Dat wordt dan flink doorspelen voor Jolien, Keanu, Jordy en Sharicequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:15 schreef Verity het volgende:
[..]
Misschien dat ze morgen nog wel spellen spelen, waarmee ze er meer kunnen winnen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:17 schreef mazaru het volgende:
Jane: Ik wil naar de Action.. gewoon ff er doorheen lopen.
Sharice: Ik ook
Axel wil naar de Wallmart en Pootje wil naar huis
De Sfeer in huisquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:17 schreef mazaru het volgende:
Daar kan pootje zelf voor zorgen door op te stappenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:17 schreef mazaru het volgende:
Inderdaad! Moeten dan veel korte spellen zijn. Misschien mogen de bewoners zelf ook kwart vrijstellingen uitdelen. Degene die overblijven hebben dan een nominatie target.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat wordt dan flink doorspelen voor Jolien, Keanu, Jordy en Sharice
heeft ze niet nodigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Kom jolien roep ook even dat je dit schoonmaakt
Inderdaad, als het maar niet weer een gunspel is want dan is de gezelligheid in het huis en hier op het forum weer een groot drama.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat wordt dan flink doorspelen voor Jolien, Keanu, Jordy en Sharice
Ben benieuwd hoe het deze week gaatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad! Moeten dan veel korte spellen zijn. Misschien mogen de bewoners zelf ook kwart vrijstellingen uitdelen. Degene die overblijven hebben dan een nominatie target.
Denk morgen gewoon nomineren op alle bewoners behalve jane.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad! Moeten dan veel korte spellen zijn. Misschien mogen de bewoners zelf ook kwart vrijstellingen uitdelen. Degene die overblijven hebben dan een nominatie target.
Ja rot dan een keer op Pootjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar kan pootje zelf voor zorgen door op te stappen
Jolien maakt alleen schoon als het haar wordt gevraagdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Kom jolien roep ook even dat je dit schoonmaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Hebben wij konijn in de Albert Heijn?"
Jazeker!bedoelen ze in belgie geen waterkonijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Hebben wij konijn in de Albert Heijn?"
Jazeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Weet wel kippenlevertjes heerlijk.....harten weet ik nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:20 schreef mazaru het volgende:
Kippenharten kun je gewoon eten zegt Jane. Volgens mij gaf ik dat aan de hond vroeger
Kan idd. Kippenlever ook. En ja ze verkopen ook knien bij de AH Jane...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:20 schreef mazaru het volgende:
Kippenharten kun je gewoon eten zegt Jane. Volgens mij gaf ik dat aan de hond vroeger
Als Matt dat lekker vindt, dan moet Matt dat gewoon doen. Ik had meer een vrouwelijke stripper bij Matt verwacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie heeft recht op 1 boystrip per jaar
Als de hond het overleeft zal je er niet dood aan gaan. Maar of het lekker is?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet wel kippenlevertjes heerlijk.....harten weet ik niet
Ssssssssssssst niet jinxen! Het is net zo gezellig in de kamerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:22 schreef Kinga het volgende:
Waar is het kartel? Gestolen koekjes vreten?
Zeker, maar nog net zo venijnigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice komt steeds meer los heb ik het idee.
Ze is nu veel leuker dan met Milena. Gewoon lekker babbelen en niet dat gekleefquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice komt steeds meer los heb ik het idee.
4quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef mazaru het volgende:
Had Jane nou drie of vier kwart vrijstellingen?
4quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef mazaru het volgende:
Vierquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef mazaru het volgende:
Stelletje jankerds zijn het.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:26 schreef Koos1958 het volgende:
Ze willen niet op jane gaan voordat jane op hun is gegaan.
Komt goed uit want die heeft straks een vrijstellingquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:26 schreef Koos1958 het volgende:
Ja scheelt weerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:28 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Komt goed uit want die heeft straks een vrijstelling
Het zou ook eens tijd wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van mij mag er vrijdag wel iemand weg van het kartel
Mee eensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zou ook eens tijd worden![]()
Dit is niet leuk meer zo.
ik vermoed dat Jane is vrijgesteld met die 4-4 kwartjesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:26 schreef Koos1958 het volgende:
van mij nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van mij mag er vrijdag wel iemand weg van het kartel
Nou of een geknapt condoomquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:29 schreef mazaru het volgende:
Pootje: Ik heb tegen Axel vertelt dat het mooiste op aarde een zwangere vrouw is. Dat is het ultieme beeld van ware liefde.
Awww wat een poëet
Is nu toch 4 tegen 4quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zou ook eens tijd worden![]()
Dit is niet leuk meer zo.
En die laat hij al hoeveel weken alleen???quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:29 schreef mazaru het volgende:
Pootje: Ik heb tegen Axel vertelt dat het mooiste op aarde een zwangere vrouw is. Dat is het ultieme beeld van ware liefde.
Awww wat een poëet
die komt er niet opquote:
Hoe het nu gaat is niet eerlijk , kan je 4 tegen 4 hebben maar dat is het ding nietquote:
Het is het beeld he? Zo makkelijk zijn zwangere vrouwen nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En die laat hij al hoeveel weken alleen???
Sharice wint BBquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
die komt er niet op![]()
en sharice of pootje(die nog steeds naar huis wil) mogen lekker eerst
Pootje ook goedquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
die komt er niet op![]()
en sharice of pootje(die nog steeds naar huis wil) mogen lekker eerst
daar geloof ik niks vanquote:
Oops ik was een smiley vergetenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar geloof ik niks van
die kijkt hele dagen of ze een citroen heeft ingeslikt
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:33 schreef mazaru het volgende:
Sharice: Het is op een oude fiets dat je moet leren rijden
Axel: Ja maar niet met twee lekke banden
Axel en Jordy mogen ook wel wegquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:34 schreef T0wler het volgende:
Pootje Keanu of sharice eruit rest mag nog wel even blijven
Axel mag ook nog bij dat rijtjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:34 schreef T0wler het volgende:
Pootje Keanu of sharice eruit rest mag nog wel even blijven
Snap dat niet, we hebben het eerste gedeelte ook mogen kijken. Kunnen we dit toch ook gewoon zien.quote:
Daar was ik al bang voor, dat eeuwige gunnenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef T0wler het volgende:
Van de 2/4 en 2x 1/4 zullen ze wel 1 heel van moeten maken samen dat duurt dan wel even
Hoop het niet, gewoon Jane de vrijstelling, eerlijk verdient, de groep is wmb te klein voor twee vrijstellingenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef T0wler het volgende:
Van de 2/4 en 2x 1/4 zullen ze wel 1 heel van moeten maken samen dat duurt dan wel even
Mee eens, zul je straks zien dat iemand met 0 kwarten een vrijstelling krijgt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:38 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hoop het niet, gewoon Jane de vrijstelling, eerlijk verdient, de groep is wmb te klein voor twee vrijstellingen
Mdie verdeling gaat niet lukken want jane is van kamp a dan al vrijgesteld gaan die anderen er niet nog een gunnen dus die zou dan naar mattie moeten gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:38 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hoop het niet, gewoon Jane de vrijstelling, eerlijk verdient, de groep is wmb te klein voor twee vrijstellingen
of.... niet op een opoefietsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:33 schreef mazaru het volgende:
Sharice: Het is op een oude fiets dat je moet leren rijden
Axel: Ja maar niet met twee lekke banden
Maar het toch niet om in welk kamp iemand zit ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mdie verdeling gaat niet lukken want jane is van kamp a dan al vrijgesteld gaan die anderen er niet nog een gunnen dus die zou dan naar mattie moeten gaan
Zag gister dat mijn stuk van uit de SV letterlijk op een hele grote facebook site stond..quote:
Binnen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:28 schreef mazaru het volgende:
Nog steeds in zijn korte broek.![]()
Zo warm is het niet meer
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zag gister dat mijn stuk van uit de SV letterlijk op een hele grote facebook site stond..
iets van gezegd (netjes) kreeg terug dat iedereen jat van elkaar en ik er trots op moest zijn dat er gejat werd van me
Helaas daar nu wel, het kartel zal geen moment gaan kijken naar de stukken maar puur naar zichzelf vrijspelen helaas.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het toch niet om in welk kamp iemand zit ?
de vrijstellingen worden uitgedeeld/verdeeld in de gameroomquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:42 schreef spapaars het volgende:
Enig idee waarom we weer een dubbele SL hebben?
Dat is toch te idioot voor woordenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Helaas daar nu wel, het kartel zal geen moment gaan kijken naar de stukken maar puur naar zichzelf vrijspelen helaas.
ja.. dat dacht ik dus ook.quote:
Misschien daar wel, maar ik heb de verwarming aanquote:
Beter dan dat ze dan nu gewoon niet meer in het huis zit en dr eigen shit op kan lossnequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:42 schreef Hznootje het volgende:
Zag net een filmpje op Milena har IG, die is nier perse lekker geland thuis. Wel blijdat ze thuis is, maar slaapt slecht, heeft nachtmerries en heeft het best wel wat lastig
misschien mogen de bewoners ook nog een rondje kwartjes uitdelen. vandaar de kwart vrijstellingen in blinde kist.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, zul je straks zien dat iemand met 0 kwarten een vrijstelling krijgt.
dat is precies de bedoeling.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:39 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Sharice een vrijstelling wint anders wordt het weer zo'n voorspelbare bank. Als zij op de bank komt is ze weg.
Dat is net zoiets als dat je fiets gejat wordt en dat ze dan zeggen dat je blij mag zijn dat iemand hem mooi genoeg vindt om te jattenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. dat dacht ik dus ook.
Had netjes aangeven dat ik het niet netjes vond dat mijn stukje van FOK! letterlijk overgenomen werd..
kreeg een vrij dom antwoord terug.![]()
Moest trots zijn dat het overgenomen werd en op fb doet iedereen dat.. (jatten van elkaar).
Ben er bang voor dat het dan niet bij 1x zal blijven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. dat dacht ik dus ook.
Had netjes aangeven dat ik het niet netjes vond dat mijn stukje van FOK! letterlijk overgenomen werd..
kreeg een vrij dom antwoord terug.![]()
Moest trots zijn dat het overgenomen werd en op fb doet iedereen dat.. (jatten van elkaar).
Ik had meer het idee dat dit naweeën zijn van BB en niet zo zeer eigen shitquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter dan dat ze dan nu gewoon niet meer in het huis zit en dr eigen shit op kan lossne
Zou ook nog mogelijk zijn, maar blijf erbij dat in dit kleine clubje 1 vrijstelling al 1 teveel isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien mogen de bewoners ook nog een rondje kwartjes uitdelen. vandaar de kwart vrijstellingen in blinde kist.
Hier binnen 22.5, zonder verwarming.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien daar wel, maar ik heb de verwarming aan
Dan maakt het ook niet uit wie er een vrijstelling heeft of verder op de bank komt. Dat vind ik jammerquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:45 schreef Verity het volgende:
[..]
Ben er bang voor dat het dan niet bij 1x zal blijven.
Oh dat is lekker! Dat was het hier vanmiddag wel, maar nu viel die terug naar 18 gradenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier binnen 22.5, zonder verwarming.
.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zag gister dat mijn stuk van uit de SV letterlijk op een hele grote facebook site stond..
iets van gezegd (netjes) kreeg terug dat iedereen jat van elkaar en ik er trots op moest zijn dat er gejat werd van me
Ik wil wel een nominatie aan iemand gevenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:47 schreef chufi het volgende:
Fan week dus fans bepalen zo te zien is de eerste vrijstelling naar Jane gegaan
Wat mogen de fans nog meer ?
Ja dat wil iedereen volgens mij ...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil wel een nominatie aan iemand geven
misschien moeten ze een muntje geven aan het kunstwerk waarvan zij denken dat de mensen van net op gestemd hebben en als ze het goed hebben krijgen zij ook een kwart?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Helaas daar nu wel, het kartel zal geen moment gaan kijken naar de stukken maar puur naar zichzelf vrijspelen helaas.
Vind dat wel jammer, dit is toch net een ander forum dan FB. Ze zijn gewoon echt te lui als ze het zelf niet willen en kunnen uittypen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]was vorig jaar ook al schering en inslag.
ja er stonden typefouten in! en ik gebruik vaker ... maar alles 1 op 1 ...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
.
Is iemand die dat al jaren doet, ook een keer een post van mij met typefouten overgenomen. Als je het dan overneemt haal die er dan ook uit
Matt is besmet door Keanu zijn hersenspinsels.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Je bent een kwart vrijgesteld, dat is toch raar
Zou het dan zijn dat wanneer je 1 kwart hebt, 1 stem op jou niet telt?
Ik kan mij niet anders voorstellen dat de vrijstelling verloren gaat als ze niet 4 stukjes hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Je bent een kwart vrijgesteld, dat is toch raar
Zou het dan zijn dat wanneer je 1 kwart hebt, 1 stem op jou niet telt?
jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:54 schreef Willewa het volgende:
Jolien hoorde een kindje ‘mama’ roepen in de gameroom. Okee dan
Elle denken zequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:54 schreef Willewa het volgende:
Jolien hoorde een kindje ‘mama’ roepen in de gameroom. Okee dan
Ik dacht dus, misschien via games nog extra kwarten winnen om tot een hele te komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kan mij niet anders voorstellen dat de vrijstelling verloren gaat als ze niet 4 stukjes hebben.
Dat Matt hem niet gaat geven is logisch, 2 weken geleden had Jolien bv best wel kunnen geven aan Axel, zie ik nu niet gebeuren.
Haha precies. Misschien hoorde ze haar eigen nies. Lijkt ook wel op die van een kindje ;pquote:
das Jolienquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha precies. Misschien hoorde ze haar eigen nies. Lijkt ook wel op die van een kindje ;p
Was je in Zweden?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:55 schreef GayGuy het volgende:
Goeden̈avond. Paar dagen̈ niet g3keken, maar ik zie dat allë dramas als sn̈eeuw voor de zon opgelost zijn?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice denkt een debat voor de vrijstelling
Ik zou Elsa kiezenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice denkt een debat voor de vrijstelling
Als we moeten gaan stemmen dan stem ik sowieso Jolien ookal is ze nu me nummer 1 favoriet om de reden hier bovenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
Nou axel krijgt het zeker niet. Die heeft al genoeg gehad. Jolien zegt ook ik heb altijd al afgegeven.
Dat is leuk. Dan hoeft hij er nog maar 1 zelf te verdienen ergens meequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk alvast dat Pootje zijn 1/4 aan Axel gaat geven
Hoop het niet🤞🏼quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk alvast dat Pootje zijn 1/4 aan Axel gaat geven
Dat gaat Mattheus niet doen. Dan krijgt hij ruzie met zijn leiderquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:00 schreef Droopie het volgende:
Als ik Axel was zou ik een goede wandeling maken met Matt. Even kijken of er wat te onderhandelen valt.
Kan prima, nee heb je, ja kan je krijgen.
Axel kan een vrije doorgang regelen voor Matt deze ronde, moet Matt wel happen.
Die van Pootje krijgt ie wel
Dan even pauze nemen en dreigen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat Mattheus niet doen. Dan krijgt hij ruzie met zijn leider
Heeft ze geen ruitenwissers op die ramen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:58 schreef mazaru het volgende:
jolien is ook oprecht blij voor Jane. Het druipt er vanaf![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt net als de medailles extra stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Hij heeft zijn grote leider Jordy al een keer boos gemaakt. Dat durft hij echt niet meerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan even pauze nemen en dreigen.
Dan gaan we met zijn allen op jouw Matt
Mag ie volgende keer geen smarties meer uit Jordies potjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft zijn grote leider Jordy al een keer boos gemaakt. Dat durft hij echt niet meer
Sharice heeft geen censuurquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:04 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaaaa Sharice kom opppppp, zet de censuur in!!!!
Die heeft ze niet ze kan maar 1 gc ongedaan makenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:04 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaaaa Sharice kom opppppp, zet de censuur in!!!!
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Na, zit grote barst in mijn tablet. Lol
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Sharice heeft Elle de mooiste doos die ze ooit zal hebben
Dan staat ie opeens weer OORLOG te brullen in de slaapkamerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef Kinga het volgende:
Axel en Jane een vrijstelling zou ik het mooiste vinden.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Het gaat niet over hem dus is hij meteen sjagerijnig.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan staat ie opeens weer OORLOG te brullen in de slaapkamer![]()
DRAMA
Gaat het ooit anders?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Jordy gaat ff vertellen wat ze moeten doen
Haha ik vind Jordy irritant maar juist nog niet half zo erg als Ashley. Vandaar ‘mini’quote:
Ik Jordy want Ashley was beter om aan te zien, maar vind ze beide onuitstaanbaar en klik dan ook echt de streams vaak weg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ik vind Jordy irritant maar juist nog niet half zo erg als Ashley. Vandaar ‘mini’Zij was voor mij echt onuitstaanbaar. En dan druk ik het zacht uit
Ik ben helemaal niet bijgedraaidquote:
Ik vond Glenn leuk vorig jaar. Ashley was bij vlagen irritant maar Jordy echt constantquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik Jordy want Ashley was beter om aan te zien, maar vind ze beide onuitstaanbaar en klik dan ook echt de streams vaak weg.
Vorige week was je heel erg pro Jordy.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bijgedraaid![]()
Ik kijk per week , doe niet aan idolen , ik vind Jane leuk maar ook niet altijd , toch hoop ik dat zij nog ff blijft
Nee hoor , maar ik heb daar tig keren wat over gezegd en het dringt blijkbaar niet doorquote:
Klopt je had het erover dat hij zichzelf zou tegen komen, te overmoedigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee hoor , maar ik heb daar tig keren wat over gezegd en het dringt blijkbaar niet door
Zeker richting de nominatiesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:20 schreef spapaars het volgende:
Buiten de spelletjes en de maaltijden zie je constant 2 groepjes.
Er wordt gewoon selectief gelezen en ik heb daar een aantal keren wat over gezegd, over lach je een keer om een bewoner dan ben je zijn fan , heb je kritiek op een bewoner dat trekken mensen de conclusie dat je iemand haatquote:
Ik heb er idd vaker wat over gezegd. Ik geloof in karmaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt je had het erover dat hij zichzelf zou tegen komen, te overmoedig
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Helemaal in een scheur door hoe Pootje 'Parallellogram' zegt.
Ik denk dat ze het woord niet kennen. Ze vinden het hilarisch en pootje snapt er geen hol van waarom ze zo moeten lachenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Vanaf nu moeten ze alles op alles zetten om geen nominaties meer te krijgenquote:
Zou ook kunnen! Ik had de indruk dat het lag aan hoe hij de klemtoon legde, vond het zelf ook wat vreemd klinken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het woord niet kennen. Ze vinden het hilarisch en pootje snapt er geen hol van waarom ze zo moeten lachen
Wordt het dan nog weerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vanaf nu moeten ze alles op alles zetten om geen nominaties meer te krijgen
Ashley vond ik wat irritanter maar dat kwam ook omdat ze botste met mijn favoriete Alice, Jordy vind ik teveel aanwezig ik zou me daar in het huis ook aan ergeren, hij maakt wel TV en speelt het spel hoog wat hem ook de kop gaat kostenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond Glenn leuk vorig jaar. Ashley was bij vlagen irritant maar Jordy echt constant
Ik heb toch wel heel lang genoten van Ashley ,tot ze te ver ging met haar gestookquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ashley vond ik wat irritanter maar dat kwam ook omdat ze botste met mijn favoriete Alice, Jordy vind ik teveel aanwezig ik zou me daar in het huis ook aan ergeren, hij maakt wel TV en speelt het spel hoog wat hem ook de kop gaat kosten
Helaas niet meegekregen maar kreeg er wel een bepaald beeld bijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze dat zelf verteld hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:32 schreef Folies het volgende:
Hoe weet Jane nu ineens dat Keanu en Jolien een woord hebben geraden?
Jewellll.. mannen verleiden en mooi wezen.quote:
Jammer dat ze het weer niet voor zich konden houden, al had ik inderdaad niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf verteld hebben
Niet dat ze nu een dubbele stem hebben
Dat was vandaag in de uitzending te zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:32 schreef Folies het volgende:
Hoe weet Jane nu ineens dat Keanu en Jolien een woord hebben geraden?
Ja nou ja dat , maar je hebt mooi en mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jewellll.. mannen verleiden en mooi wezen.
Eens! Ze is voor velen wel mooi en kan heel lief doen maar niet mijn persoonlijke smaak.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja nou ja dat , maar je hebt mooi en mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |