Jordy brengt haar naar de finale daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
sommige kijkers laten zich nogal erg manipuleren door wat Jane, Axel allemaal zeggen, want ja als Jaxel het zeggen dan moet er kern van waarheid inzitten of zoiets dergelijks![]()
maar goed al is het exit Jolien deze week, ze is gewoon mijn persoonlijke winnares, ik had het haar zo graag gegund, de eerste belgische vrouwelijke bb winnaar van bb nlbe
ik geloof in het lot, en ik vertrouw op de kijkers dat ze de juiste keuze maken
maar ik zeg maar alvast, ik denk dat ik wel emotioneel dan wordt, enige bewoner voor wie ik dit jaar sympathie heb
Mattie steekt zo over als het hem beter uitkomt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie verteld wat er verteld is door jane buiten. En hoe ze reageerde.
Ik vraag het me af......ik zou er moeite mee hebben....goed gespeeld inderdaad maar hoeveel is het je waard.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je gebruikt grote woorden voor een spel wat gewoon goed is gespeeld nu
Dit is wel heel eenzijdig he?quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vraag het me af......ik zou er moeite mee hebben....goed gespeeld inderdaad maar hoeveel is het je waard.
Weinig kans. Hij heeft nu alweer een grote bek bij het kartel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:37 schreef DGK-Eric het volgende:
En zo wordt Mattheus langzaam los geweekt van het kartel, of hij dat nu leuk vindt of niet
neenee, ze hebben gestemd op sharice, pootje, én keanu. omdat ze niet op zichzelf, jane, en axel konden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:03 schreef Rhosyn het volgende:
En Keanu is dus genomineerd door zijn eigen team.
Dat wilde hij zelf maar zijn team had ook op Pootje en Charice kunnen stemmen maar dat deden ze niet vanwege GC die wel of niet ingezet hadden kunnen worden.
Dat heeft ze 5 weken gedaan, Matt speelde dom en koos Jordy als vriend.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet toch wat met je doen als je de vriend van je beste vriendin gebruikt.....ze had hem erbuiten moeten laten.
wat is er nu dom aanquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat heeft ze 5 weken gedaan, Matt speelde dom en koos Jordy als vriend.
Dat was hij al,quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat heeft ze 5 weken gedaan, Matt speelde dom en koos Jordy als vriend.
Is dat zo? Ik vraag het mij ten zeerste af.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:07 schreef Droopie het volgende:
Keanu is nu het laatste wagonnetje van het kartel.
Hij snapt niet dat Jane haar wagonnetje aan de juiste locomotief heeft gekoppeld.
Haal haar hier heen.....lol hij denkt echt dat hij de koning is. Ga lekker zelf naar haar met je vragen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:05 schreef Joyce-43 het volgende:
JOrdy heeft wel gelijk haal der hierheen, want dan kan ze het even goed zeggen kijken of ze dan nog zzo veel zegt
Ze kan nog alle kanten op....of stoer doen of zielig en janken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:
Jane voelt zich echt de shit
die denkt het helemaal te zijn nu
Zeker niet. Jane is nu heel kwetsbaar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Yeah right, dit is een clean sweep voor Team Jaxel.
Tenzij volgende week Jordy, Axel, Jane op de bank zitten, is dit goud hoor en rode loper naar de top 6.
Heb ik ook gedaan en wel met 4 morgen maak ik nog via een ander e-mail adres hoooa nog 2 .quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Yes! geen verassingen meer..Mijn stem gaat naar Keanu
Jane heeft vaak genoeg geprobeerd om Matt te saven met hints en adviezen. Het was van de zotte dat een nieuwe speler een andere speler niet wil nomineren omdat het de vriend is van haar bestie.quote:
Kloptquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane heeft vaak genoeg geprobeerd om Matt te saven met hints en adviezen. Het was van de zotte dat een nieuwe speler een andere speler niet wil nomineren omdat het de vriend is van haar bestie.
Uiteindelijk is dit (gedeeltelijk) het resultaat.
Dat weet jij wel toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:11 schreef greysbones het volgende:
dit wordt een plottwister zegt Jane
wasda?
een plottwister?
Gewoon om het met haar te bespreken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Haal haar hier heen.....lol hij denkt echt dat hij de koning is. Ga lekker zelf naar haar met je vragen.
een plottwist jaquote:
JOLien gaat naar buiten en er word niets gezegd tegen der tsssquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:
Jane voelt zich echt de shit
die denkt het helemaal te zijn nu
Het is een fakking spel , daarna kunnen ze gewoon normaal met elkaar omgaan ,of Jolien moet nu ineens rancuneus doen , dan houdt het idd opquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik geloof het ook wel van Jolien dat dat oprecht was, om proberen vriendinnen met Jane te worden
maar Jane is nu gewoon mega exposed als ook iemand die het spel keihard speelt (niet om vrienden te maken zo komt dit van haar op mij over, alles over hebben voor de winst)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |