Haha ik vind Jordy irritant maar juist nog niet half zo erg als Ashley. Vandaar ‘mini’quote:
Ik Jordy want Ashley was beter om aan te zien, maar vind ze beide onuitstaanbaar en klik dan ook echt de streams vaak weg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ik vind Jordy irritant maar juist nog niet half zo erg als Ashley. Vandaar ‘mini’Zij was voor mij echt onuitstaanbaar. En dan druk ik het zacht uit
Ik ben helemaal niet bijgedraaidquote:
Ik vond Glenn leuk vorig jaar. Ashley was bij vlagen irritant maar Jordy echt constantquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik Jordy want Ashley was beter om aan te zien, maar vind ze beide onuitstaanbaar en klik dan ook echt de streams vaak weg.
Vorige week was je heel erg pro Jordy.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bijgedraaid![]()
Ik kijk per week , doe niet aan idolen , ik vind Jane leuk maar ook niet altijd , toch hoop ik dat zij nog ff blijft
Nee hoor , maar ik heb daar tig keren wat over gezegd en het dringt blijkbaar niet doorquote:
Klopt je had het erover dat hij zichzelf zou tegen komen, te overmoedigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee hoor , maar ik heb daar tig keren wat over gezegd en het dringt blijkbaar niet door
Zeker richting de nominatiesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:20 schreef spapaars het volgende:
Buiten de spelletjes en de maaltijden zie je constant 2 groepjes.
Er wordt gewoon selectief gelezen en ik heb daar een aantal keren wat over gezegd, over lach je een keer om een bewoner dan ben je zijn fan , heb je kritiek op een bewoner dat trekken mensen de conclusie dat je iemand haatquote:
Ik heb er idd vaker wat over gezegd. Ik geloof in karmaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt je had het erover dat hij zichzelf zou tegen komen, te overmoedig
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Helemaal in een scheur door hoe Pootje 'Parallellogram' zegt.
Ik denk dat ze het woord niet kennen. Ze vinden het hilarisch en pootje snapt er geen hol van waarom ze zo moeten lachenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Vanaf nu moeten ze alles op alles zetten om geen nominaties meer te krijgenquote:
Zou ook kunnen! Ik had de indruk dat het lag aan hoe hij de klemtoon legde, vond het zelf ook wat vreemd klinken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het woord niet kennen. Ze vinden het hilarisch en pootje snapt er geen hol van waarom ze zo moeten lachen
Wordt het dan nog weerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vanaf nu moeten ze alles op alles zetten om geen nominaties meer te krijgen
Ashley vond ik wat irritanter maar dat kwam ook omdat ze botste met mijn favoriete Alice, Jordy vind ik teveel aanwezig ik zou me daar in het huis ook aan ergeren, hij maakt wel TV en speelt het spel hoog wat hem ook de kop gaat kostenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond Glenn leuk vorig jaar. Ashley was bij vlagen irritant maar Jordy echt constant
Ik heb toch wel heel lang genoten van Ashley ,tot ze te ver ging met haar gestookquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ashley vond ik wat irritanter maar dat kwam ook omdat ze botste met mijn favoriete Alice, Jordy vind ik teveel aanwezig ik zou me daar in het huis ook aan ergeren, hij maakt wel TV en speelt het spel hoog wat hem ook de kop gaat kosten
Helaas niet meegekregen maar kreeg er wel een bepaald beeld bijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze dat zelf verteld hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:32 schreef Folies het volgende:
Hoe weet Jane nu ineens dat Keanu en Jolien een woord hebben geraden?
Jewellll.. mannen verleiden en mooi wezen.quote:
Jammer dat ze het weer niet voor zich konden houden, al had ik inderdaad niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf verteld hebben
Niet dat ze nu een dubbele stem hebben
Dat was vandaag in de uitzending te zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:32 schreef Folies het volgende:
Hoe weet Jane nu ineens dat Keanu en Jolien een woord hebben geraden?
Ja nou ja dat , maar je hebt mooi en mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jewellll.. mannen verleiden en mooi wezen.
Eens! Ze is voor velen wel mooi en kan heel lief doen maar niet mijn persoonlijke smaak.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja nou ja dat , maar je hebt mooi en mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |