uh nee hoor, gewoon weten dat de kijker alles zietquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelf voldaan roepen dat je erop vertrouwd dat de kijker je wel zal belonen voor je manier van spelen vind ik arrogant overkomen.
Niks aan te doen ..
Volgens mij slaapt ze er echt niet slechter om ,ze wist dit alquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ja jane voelt niet goed hé exposed te zijn.
toen iedereen buiten waren deden ze niet zo stoer nu mattie alleen is welquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:54 schreef Koos1958 het volgende:
Jane je lult je zelf nu schoon. Gebruiken vind mattie een groot woord. En zouden ze niet doen. Mattie zegt jullie zouden hun 2 eruit zetten.
Schuldgevoel. Ze hebben het goed gedaan maar vertrouwen verspelen lijkt me niet leukquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:57 schreef marky het volgende:
De enige die ik echt moeilijk zie hebben is Jane die zich geen gouding weet te geven.
Jquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
toen iedereen buiten waren deden ze niet zo stoer nu mattie alleen is wel
Yes! geen verassingen meer..Mijn stem gaat naar Keanuquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:56 schreef Flory- het volgende:
OH! We kunnen zelfs al stemmen, wat vroeg!
Jane voelt zich niet schuldigquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Schuldgevoel. Ze hebben het goed gedaan maar vertrouwen verspelen lijkt me niet leuk
Ik denk dat jij ziet wat je wil zienquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ze voelt zich niet prettig dat zie je aan alles.
Kartel op 1quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:00 schreef Ireth het volgende:
Is Elsa nog op 1 of hebben we daar weer het kartel??
Een hijgende matti is nu ook niet echt top...
Moet toch wat met je doen als je de vriend van je beste vriendin gebruikt.....ze had hem erbuiten moeten laten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt ze er echt niet slechter om ,ze wist dit al
Het is ook nogal een phyrrusoverwinning.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef marky het volgende:
[..]
Je gebruikt grote woorden voor een spel wat gewoon goed is gespeeld nuquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet toch wat met je doen als je de vriend van je beste vriendin gebruikt.....ze had hem erbuiten moeten laten.
ja klopt der hele houding is andersquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef marky het volgende:
[..]
hij denkt stoer te wezen nuquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
Axel is nu schijtlollig bezig![]()
En hij is zijn fles kwijt.
sommige kijkers laten zich nogal erg manipuleren door wat Jane, Axel allemaal zeggen, want ja als Jaxel het zeggen dan moet er kern van waarheid inzitten of zoiets dergelijksquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef maxelu het volgende:
valt het nu ook iemand op dat "het sneuneuzen kartel" helemaal geen persoonlijke, hatelijke dingen uitspreekt?
moet je eens naast de uitspraken van axel en sharice leggen...
en nagaan waarom mensen toch eerder supporteren voor het kinderachtige kneuzenkartel
De online aanhang zat te hopen op drama die er ook niet is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Heb die anderen nog geen hatelijkheden horen zeggen zoals al sinds gisterochtend door team jaxel is gedaan.
Yeah right, dit is een clean sweep voor Team Jaxel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het is ook nogal een phyrrusoverwinning.
'Grafkop', 'kan die kop niet uitstaan' en zo zijn er nog wel wat kennelijk vergeten vriendelijke complimentjes van die kant..quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:59 schreef maxelu het volgende:
valt het nu ook iemand op dat "het sneuneuzen kartel" helemaal geen persoonlijke, hatelijke dingen uitspreekt?
moet je eens naast de uitspraken van axel en sharice leggen...
en nagaan waarom mensen toch eerder supporteren voor het kinderachtige kneuzenkartel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |