zo zijn ze al heel het seizoenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:36 schreef zodeju het volgende:
Wat een verschil, wie kijkt er nu lullig.
Niemand zegt wat van de tegenpartij....staart naar beneden of antwoord niet....
Dat hij niet kon stemmen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:37 schreef Dotteke het volgende:
Wat had BB tegen Jordy gezegd toen hij in de DB kamer kwam.
Het begon met, helaas geen goed nieuws voor je
rustig, jolien is nog niet weg hequote:Op woensdag 5 maart 2025 14:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
5 mannen, 2 vrouwen
seksistisch seizoen dit jaar
Beterquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:37 schreef DGK-Eric het volgende:
En zo wordt Mattheus langzaam los geweekt van het kartel, of hij dat nu leuk vindt of niet
Ze haten die lui helemaal niet nemen het heel goed op. En lachen erom.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Pootje grote mond in ene dont hate the player hate the game![]()
![]()
Keanu heeft de tiktokkersquote:
nee maar hun denken van welquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze haten die lui helemaal niet nemen het heel goed op. En lachen erom.
Dat doet ie al helemaal zelf, hij had zijn GC in kunnen zetten om Jordy eraf te halen als wederdienst dat Jordy hem vorige week gesaved heeft. Niet gedaan, twijfel al een tijd of Mattie wel echt bij het kartel zitquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:37 schreef DGK-Eric het volgende:
En zo wordt Mattheus langzaam los geweekt van het kartel, of hij dat nu leuk vindt of niet
Dit slaat ook weer nergens op natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
5 mannen, 2 vrouwen
seksistisch seizoen dit jaar
Finale Matt, Jane en Axel is mogelijk. Moet Matt alleen Jordy het mes in zijn rug steken en dat doe ie denk ik niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Nee hoor. Daar is het te laat voor. De kijker beslist dus volgende week zit er een van die andere op en die gaat gewoon naar huis.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Die praten altijd lelijk over de anderen. Vullen nu ook in terwijl ze er heel goed mee om gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee maar hun denken van wel
oh Jane nu e gebruikte haar nou meid dat is dus niet zo
Nee gaat niet gebeuren. De populairen gaan mee naar de finale dat is Axel niet. Ik denk dat Jordy en Jolien en Jane en Matti naar de finale gaan. Een van de dames wint.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Finale Matt, Jane en Axel is mogelijk. Moet Matt alleen Jordy het mes in zijn rug steken en dat doe ie denk ik niet.
Ik wacht nog met stemmen, even kijken naar de pollquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ze missen de ballen in de soep. Kunne we eigenlijk al stemmen of nog niet.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:38 schreef spapaars het volgende:
Nominaties
video
https://streamable.com/e35mmx
[ afbeelding ]
laat ze maar overmoedig genieten van hun small victoryquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die praten altijd lelijk over de anderen. Vullen nu ook in terwijl ze er heel goed mee om gaan.
had geen zin gehad want dan had Sharice weer ingeschakeld gewordenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat doet ie al helemaal zelf, hij had zijn GC in kunnen zetten om Jordy eraf te halen als wederdienst dat Jordy hem vorige week gesaved heeft. Niet gedaan, twijfel al een tijd of Mattie wel echt bij het kartel zit
Ik stem op hem om te mogen blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:42 schreef Kissingbird het volgende:
Denk dat we Keanu kunnen gaan uitzwaaien
precies! de fans hebben deze week niet voor niets het meeste voordeel gegeven aan team kartelquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:43 schreef maxelu het volgende:
[..]
laat ze maar overmoedig genieten van hun small victory
de eindwinst gaat niet naar hun
grappig dat jane nu zegt dat ze haar gebruikten, ik zie altijd het omgekeerde van wat dat groepje beweerd
jammer voor Keanu maar hij had eigenlijk allang exit geweest, had David S niet zichzelf opgeofferd dus dit waren meer bonusweekjes zo kan hij het ook zienquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:42 schreef Kissingbird het volgende:
Denk dat we Keanu kunnen gaan uitzwaaien
Dan had die zwarte GC wel uit het spel geweest, die zit er nu nog in...quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
had geen zin gehad want dan had Sharice weer ingeschakeld geworden
Die heeft vlgs mij haar GC op Jordy ingezet, dus dat kan nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja zo idioot ze zitten niet op de nominatie maar kunnen denk niet hebben dat ze er zo goed mee om gaan.quote:
Dan was haar GC er wel uit geweest dat bespreken ze net. Matti was nog terug gegaan blijkbaar maar mocht niet meer.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is alleen om der eigen gemoedrust recht te sprekenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:43 schreef maxelu het volgende:
[..]
laat ze maar overmoedig genieten van hun small victory
de eindwinst gaat niet naar hun
grappig dat jane nu zegt dat ze haar gebruikten, ik zie altijd het omgekeerde van wat dat groepje beweerd
Als er iemand mensen gebruikte was jane het met haar heen en weer lopen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is alleen om der eigen gemoedrust recht te spreken
Ze vroeg ooit aan Jordy wie vertrouw je en toen noemde hij haar. Dat vertrouwen heeft ze behoorlijk geschaad. Dat zegt dan uiteindelijk ook wat over haar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane doet wel stoer maar volgens mijn zit ze er echt wel mee anders had ze echt wel wat gezegd en of normaal gedaan maar ze durft ze amper aan te kijken
nee dat had Axel met zijn censuur gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:44 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Die heeft vlgs mij haar GC op Jordy ingezet, dus dat kan niet
Die heeft nu kleur bekend....quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane doet wel stoer maar volgens mijn zit ze er echt wel mee anders had ze echt wel wat gezegd en of normaal gedaan maar ze durft ze amper aan te kijken
Dat gaat nog aan haar knagen....vooral als bewoners hun geprekken stoppen zodra ze in de buurt is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is alleen om der eigen gemoedrust recht te spreken
jij vond Jolien eerst leuk, no offensequote:
Als ze iets niet is is het arrogant, ze is een eerlijke speler, weet zeker dat de kijker dat ook zo zietquote:
Wat moeten ze dan doen?? Gezellig naast Jaxel gaan liggen keuvelen??quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef Rhosyn het volgende:
Wat hokken die 4 kartel sneuneuzen nu samen?
Beetje nepvrolijk doen...![]()
Nog meer tweedeling veroorzaken dan er al was.
Zeker ik vind jolien ook een leuke meid.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef riri het volgende:
[..]
Als ze iets niet is is het arrogant, ze is een eerlijke speler, weet zeker dat de kijker dat ook zo ziet
Ja jongen het leven is hard , misschien verwacht je teveel van mij of vul je teveel in voor een anderquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jij vond Jolien eerst leuk, no offense
ik zag jou sommigen van mijn posts liken
Zegt de sneuneus zelvequote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie dat niet als treiterenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:51 schreef Rhosyn het volgende:
Oh en nu met z'n vieren drieen en Jody luid zingend naar alweer een aparte ruimte
Tis een beste treiterkop...
Mattheus blijft buiten
Normaal! Ze eten toch ook samen. Doe gewoon iets maar niet dat afzonderen steeds. smoes smoes smoesquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen?? Gezellig naast Jaxel gaan liggen keuvelen??
te eerlijk zelfsquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef riri het volgende:
[..]
Als ze iets niet is is het arrogant, ze is een eerlijke speler, weet zeker dat de kijker dat ook zo ziet
Doen die anderen ook toch. Zijn gewoon 2 groepjes die elkaar mogenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Normaal! Ze eten toch ook samen. Doe gewoon iets maar niet dat afzonderen steeds. smoes smoes smoes
Dat doen ze allemaalquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Normaal! Ze eten toch ook samen. Doe gewoon iets maar niet dat afzonderen steeds. smoes smoes smoes
Zelf voldaan roepen dat je erop vertrouwd dat de kijker je wel zal belonen voor je manier van spelen vind ik arrogant overkomen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef riri het volgende:
[..]
ehhh, als je net keihard genaaid bent door iemand die je vertrouwde is dit een prima reactiequote:Op woensdag 5 maart 2025 14:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kneuzen...quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
wel lullig allemaal alleen tegen MAttie net zeiden ze niets toen iedereen buiten stond
Ja want die andere zitten nooit in de suite met elkaar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef Rhosyn het volgende:
jij heb echt een verkeerde zender op hoor denk ikquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef Rhosyn het volgende:
uh nee hoor, gewoon weten dat de kijker alles zietquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelf voldaan roepen dat je erop vertrouwd dat de kijker je wel zal belonen voor je manier van spelen vind ik arrogant overkomen.
Niks aan te doen ..
Volgens mij slaapt ze er echt niet slechter om ,ze wist dit alquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ja jane voelt niet goed hé exposed te zijn.
toen iedereen buiten waren deden ze niet zo stoer nu mattie alleen is welquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:54 schreef Koos1958 het volgende:
Jane je lult je zelf nu schoon. Gebruiken vind mattie een groot woord. En zouden ze niet doen. Mattie zegt jullie zouden hun 2 eruit zetten.
Schuldgevoel. Ze hebben het goed gedaan maar vertrouwen verspelen lijkt me niet leukquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:57 schreef marky het volgende:
De enige die ik echt moeilijk zie hebben is Jane die zich geen gouding weet te geven.
Jquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
toen iedereen buiten waren deden ze niet zo stoer nu mattie alleen is wel
Yes! geen verassingen meer..Mijn stem gaat naar Keanuquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:56 schreef Flory- het volgende:
OH! We kunnen zelfs al stemmen, wat vroeg!
Jane voelt zich niet schuldigquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Schuldgevoel. Ze hebben het goed gedaan maar vertrouwen verspelen lijkt me niet leuk
Ik denk dat jij ziet wat je wil zienquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ze voelt zich niet prettig dat zie je aan alles.
Kartel op 1quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:00 schreef Ireth het volgende:
Is Elsa nog op 1 of hebben we daar weer het kartel??
Een hijgende matti is nu ook niet echt top...
Moet toch wat met je doen als je de vriend van je beste vriendin gebruikt.....ze had hem erbuiten moeten laten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt ze er echt niet slechter om ,ze wist dit al
Het is ook nogal een phyrrusoverwinning.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef marky het volgende:
[..]
Je gebruikt grote woorden voor een spel wat gewoon goed is gespeeld nuquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet toch wat met je doen als je de vriend van je beste vriendin gebruikt.....ze had hem erbuiten moeten laten.
ja klopt der hele houding is andersquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef marky het volgende:
[..]
hij denkt stoer te wezen nuquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
Axel is nu schijtlollig bezig![]()
En hij is zijn fles kwijt.
sommige kijkers laten zich nogal erg manipuleren door wat Jane, Axel allemaal zeggen, want ja als Jaxel het zeggen dan moet er kern van waarheid inzitten of zoiets dergelijksquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef maxelu het volgende:
valt het nu ook iemand op dat "het sneuneuzen kartel" helemaal geen persoonlijke, hatelijke dingen uitspreekt?
moet je eens naast de uitspraken van axel en sharice leggen...
en nagaan waarom mensen toch eerder supporteren voor het kinderachtige kneuzenkartel
De online aanhang zat te hopen op drama die er ook niet is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Heb die anderen nog geen hatelijkheden horen zeggen zoals al sinds gisterochtend door team jaxel is gedaan.
Yeah right, dit is een clean sweep voor Team Jaxel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het is ook nogal een phyrrusoverwinning.
'Grafkop', 'kan die kop niet uitstaan' en zo zijn er nog wel wat kennelijk vergeten vriendelijke complimentjes van die kant..quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef maxelu het volgende:
valt het nu ook iemand op dat "het sneuneuzen kartel" helemaal geen persoonlijke, hatelijke dingen uitspreekt?
moet je eens naast de uitspraken van axel en sharice leggen...
en nagaan waarom mensen toch eerder supporteren voor het kinderachtige kneuzenkartel
Jordy brengt haar naar de finale daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
sommige kijkers laten zich nogal erg manipuleren door wat Jane, Axel allemaal zeggen, want ja als Jaxel het zeggen dan moet er kern van waarheid inzitten of zoiets dergelijks![]()
maar goed al is het exit Jolien deze week, ze is gewoon mijn persoonlijke winnares, ik had het haar zo graag gegund, de eerste belgische vrouwelijke bb winnaar van bb nlbe
ik geloof in het lot, en ik vertrouw op de kijkers dat ze de juiste keuze maken
maar ik zeg maar alvast, ik denk dat ik wel emotioneel dan wordt, enige bewoner voor wie ik dit jaar sympathie heb
Mattie steekt zo over als het hem beter uitkomt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie verteld wat er verteld is door jane buiten. En hoe ze reageerde.
Ik vraag het me af......ik zou er moeite mee hebben....goed gespeeld inderdaad maar hoeveel is het je waard.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je gebruikt grote woorden voor een spel wat gewoon goed is gespeeld nu
Dit is wel heel eenzijdig he?quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vraag het me af......ik zou er moeite mee hebben....goed gespeeld inderdaad maar hoeveel is het je waard.
Weinig kans. Hij heeft nu alweer een grote bek bij het kartel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:37 schreef DGK-Eric het volgende:
neenee, ze hebben gestemd op sharice, pootje, én keanu. omdat ze niet op zichzelf, jane, en axel konden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:03 schreef Rhosyn het volgende:
En Keanu is dus genomineerd door zijn eigen team.
Dat wilde hij zelf maar zijn team had ook op Pootje en Charice kunnen stemmen maar dat deden ze niet vanwege GC die wel of niet ingezet hadden kunnen worden.
Dat heeft ze 5 weken gedaan, Matt speelde dom en koos Jordy als vriend.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet toch wat met je doen als je de vriend van je beste vriendin gebruikt.....ze had hem erbuiten moeten laten.
wat is er nu dom aanquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat heeft ze 5 weken gedaan, Matt speelde dom en koos Jordy als vriend.
Dat was hij al,quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat heeft ze 5 weken gedaan, Matt speelde dom en koos Jordy als vriend.
Is dat zo? Ik vraag het mij ten zeerste af.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:07 schreef Droopie het volgende:
Keanu is nu het laatste wagonnetje van het kartel.
Hij snapt niet dat Jane haar wagonnetje aan de juiste locomotief heeft gekoppeld.
Haal haar hier heen.....lol hij denkt echt dat hij de koning is. Ga lekker zelf naar haar met je vragen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:05 schreef Joyce-43 het volgende:
JOrdy heeft wel gelijk haal der hierheen, want dan kan ze het even goed zeggen kijken of ze dan nog zzo veel zegt
Ze kan nog alle kanten op....of stoer doen of zielig en janken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:
Jane voelt zich echt de shit
die denkt het helemaal te zijn nu
Zeker niet. Jane is nu heel kwetsbaar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Yeah right, dit is een clean sweep voor Team Jaxel.
Tenzij volgende week Jordy, Axel, Jane op de bank zitten, is dit goud hoor en rode loper naar de top 6.
Heb ik ook gedaan en wel met 4 morgen maak ik nog via een ander e-mail adres hoooa nog 2 .quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Yes! geen verassingen meer..Mijn stem gaat naar Keanu
Jane heeft vaak genoeg geprobeerd om Matt te saven met hints en adviezen. Het was van de zotte dat een nieuwe speler een andere speler niet wil nomineren omdat het de vriend is van haar bestie.quote:
Kloptquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane heeft vaak genoeg geprobeerd om Matt te saven met hints en adviezen. Het was van de zotte dat een nieuwe speler een andere speler niet wil nomineren omdat het de vriend is van haar bestie.
Uiteindelijk is dit (gedeeltelijk) het resultaat.
Dat weet jij wel toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:11 schreef greysbones het volgende:
dit wordt een plottwister zegt Jane
wasda?
een plottwister?
Gewoon om het met haar te bespreken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Haal haar hier heen.....lol hij denkt echt dat hij de koning is. Ga lekker zelf naar haar met je vragen.
een plottwist jaquote:
JOLien gaat naar buiten en er word niets gezegd tegen der tsssquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:
Jane voelt zich echt de shit
die denkt het helemaal te zijn nu
Het is een fakking spel , daarna kunnen ze gewoon normaal met elkaar omgaan ,of Jolien moet nu ineens rancuneus doen , dan houdt het idd opquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik geloof het ook wel van Jolien dat dat oprecht was, om proberen vriendinnen met Jane te worden
maar Jane is nu gewoon mega exposed als ook iemand die het spel keihard speelt (niet om vrienden te maken zo komt dit van haar op mij over, alles over hebben voor de winst)
matti is er ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
JOLien gaat naar buiten en er word niets gezegd tegen der tsss
het kartel heeft hun eigen pur gegravenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
Nu ik Pootje en Axel hoor praten hoe ze dit gespeeld hebben is het duidelijk dat het niet door Jane komt dat die drie op de bank zitten. Het was een veel groter plan.
Jane zegt nu dat ze wel de schuld krijgt daarvan.
wat maakt dat uitquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
een plottwist ja
een plottwister bestaat niet
''uitgesloten bewoners''quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef spapaars het volgende:
Het begon met het kartel, en de uitgesloten bewoners hebben zich daarna verenigd, ze moesten ook wel.
Jordy heeft ook Jane gesaved. Jane heeft haar dubbelspel zelf gespeeld en is nu uitgespeeld. Ze moet alleen niet net doen of dit door de andere komtbze heeft dit zelf gedaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane heeft vaak genoeg geprobeerd om Matt te saven met hints en adviezen. Het was van de zotte dat een nieuwe speler een andere speler niet wil nomineren omdat het de vriend is van haar bestie.
Uiteindelijk is dit (gedeeltelijk) het resultaat.
ik wist niet dat ik alleen dingen mag posten die jou wel of niet uitmakenquote:
Okay sorry hoor , ik wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik alleen dingen mag posten die jou wel of niet uitmaken
ik ben niet boosquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay sorry hoor , ik wist niet dat je boos werd
Nee, Axel was al heel duidelijk na zijn ziekbed....Allemaal moesten ze eruit ....Sharice en Milena heeft hij erbij gekregen op een gegeven moment. en de twee davids en Jane.....oh en Elsa. maar de helft is vrijwillig vertrokken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef spapaars het volgende:
Het begon met het kartel, en de uitgesloten bewoners hebben zich daarna verenigd, ze moesten ook wel.
Doet ze ook niet, ze geeft aan dat ze het gek vind dat alleen zij er op aangekeken wordt terwijl dit masterplan van Axel en Pootje was.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:14 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy heeft ook Jane gesaved. Jane heeft haar dubbelspel zelf gespeeld en is nu uitgespeeld. Ze moet alleen niet net doen of dit door de andere komtbze heeft dit zelf gedaan.
Gelul Jane heeft er zeker haar aandeel in gehad. Die andere hebben alle gc er tegenaan gegooit wat een tactiek.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
Nu ik Pootje en Axel hoor praten hoe ze dit gespeeld hebben is het duidelijk dat het niet door Jane komt dat die drie op de bank zitten. Het was een veel groter plan.
Jane zegt nu dat ze wel de schuld krijgt daarvan.
bal ligt niet eens bij Jolien hun negeren haar zelfs ze zeggen niets tegen derquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een fakking spel , daarna kunnen ze gewoon normaal met elkaar omgaan ,of Jolien moet nu ineens rancunes doen , dan houdt het idd op
En volgende week doet het gehalveerde kartel dat ook..Zelfde 'tactiek', want hé BB heeft GC's gegeven om het spel mee te spelenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:16 schreef marky het volgende:
[..]
Gelul Jane heeft er zeker haar aandeel in gehad. Die andere hebben alle gc er tegenaan gegooit wat een tactiek.
gehalveerd???quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En volgende week doet het gehalveerde kartel dat ook..Zelfde 'tactiek', want hé BB heeft GC's gegeven om het spel mee te spelen
Dat komt omdat zij voelt dat ze zich verdedigen moet. Dat doe je alleen als je jezelf schuldig voelt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Doet ze ook niet, ze geeft aan dat ze het gek vind dat alleen zij er op aangekeken wordt terwijl dit masterplan van Axel en Pootje was.
Klopt maar zij is voor een soort spion gaan spelen.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Doet ze ook niet, ze geeft aan dat ze het gek vind dat alleen zij er op aangekeken wordt terwijl dit masterplan van Axel en Pootje was.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan komt Dottie me weer de hele tijd corrigeren...
ze zijn al weken zuur en zullen zo blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
JOrdy heeft wel gelijk waar komt die frustratie van hun vandaan?
Dan ga je zelf naar haar toe. Jane heeft niets verkeerd gedaan, ze speelt het spel gewoon en werd helemaal niet door het cartel geaccepteerd dus heeft ze hun ook niet kunnen verraden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon om het met haar te bespreken.
Die wordt gevoed door Axel en Sharice die hebben het persoonlijk gemaakt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
JOrdy heeft wel gelijk waar komt die frustratie van hun vandaan?
ik mag toch hopen dat er nog een punt komt waarbij ze wel leuk met elkaar kunnen zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:19 schreef maxelu het volgende:
[..]
ze zijn al weken zuur en zullen zo blijven
nou inderdaad die hebben echt haat!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:19 schreef marky het volgende:
[..]
Die wordt gevoed door Axel en Sharice die hebben het persoonlijk gemaakt.
Wat een gelul dat wilde ze helemaal niet. Alsof ze ooit voor het kartel gekozen had.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan ga je zelf naar haar toe. Jane heeft niets verkeerd gedaan, ze speelt het spel gewoon en werd helemaal niet door het cartel geaccepteerd dus heeft ze hun ook niet kunnen verraden.
Maar wel leuk om ff mee te lezen, het is me ook weer een seizoen om je vingers bijna bij af te likken..quote:
Het zijn haar eigen woorden en Axel heeft ook gebruikt van haar dubbelrol om te zeggen ga jij je eens mengen in het Kartel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan ga je zelf naar haar toe. Jane heeft niets verkeerd gedaan, ze speelt het spel gewoon en werd helemaal niet door het cartel geaccepteerd dus heeft ze hun ook niet kunnen verraden.
heb je echt gemist hier!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar wel leuk om ff mee te lezen, het is me ook weer een seizoen om je vingers bijna bij af te likken..
heerlijk dat hij zich niet laat kennenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:21 schreef Ireth het volgende:
"ZO! EEN BEETJE GEZELLIG HIER! WAT EEN LOL!!"
Jordy is ook buiten
Rust is er in bejaardenhuis.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:21 schreef Rhosyn het volgende:
Komt die treiterkop weer ff de rust verstoren
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:21 schreef Ireth het volgende:
Jordy is ook buiten
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:21 schreef Ireth het volgende:
Jordy is ook buiten
elk jaar zie ik hetzelfdequote:Op woensdag 5 maart 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat er nog een punt komt waarbij ze wel leuk met elkaar kunnen zijn
want ik vind heel eerlijk hier geen klap aan
The terror twins stelde helemaal niets voor, wat wel is gebleken met het vertrek van Milena.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Axel was al heel duidelijk na zijn ziekbed....Allemaal moesten ze eruit ....Sharice en Milena heeft hij erbij gekregen op een gegeven moment. en de twee davids en Jane.....oh en Elsa. maar de helft is vrijwillig vertrokken.
En dan zeggen dat het "kartel" zich afzondertquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:24 schreef Joyce-43 het volgende:
oh de andere gaan nu allemaal naar binnen behalve liggraag natuurlijk
Of het wat voorstelt of niks geworden was is wat anders, maar het was wel al heel lang zijn doel en wist ook dat hij dat niet alleen kon.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
The terror twins stelde helemaal niets voor, wat wel is gebleken met het vertrek van Milena.
Daarna begonnen ze echt een eenheid te vormen als tegenreactie naar het kartel.
Jane heeft precies dit gesprek met Jolien gevoerd afgelopen week, net zoals Jane ook met Matti heeft gesproken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
(edit), ik denk dat Jane Jolien wel had kunnen helpen of zo iets beter te worden qua tactisch spelen, om samen de finale te bereiken
Het had ook gewoon geen zin als mensen niet verder nadenken , jammer welquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jane heeft precies dit gesprek met Jolien gevoerd afgelopen week, net zoals Jane ook met Matti heeft gesproken.
moest letterlijk voor deze simpele zieltjes :p tussen de lijnen lezen kunnen ze nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jane heeft precies dit gesprek met Jolien gevoerd afgelopen week, net zoals Jane ook met Matti heeft gesproken.
Jane is er ook nog, er ging er gewoon een naar de wc.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie Axel en Pootje gewoon nog buiten liggen in het zonnetje
ik zie het andersquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:29 schreef maxelu het volgende:
[..]
moest letterlijk voor deze simpele zieltjes :p tussen de lijnen lezen kunnen ze niet
Jane heeft tactisch het beste gespeeld van dit seizoen. Op een level waar de rest niet van in de buurt is gekomen.
Heel in het begin heeft ze gezegd dat ze thuis al had besloten met Axel te gaan bonden. En dat lukte wonderwel. Hij leek haar het meest symphatiek en zielig vanwege uitsluiting en zo. Dat heeft ze Mattie verteld toen ze nog vaak een op een gesprekken had met hem.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef spapaars het volgende:
snitchquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt het kartel is buiten populairder dan de rest hier in huis. Haha keanu zegt sensatie leider. Axel zegt je bent een slecht verliezer tegen jordy. Jordy zegt hoezo ik hen toch gelijk gezegd dat jullie het goed hebben gespeeld. Jane zegt sneertjes uitdelen. Is de 1e die jordy gaf. Jordy antwoorde er is maar 1 switch hier jane
snitchquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt het kartel is buiten populairder dan de rest hier in huis. Haha keanu zegt sensatie leider. Axel zegt je bent een slecht verliezer tegen jordy. Jordy zegt hoezo ik hen toch gelijk gezegd dat jullie het goed hebben gespeeld. Jane zegt sneertjes uitdelen. Is de 1e die jordy gaf. Jordy antwoorde er is maar 1 switch hier jane
dit was te verwachten , Jordy zei vanmiddag dat hij ruzie ging krijgenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja daar was ie op uit, daarom ging hij naar buiten. Maar ze happen niet zo hard
Ze gunnen het jordy en de sfeer in huis niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Alles voor de fansquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dit was te verwachten , Jordy zei vanmiddag dat hij ruzie ging krijgen
Dat gaat ook gebeuren, dat zag je meteen na zijn nominatie aan zijn kop.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dit was te verwachten , Jordy zei vanmiddag dat hij ruzie ging krijgen
dit gaat mij te verquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef Kodiak100 het volgende:
BB hoopt op zeker nog wat Sensa beelden dat ze nu de nominaties er alvast in gooien
Axel verdedigde jane.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef Lillfex het volgende:
Axel daagt het ook uit maar was te verwachten van het mannetje.
Jordy is toch niet het gesprek begonnen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En allebei gelijk op jordy dat die slecht verliezer is terwijl hij het heel goed heeft opgevangen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit gaat mij te ver
jane die zich duidelijk aangesproken voelt
Axel als Alfa mannetje er overheen
Ach ja een kut sfeer is ook een sfeerquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit gaat mij te ver
jane die zich duidelijk aangesproken voelt
Axel als Alfa mannetje er overheen
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren, dat zag je meteen na zijn nominatie aan zijn kop.
dit heb ik helemaal niet gehoord hoor begon geloof met Jane die iets zei ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ook dat is tactiekquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het anders
en mijn mening
Jane heeft op meerdere manieren geprobeerd mensen mee te krijgen met haar plan
niet gelukt dus moest ze met team we voelen ons beter dan de rest
Ja inderdaad. Dat hebben wij helemaal niet mee gekregen. Dat hebben ze stiekem gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef spapaars het volgende:
Meest opmerkelijk.
Het vogelhuisje heeft een verfje gekregen.
[ afbeelding ]
Nee jordy als 1e en gelijk noemde axel hem een slechtverliezer en daar overheen jane. Terwijl juist die lui gister heel erg zuur reageerden op de uitslag van alles. En ons kijkers allemaal kinderen noemde enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit heb ik helemaal niet gehoord hoor begon geloof met Jane die iets zei ofzo
Ja is ook een tactiek en is haar gelukt mara verwacht dan niet dat de ander groep je met open armen ontvangt daar moet je dan ook tegen kunnen plus ik vind niet dat Jordy zijn nominatie slecht opneemt zoals Axel beweertquote:
IK had het ook een stuk slechter van Jordy verwacht inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja is ook een tactiek en is haar gelukt mara verwacht dan niet dat de ander groep je met open armen ontvangt daar moet je dan ook tegen kunnen plus ik vind niet dat Jordy zijn nominatie slecht opneemt zoals Axel beweert
Ik denk niet dat ze dat verwacht haddenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja is ook een tactiek en is haar gelukt mara verwacht dan niet dat de ander groep je met open armen ontvangt daar moet je dan ook tegen kunnen plus ik vind niet dat Jordy zijn nominatie slecht opneemt zoals Axel beweert
Verhip!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef spapaars het volgende:
Meest opmerkelijk.
Het vogelhuisje heeft een verfje gekregen.
[ afbeelding ]
Dat hoorde ik ook,,,dat andere heb ik helemaal niet gehoord maar luister ook alleen maar en geen beeld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit heb ik helemaal niet gehoord hoor begon geloof met Jane die iets zei ofzo
Ik ga daar meteen heen. Dat vind ik interessant zo'n gesprek. Charice is intelligent.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus praat met Sharice hij was in shock
We zijn er nog niet...Komt zeker nog welquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:38 schreef Visual het volgende:
[..]
IK had het ook een stuk slechter van Jordy verwacht inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |