ja er stonden typefouten in! en ik gebruik vaker ... maar alles 1 op 1 ...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
.
Is iemand die dat al jaren doet, ook een keer een post van mij met typefouten overgenomen. Als je het dan overneemt haal die er dan ook uit
Matt is besmet door Keanu zijn hersenspinsels.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Je bent een kwart vrijgesteld, dat is toch raar
Zou het dan zijn dat wanneer je 1 kwart hebt, 1 stem op jou niet telt?
Ik kan mij niet anders voorstellen dat de vrijstelling verloren gaat als ze niet 4 stukjes hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Je bent een kwart vrijgesteld, dat is toch raar
Zou het dan zijn dat wanneer je 1 kwart hebt, 1 stem op jou niet telt?
jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:54 schreef Willewa het volgende:
Jolien hoorde een kindje ‘mama’ roepen in de gameroom. Okee dan
Elle denken zequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:54 schreef Willewa het volgende:
Jolien hoorde een kindje ‘mama’ roepen in de gameroom. Okee dan
Ik dacht dus, misschien via games nog extra kwarten winnen om tot een hele te komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kan mij niet anders voorstellen dat de vrijstelling verloren gaat als ze niet 4 stukjes hebben.
Dat Matt hem niet gaat geven is logisch, 2 weken geleden had Jolien bv best wel kunnen geven aan Axel, zie ik nu niet gebeuren.
Haha precies. Misschien hoorde ze haar eigen nies. Lijkt ook wel op die van een kindje ;pquote:
das Jolienquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha precies. Misschien hoorde ze haar eigen nies. Lijkt ook wel op die van een kindje ;p
Was je in Zweden?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:55 schreef GayGuy het volgende:
Goeden̈avond. Paar dagen̈ niet g3keken, maar ik zie dat allë dramas als sn̈eeuw voor de zon opgelost zijn?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice denkt een debat voor de vrijstelling
Ik zou Elsa kiezenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice denkt een debat voor de vrijstelling
Als we moeten gaan stemmen dan stem ik sowieso Jolien ookal is ze nu me nummer 1 favoriet om de reden hier bovenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
Nou axel krijgt het zeker niet. Die heeft al genoeg gehad. Jolien zegt ook ik heb altijd al afgegeven.
Dat is leuk. Dan hoeft hij er nog maar 1 zelf te verdienen ergens meequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk alvast dat Pootje zijn 1/4 aan Axel gaat geven
Hoop het niet🤞🏼quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk alvast dat Pootje zijn 1/4 aan Axel gaat geven
Dat gaat Mattheus niet doen. Dan krijgt hij ruzie met zijn leiderquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:00 schreef Droopie het volgende:
Als ik Axel was zou ik een goede wandeling maken met Matt. Even kijken of er wat te onderhandelen valt.
Kan prima, nee heb je, ja kan je krijgen.
Axel kan een vrije doorgang regelen voor Matt deze ronde, moet Matt wel happen.
Die van Pootje krijgt ie wel
Dan even pauze nemen en dreigen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat Mattheus niet doen. Dan krijgt hij ruzie met zijn leider
Heeft ze geen ruitenwissers op die ramen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:58 schreef mazaru het volgende:
jolien is ook oprecht blij voor Jane. Het druipt er vanaf![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt net als de medailles extra stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Hij heeft zijn grote leider Jordy al een keer boos gemaakt. Dat durft hij echt niet meerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan even pauze nemen en dreigen.
Dan gaan we met zijn allen op jouw Matt
Mag ie volgende keer geen smarties meer uit Jordies potjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft zijn grote leider Jordy al een keer boos gemaakt. Dat durft hij echt niet meer
Sharice heeft geen censuurquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:04 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaaaa Sharice kom opppppp, zet de censuur in!!!!
Die heeft ze niet ze kan maar 1 gc ongedaan makenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:04 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaaaa Sharice kom opppppp, zet de censuur in!!!!
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Na, zit grote barst in mijn tablet. Lol
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Sharice heeft Elle de mooiste doos die ze ooit zal hebben
Dan staat ie opeens weer OORLOG te brullen in de slaapkamerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef Kinga het volgende:
Axel en Jane een vrijstelling zou ik het mooiste vinden.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Het gaat niet over hem dus is hij meteen sjagerijnig.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan staat ie opeens weer OORLOG te brullen in de slaapkamer![]()
DRAMA
Gaat het ooit anders?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Jordy gaat ff vertellen wat ze moeten doen
Haha ik vind Jordy irritant maar juist nog niet half zo erg als Ashley. Vandaar ‘mini’quote:
Ik Jordy want Ashley was beter om aan te zien, maar vind ze beide onuitstaanbaar en klik dan ook echt de streams vaak weg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ik vind Jordy irritant maar juist nog niet half zo erg als Ashley. Vandaar ‘mini’Zij was voor mij echt onuitstaanbaar. En dan druk ik het zacht uit
Ik ben helemaal niet bijgedraaidquote:
Ik vond Glenn leuk vorig jaar. Ashley was bij vlagen irritant maar Jordy echt constantquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik Jordy want Ashley was beter om aan te zien, maar vind ze beide onuitstaanbaar en klik dan ook echt de streams vaak weg.
Vorige week was je heel erg pro Jordy.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bijgedraaid![]()
Ik kijk per week , doe niet aan idolen , ik vind Jane leuk maar ook niet altijd , toch hoop ik dat zij nog ff blijft
Nee hoor , maar ik heb daar tig keren wat over gezegd en het dringt blijkbaar niet doorquote:
Klopt je had het erover dat hij zichzelf zou tegen komen, te overmoedigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee hoor , maar ik heb daar tig keren wat over gezegd en het dringt blijkbaar niet door
Zeker richting de nominatiesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:20 schreef spapaars het volgende:
Buiten de spelletjes en de maaltijden zie je constant 2 groepjes.
Er wordt gewoon selectief gelezen en ik heb daar een aantal keren wat over gezegd, over lach je een keer om een bewoner dan ben je zijn fan , heb je kritiek op een bewoner dat trekken mensen de conclusie dat je iemand haatquote:
Ik heb er idd vaker wat over gezegd. Ik geloof in karmaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt je had het erover dat hij zichzelf zou tegen komen, te overmoedig
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Helemaal in een scheur door hoe Pootje 'Parallellogram' zegt.
Ik denk dat ze het woord niet kennen. Ze vinden het hilarisch en pootje snapt er geen hol van waarom ze zo moeten lachenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Vanaf nu moeten ze alles op alles zetten om geen nominaties meer te krijgenquote:
Zou ook kunnen! Ik had de indruk dat het lag aan hoe hij de klemtoon legde, vond het zelf ook wat vreemd klinken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het woord niet kennen. Ze vinden het hilarisch en pootje snapt er geen hol van waarom ze zo moeten lachen
Wordt het dan nog weerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vanaf nu moeten ze alles op alles zetten om geen nominaties meer te krijgen
Ashley vond ik wat irritanter maar dat kwam ook omdat ze botste met mijn favoriete Alice, Jordy vind ik teveel aanwezig ik zou me daar in het huis ook aan ergeren, hij maakt wel TV en speelt het spel hoog wat hem ook de kop gaat kostenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond Glenn leuk vorig jaar. Ashley was bij vlagen irritant maar Jordy echt constant
Ik heb toch wel heel lang genoten van Ashley ,tot ze te ver ging met haar gestookquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ashley vond ik wat irritanter maar dat kwam ook omdat ze botste met mijn favoriete Alice, Jordy vind ik teveel aanwezig ik zou me daar in het huis ook aan ergeren, hij maakt wel TV en speelt het spel hoog wat hem ook de kop gaat kosten
Helaas niet meegekregen maar kreeg er wel een bepaald beeld bijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze dat zelf verteld hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:32 schreef Folies het volgende:
Hoe weet Jane nu ineens dat Keanu en Jolien een woord hebben geraden?
Jewellll.. mannen verleiden en mooi wezen.quote:
Jammer dat ze het weer niet voor zich konden houden, al had ik inderdaad niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf verteld hebben
Niet dat ze nu een dubbele stem hebben
Dat was vandaag in de uitzending te zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:32 schreef Folies het volgende:
Hoe weet Jane nu ineens dat Keanu en Jolien een woord hebben geraden?
Ja nou ja dat , maar je hebt mooi en mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jewellll.. mannen verleiden en mooi wezen.
Eens! Ze is voor velen wel mooi en kan heel lief doen maar niet mijn persoonlijke smaak.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja nou ja dat , maar je hebt mooi en mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |