Axel mag ook nog bij dat rijtjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:34 schreef T0wler het volgende:
Pootje Keanu of sharice eruit rest mag nog wel even blijven
Snap dat niet, we hebben het eerste gedeelte ook mogen kijken. Kunnen we dit toch ook gewoon zien.quote:
Daar was ik al bang voor, dat eeuwige gunnenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef T0wler het volgende:
Van de 2/4 en 2x 1/4 zullen ze wel 1 heel van moeten maken samen dat duurt dan wel even
Hoop het niet, gewoon Jane de vrijstelling, eerlijk verdient, de groep is wmb te klein voor twee vrijstellingenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef T0wler het volgende:
Van de 2/4 en 2x 1/4 zullen ze wel 1 heel van moeten maken samen dat duurt dan wel even
Mee eens, zul je straks zien dat iemand met 0 kwarten een vrijstelling krijgt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:38 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hoop het niet, gewoon Jane de vrijstelling, eerlijk verdient, de groep is wmb te klein voor twee vrijstellingen
Mdie verdeling gaat niet lukken want jane is van kamp a dan al vrijgesteld gaan die anderen er niet nog een gunnen dus die zou dan naar mattie moeten gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:38 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hoop het niet, gewoon Jane de vrijstelling, eerlijk verdient, de groep is wmb te klein voor twee vrijstellingen
of.... niet op een opoefietsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:33 schreef mazaru het volgende:
Sharice: Het is op een oude fiets dat je moet leren rijden
Axel: Ja maar niet met twee lekke banden
Maar het toch niet om in welk kamp iemand zit ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mdie verdeling gaat niet lukken want jane is van kamp a dan al vrijgesteld gaan die anderen er niet nog een gunnen dus die zou dan naar mattie moeten gaan
Zag gister dat mijn stuk van uit de SV letterlijk op een hele grote facebook site stond..quote:
Binnen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:28 schreef mazaru het volgende:
Nog steeds in zijn korte broek.![]()
Zo warm is het niet meer
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zag gister dat mijn stuk van uit de SV letterlijk op een hele grote facebook site stond..
iets van gezegd (netjes) kreeg terug dat iedereen jat van elkaar en ik er trots op moest zijn dat er gejat werd van me
Helaas daar nu wel, het kartel zal geen moment gaan kijken naar de stukken maar puur naar zichzelf vrijspelen helaas.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het toch niet om in welk kamp iemand zit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |