Die wordt gevoed door Axel en Sharice die hebben het persoonlijk gemaakt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
JOrdy heeft wel gelijk waar komt die frustratie van hun vandaan?
ik mag toch hopen dat er nog een punt komt waarbij ze wel leuk met elkaar kunnen zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:19 schreef maxelu het volgende:
[..]
ze zijn al weken zuur en zullen zo blijven
nou inderdaad die hebben echt haat!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:19 schreef marky het volgende:
[..]
Die wordt gevoed door Axel en Sharice die hebben het persoonlijk gemaakt.
Wat een gelul dat wilde ze helemaal niet. Alsof ze ooit voor het kartel gekozen had.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan ga je zelf naar haar toe. Jane heeft niets verkeerd gedaan, ze speelt het spel gewoon en werd helemaal niet door het cartel geaccepteerd dus heeft ze hun ook niet kunnen verraden.
Maar wel leuk om ff mee te lezen, het is me ook weer een seizoen om je vingers bijna bij af te likken..quote:
Het zijn haar eigen woorden en Axel heeft ook gebruikt van haar dubbelrol om te zeggen ga jij je eens mengen in het Kartel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan ga je zelf naar haar toe. Jane heeft niets verkeerd gedaan, ze speelt het spel gewoon en werd helemaal niet door het cartel geaccepteerd dus heeft ze hun ook niet kunnen verraden.
heb je echt gemist hier!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar wel leuk om ff mee te lezen, het is me ook weer een seizoen om je vingers bijna bij af te likken..
heerlijk dat hij zich niet laat kennenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:21 schreef Ireth het volgende:
"ZO! EEN BEETJE GEZELLIG HIER! WAT EEN LOL!!"
Jordy is ook buiten
Rust is er in bejaardenhuis.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:21 schreef Rhosyn het volgende:
Komt die treiterkop weer ff de rust verstoren
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:21 schreef Ireth het volgende:
Jordy is ook buiten
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:21 schreef Ireth het volgende:
Jordy is ook buiten
elk jaar zie ik hetzelfdequote:Op woensdag 5 maart 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat er nog een punt komt waarbij ze wel leuk met elkaar kunnen zijn
want ik vind heel eerlijk hier geen klap aan
The terror twins stelde helemaal niets voor, wat wel is gebleken met het vertrek van Milena.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Axel was al heel duidelijk na zijn ziekbed....Allemaal moesten ze eruit ....Sharice en Milena heeft hij erbij gekregen op een gegeven moment. en de twee davids en Jane.....oh en Elsa. maar de helft is vrijwillig vertrokken.
En dan zeggen dat het "kartel" zich afzondertquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:24 schreef Joyce-43 het volgende:
oh de andere gaan nu allemaal naar binnen behalve liggraag natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |