Of het wat voorstelt of niks geworden was is wat anders, maar het was wel al heel lang zijn doel en wist ook dat hij dat niet alleen kon.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
The terror twins stelde helemaal niets voor, wat wel is gebleken met het vertrek van Milena.
Daarna begonnen ze echt een eenheid te vormen als tegenreactie naar het kartel.
Jane heeft precies dit gesprek met Jolien gevoerd afgelopen week, net zoals Jane ook met Matti heeft gesproken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
(edit), ik denk dat Jane Jolien wel had kunnen helpen of zo iets beter te worden qua tactisch spelen, om samen de finale te bereiken
Het had ook gewoon geen zin als mensen niet verder nadenken , jammer welquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jane heeft precies dit gesprek met Jolien gevoerd afgelopen week, net zoals Jane ook met Matti heeft gesproken.
moest letterlijk voor deze simpele zieltjes :p tussen de lijnen lezen kunnen ze nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jane heeft precies dit gesprek met Jolien gevoerd afgelopen week, net zoals Jane ook met Matti heeft gesproken.
Jane is er ook nog, er ging er gewoon een naar de wc.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie Axel en Pootje gewoon nog buiten liggen in het zonnetje
ik zie het andersquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:29 schreef maxelu het volgende:
[..]
moest letterlijk voor deze simpele zieltjes :p tussen de lijnen lezen kunnen ze niet
Jane heeft tactisch het beste gespeeld van dit seizoen. Op een level waar de rest niet van in de buurt is gekomen.
Heel in het begin heeft ze gezegd dat ze thuis al had besloten met Axel te gaan bonden. En dat lukte wonderwel. Hij leek haar het meest symphatiek en zielig vanwege uitsluiting en zo. Dat heeft ze Mattie verteld toen ze nog vaak een op een gesprekken had met hem.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:12 schreef spapaars het volgende:
Het begon met het kartel, en de uitgesloten bewoners hebben zich daarna verenigd, ze moesten ook wel.
snitchquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt het kartel is buiten populairder dan de rest hier in huis. Haha keanu zegt sensatie leider. Axel zegt je bent een slecht verliezer tegen jordy. Jordy zegt hoezo ik hen toch gelijk gezegd dat jullie het goed hebben gespeeld. Jane zegt sneertjes uitdelen. Is de 1e die jordy gaf. Jordy antwoorde er is maar 1 switch hier jane
snitchquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt het kartel is buiten populairder dan de rest hier in huis. Haha keanu zegt sensatie leider. Axel zegt je bent een slecht verliezer tegen jordy. Jordy zegt hoezo ik hen toch gelijk gezegd dat jullie het goed hebben gespeeld. Jane zegt sneertjes uitdelen. Is de 1e die jordy gaf. Jordy antwoorde er is maar 1 switch hier jane
dit was te verwachten , Jordy zei vanmiddag dat hij ruzie ging krijgenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja daar was ie op uit, daarom ging hij naar buiten. Maar ze happen niet zo hard
Ze gunnen het jordy en de sfeer in huis niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja daar was ie op uit, daarom ging hij naar buiten. Maar ze happen niet zo hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |