat was Jane toch dus was het aan Jane om Jolien even apart te nemenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zal dat niet te maken hebben hoe Jolien en Jordy haar negeren.
Er bij komen zou oneerlijk zijn, en meteen op een achterstand gezet, omdat er al stemmen zijn uitgebracht.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Freaky voor een keer gelijk heeft
Er is een bank geweest waar iemand bij op kwam of af ging terwijl de stemmingen al open waren
nope, vanaf de officiele site de polls opent, is het (nog) niet verandertquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Freaky voor een keer gelijk heeft
Er is een bank geweest waar iemand bij op kwam of af ging terwijl de stemmingen al open waren
zou niet weten waarom dat Queen Jane daar haar tijd mee zou moeten verspillenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou anders om is dat vanaf het bekend is heeft Jane hun geen moment aangekeken in het begin der hele houding was af te lezen dat ze der eigen geen houding wist te geven ze gaf niemand niet een woord van die andere groep dus negeren begon bij haar. en wie neemt wie nou in de zeik dat was Jane toch dus was het aan Jane om Jolien even apart te nemen
omdat ze spel en persoonlijk zo goed kan scheiden?quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zou niet weten waarom dat Queen Jane daar haar tijd mee zou moeten verspillen
Ik denk wat bedoel je nu, ff dacht ik nog aan keanu zijn kapsel en whoooo ik zag het......quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:59 schreef Folies het volgende:
Ik kijk ook weer even te goed, bah bah.
[ afbeelding ]
GATVER nu zie ik het ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk wat bedoel je nu, ff dacht ik nog aan keanu zijn kapsel en whoooo ik zag het......![]()
![]()
nee hoor, onze Janey zit daar maar met een doel, winnenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:17 schreef maxelu het volgende:
[..]
omdat ze spel en persoonlijk zo goed kan scheiden?
Boeien, het is een spelquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee hoor, onze Janey zit daar maar met een doel, winnen
en de rest zijn allemaal pionnetjes die een voor een verslagen moeten worden
Welke poll?quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo uit in de polls
Jordy rond de 50
Jolien rond de 30/35
Keanu 15/20
Ik vergeet altijd dat pootje er ook nog isquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
Axel gaat het brood bakken. Oven voorverwarmen...sneetjes maken in de bovenkant van het deeg en in de oven.
Het deeg heeft Pootje trouwens gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |