matti is er ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
JOLien gaat naar buiten en er word niets gezegd tegen der tsss
het kartel heeft hun eigen pur gegravenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
Nu ik Pootje en Axel hoor praten hoe ze dit gespeeld hebben is het duidelijk dat het niet door Jane komt dat die drie op de bank zitten. Het was een veel groter plan.
Jane zegt nu dat ze wel de schuld krijgt daarvan.
wat maakt dat uitquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
een plottwist ja
een plottwister bestaat niet
''uitgesloten bewoners''quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef spapaars het volgende:
Het begon met het kartel, en de uitgesloten bewoners hebben zich daarna verenigd, ze moesten ook wel.
Jordy heeft ook Jane gesaved. Jane heeft haar dubbelspel zelf gespeeld en is nu uitgespeeld. Ze moet alleen niet net doen of dit door de andere komtbze heeft dit zelf gedaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane heeft vaak genoeg geprobeerd om Matt te saven met hints en adviezen. Het was van de zotte dat een nieuwe speler een andere speler niet wil nomineren omdat het de vriend is van haar bestie.
Uiteindelijk is dit (gedeeltelijk) het resultaat.
ik wist niet dat ik alleen dingen mag posten die jou wel of niet uitmakenquote:
Okay sorry hoor , ik wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik alleen dingen mag posten die jou wel of niet uitmaken
ik ben niet boosquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay sorry hoor , ik wist niet dat je boos werd
Nee, Axel was al heel duidelijk na zijn ziekbed....Allemaal moesten ze eruit ....Sharice en Milena heeft hij erbij gekregen op een gegeven moment. en de twee davids en Jane.....oh en Elsa. maar de helft is vrijwillig vertrokken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef spapaars het volgende:
Het begon met het kartel, en de uitgesloten bewoners hebben zich daarna verenigd, ze moesten ook wel.
Doet ze ook niet, ze geeft aan dat ze het gek vind dat alleen zij er op aangekeken wordt terwijl dit masterplan van Axel en Pootje was.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:14 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy heeft ook Jane gesaved. Jane heeft haar dubbelspel zelf gespeeld en is nu uitgespeeld. Ze moet alleen niet net doen of dit door de andere komtbze heeft dit zelf gedaan.
Gelul Jane heeft er zeker haar aandeel in gehad. Die andere hebben alle gc er tegenaan gegooit wat een tactiek.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
Nu ik Pootje en Axel hoor praten hoe ze dit gespeeld hebben is het duidelijk dat het niet door Jane komt dat die drie op de bank zitten. Het was een veel groter plan.
Jane zegt nu dat ze wel de schuld krijgt daarvan.
bal ligt niet eens bij Jolien hun negeren haar zelfs ze zeggen niets tegen derquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een fakking spel , daarna kunnen ze gewoon normaal met elkaar omgaan ,of Jolien moet nu ineens rancunes doen , dan houdt het idd op
En volgende week doet het gehalveerde kartel dat ook..Zelfde 'tactiek', want hé BB heeft GC's gegeven om het spel mee te spelenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:16 schreef marky het volgende:
[..]
Gelul Jane heeft er zeker haar aandeel in gehad. Die andere hebben alle gc er tegenaan gegooit wat een tactiek.
gehalveerd???quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En volgende week doet het gehalveerde kartel dat ook..Zelfde 'tactiek', want hé BB heeft GC's gegeven om het spel mee te spelen
Dat komt omdat zij voelt dat ze zich verdedigen moet. Dat doe je alleen als je jezelf schuldig voelt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Doet ze ook niet, ze geeft aan dat ze het gek vind dat alleen zij er op aangekeken wordt terwijl dit masterplan van Axel en Pootje was.
Klopt maar zij is voor een soort spion gaan spelen.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Doet ze ook niet, ze geeft aan dat ze het gek vind dat alleen zij er op aangekeken wordt terwijl dit masterplan van Axel en Pootje was.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan komt Dottie me weer de hele tijd corrigeren...
ze zijn al weken zuur en zullen zo blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
JOrdy heeft wel gelijk waar komt die frustratie van hun vandaan?
Dan ga je zelf naar haar toe. Jane heeft niets verkeerd gedaan, ze speelt het spel gewoon en werd helemaal niet door het cartel geaccepteerd dus heeft ze hun ook niet kunnen verraden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon om het met haar te bespreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |