Dat wordt dan flink doorspelen voor Jolien, Keanu, Jordy en Sharicequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:15 schreef Verity het volgende:
[..]
Misschien dat ze morgen nog wel spellen spelen, waarmee ze er meer kunnen winnen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:17 schreef mazaru het volgende:
Jane: Ik wil naar de Action.. gewoon ff er doorheen lopen.
Sharice: Ik ook
Axel wil naar de Wallmart en Pootje wil naar huis
De Sfeer in huisquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:17 schreef mazaru het volgende:
Daar kan pootje zelf voor zorgen door op te stappenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:17 schreef mazaru het volgende:
Inderdaad! Moeten dan veel korte spellen zijn. Misschien mogen de bewoners zelf ook kwart vrijstellingen uitdelen. Degene die overblijven hebben dan een nominatie target.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat wordt dan flink doorspelen voor Jolien, Keanu, Jordy en Sharice
heeft ze niet nodigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Kom jolien roep ook even dat je dit schoonmaakt
Inderdaad, als het maar niet weer een gunspel is want dan is de gezelligheid in het huis en hier op het forum weer een groot drama.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat wordt dan flink doorspelen voor Jolien, Keanu, Jordy en Sharice
Ben benieuwd hoe het deze week gaatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad! Moeten dan veel korte spellen zijn. Misschien mogen de bewoners zelf ook kwart vrijstellingen uitdelen. Degene die overblijven hebben dan een nominatie target.
Denk morgen gewoon nomineren op alle bewoners behalve jane.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad! Moeten dan veel korte spellen zijn. Misschien mogen de bewoners zelf ook kwart vrijstellingen uitdelen. Degene die overblijven hebben dan een nominatie target.
Ja rot dan een keer op Pootjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar kan pootje zelf voor zorgen door op te stappen
Jolien maakt alleen schoon als het haar wordt gevraagdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Kom jolien roep ook even dat je dit schoonmaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Hebben wij konijn in de Albert Heijn?"
Jazeker!bedoelen ze in belgie geen waterkonijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Hebben wij konijn in de Albert Heijn?"
Jazeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Weet wel kippenlevertjes heerlijk.....harten weet ik nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:20 schreef mazaru het volgende:
Kippenharten kun je gewoon eten zegt Jane. Volgens mij gaf ik dat aan de hond vroeger
Kan idd. Kippenlever ook. En ja ze verkopen ook knien bij de AH Jane...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:20 schreef mazaru het volgende:
Kippenharten kun je gewoon eten zegt Jane. Volgens mij gaf ik dat aan de hond vroeger
Als Matt dat lekker vindt, dan moet Matt dat gewoon doen. Ik had meer een vrouwelijke stripper bij Matt verwacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie heeft recht op 1 boystrip per jaar
Als de hond het overleeft zal je er niet dood aan gaan. Maar of het lekker is?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet wel kippenlevertjes heerlijk.....harten weet ik niet
Ssssssssssssst niet jinxen! Het is net zo gezellig in de kamerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:22 schreef Kinga het volgende:
Waar is het kartel? Gestolen koekjes vreten?
Zeker, maar nog net zo venijnigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice komt steeds meer los heb ik het idee.
Ze is nu veel leuker dan met Milena. Gewoon lekker babbelen en niet dat gekleefquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice komt steeds meer los heb ik het idee.
4quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef mazaru het volgende:
Had Jane nou drie of vier kwart vrijstellingen?
4quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef mazaru het volgende:
Vierquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef mazaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |