Ja jongen het leven is hard , misschien verwacht je teveel van mij of vul je teveel in voor een anderquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jij vond Jolien eerst leuk, no offense
ik zag jou sommigen van mijn posts liken
Zegt de sneuneus zelvequote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef Rhosyn het volgende:
Wat hokken die 4 kartel sneuneuzen nu samen?
Beetje nepvrolijk doen...![]()
Nog meer tweedeling veroorzaken dan er al was.
Ik zie dat niet als treiterenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:51 schreef Rhosyn het volgende:
Oh en nu met z'n vieren drieen en Jody luid zingend naar alweer een aparte ruimte
Tis een beste treiterkop...
Mattheus blijft buiten
Normaal! Ze eten toch ook samen. Doe gewoon iets maar niet dat afzonderen steeds. smoes smoes smoesquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen?? Gezellig naast Jaxel gaan liggen keuvelen??
te eerlijk zelfsquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef riri het volgende:
[..]
Als ze iets niet is is het arrogant, ze is een eerlijke speler, weet zeker dat de kijker dat ook zo ziet
Doen die anderen ook toch. Zijn gewoon 2 groepjes die elkaar mogenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Normaal! Ze eten toch ook samen. Doe gewoon iets maar niet dat afzonderen steeds. smoes smoes smoes
Dat doen ze allemaalquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Normaal! Ze eten toch ook samen. Doe gewoon iets maar niet dat afzonderen steeds. smoes smoes smoes
Zelf voldaan roepen dat je erop vertrouwd dat de kijker je wel zal belonen voor je manier van spelen vind ik arrogant overkomen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef riri het volgende:
[..]
Als ze iets niet is is het arrogant, ze is een eerlijke speler, weet zeker dat de kijker dat ook zo ziet
ehhh, als je net keihard genaaid bent door iemand die je vertrouwde is dit een prima reactiequote:Op woensdag 5 maart 2025 14:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kneuzen...quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
wel lullig allemaal alleen tegen MAttie net zeiden ze niets toen iedereen buiten stond
Ja want die andere zitten nooit in de suite met elkaar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef Rhosyn het volgende:
jij heb echt een verkeerde zender op hoor denk ikquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:50 schreef Rhosyn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |