Haha precies. Misschien hoorde ze haar eigen nies. Lijkt ook wel op die van een kindje ;pquote:
das Jolienquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha precies. Misschien hoorde ze haar eigen nies. Lijkt ook wel op die van een kindje ;p
Was je in Zweden?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:55 schreef GayGuy het volgende:
Goeden̈avond. Paar dagen̈ niet g3keken, maar ik zie dat allë dramas als sn̈eeuw voor de zon opgelost zijn?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice denkt een debat voor de vrijstelling
Ik zou Elsa kiezenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice denkt een debat voor de vrijstelling
Als we moeten gaan stemmen dan stem ik sowieso Jolien ookal is ze nu me nummer 1 favoriet om de reden hier bovenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
Nou axel krijgt het zeker niet. Die heeft al genoeg gehad. Jolien zegt ook ik heb altijd al afgegeven.
Dat is leuk. Dan hoeft hij er nog maar 1 zelf te verdienen ergens meequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk alvast dat Pootje zijn 1/4 aan Axel gaat geven
Hoop het niet🤞🏼quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk alvast dat Pootje zijn 1/4 aan Axel gaat geven
Dat gaat Mattheus niet doen. Dan krijgt hij ruzie met zijn leiderquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:00 schreef Droopie het volgende:
Als ik Axel was zou ik een goede wandeling maken met Matt. Even kijken of er wat te onderhandelen valt.
Kan prima, nee heb je, ja kan je krijgen.
Axel kan een vrije doorgang regelen voor Matt deze ronde, moet Matt wel happen.
Die van Pootje krijgt ie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |