Alles voor de fansquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dit was te verwachten , Jordy zei vanmiddag dat hij ruzie ging krijgen
Dat gaat ook gebeuren, dat zag je meteen na zijn nominatie aan zijn kop.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dit was te verwachten , Jordy zei vanmiddag dat hij ruzie ging krijgen
dit gaat mij te verquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef Kodiak100 het volgende:
BB hoopt op zeker nog wat Sensa beelden dat ze nu de nominaties er alvast in gooien
Axel verdedigde jane.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef Lillfex het volgende:
Axel daagt het ook uit maar was te verwachten van het mannetje.
Jordy is toch niet het gesprek begonnen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja daar was ie op uit, daarom ging hij naar buiten. Maar ze happen niet zo hard
En allebei gelijk op jordy dat die slecht verliezer is terwijl hij het heel goed heeft opgevangen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit gaat mij te ver
jane die zich duidelijk aangesproken voelt
Axel als Alfa mannetje er overheen
Ach ja een kut sfeer is ook een sfeerquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit gaat mij te ver
jane die zich duidelijk aangesproken voelt
Axel als Alfa mannetje er overheen
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren, dat zag je meteen na zijn nominatie aan zijn kop.
dit heb ik helemaal niet gehoord hoor begon geloof met Jane die iets zei ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt het kartel is buiten populairder dan de rest hier in huis. Haha keanu zegt sensatie leider. Axel zegt je bent een slecht verliezer tegen jordy. Jordy zegt hoezo ik hen toch gelijk gezegd dat jullie het goed hebben gespeeld. Jane zegt sneertjes uitdelen. Is de 1e die jordy gaf. Jordy antwoorde er is maar 1 switch hier jane
Ook dat is tactiekquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het anders
en mijn mening
Jane heeft op meerdere manieren geprobeerd mensen mee te krijgen met haar plan
niet gelukt dus moest ze met team we voelen ons beter dan de rest
Ja inderdaad. Dat hebben wij helemaal niet mee gekregen. Dat hebben ze stiekem gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef spapaars het volgende:
Meest opmerkelijk.
Het vogelhuisje heeft een verfje gekregen.
[ afbeelding ]
Nee jordy als 1e en gelijk noemde axel hem een slechtverliezer en daar overheen jane. Terwijl juist die lui gister heel erg zuur reageerden op de uitslag van alles. En ons kijkers allemaal kinderen noemde enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit heb ik helemaal niet gehoord hoor begon geloof met Jane die iets zei ofzo
Ja is ook een tactiek en is haar gelukt mara verwacht dan niet dat de ander groep je met open armen ontvangt daar moet je dan ook tegen kunnen plus ik vind niet dat Jordy zijn nominatie slecht opneemt zoals Axel beweertquote:
IK had het ook een stuk slechter van Jordy verwacht inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja is ook een tactiek en is haar gelukt mara verwacht dan niet dat de ander groep je met open armen ontvangt daar moet je dan ook tegen kunnen plus ik vind niet dat Jordy zijn nominatie slecht opneemt zoals Axel beweert
Ik denk niet dat ze dat verwacht haddenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja is ook een tactiek en is haar gelukt mara verwacht dan niet dat de ander groep je met open armen ontvangt daar moet je dan ook tegen kunnen plus ik vind niet dat Jordy zijn nominatie slecht opneemt zoals Axel beweert
Verhip!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef spapaars het volgende:
Meest opmerkelijk.
Het vogelhuisje heeft een verfje gekregen.
[ afbeelding ]
Dat hoorde ik ook,,,dat andere heb ik helemaal niet gehoord maar luister ook alleen maar en geen beeld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit heb ik helemaal niet gehoord hoor begon geloof met Jane die iets zei ofzo
Ik ga daar meteen heen. Dat vind ik interessant zo'n gesprek. Charice is intelligent.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus praat met Sharice hij was in shock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |