abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 11:02:02 #1
38824 crew  Droopie
pi_216918488
quote:
Arjen Lubach gaat een tweede programma maken voor RTL: Taskmaster. Het komische panelprogramma is in Groot-Brittannië al jaren op de buis. Lubach en zijn team van Human Factor TV hebben inmiddels een succesvolle proefuitzending gemaakt. Het programma zal pas in 2026 op tv komen.

Dat bevestigt een woordvoerder van RTL aan deze site. De zender kon nog niet zeggen waar het programma terechtkomt: op RTL of Videoland.

Taskmaster is ontsproten aan het brein van komiek Alex Horne. In het programma voeren bekende deelnemers -vaak komieken - bizarre en creatieve opdrachten uit. Die variëren van praktische puzzels tot absurde fysieke uitdagingen. De kandidaten worden beoordeeld op creativiteit, efficiëntie en humor.

Sinds de eerste uitzending in 2015 heeft Taskmaster een grote cultstatus bereikt en werd het programma ook in andere landen uitgezonden, zoals in Zweden, Nieuw-Zeeland, Australië, België, Kroatië, Denemarken, Canada en de Verenigde Staten.

Dit programma is zo grappig in de engelse versie, dat ik al langere tijd hoopte dat dit naar Nederland zou komen.

Mijn ideale programma zou Rolf Wouter als host moeten zijn en Arjan dan in de rol van Alex (assistent/ spelleiding.

De dynamiek is echt heel belangerijk tijdens de show zelf, Arjan zie ik wel een goede spelbegeleider zijn.

Youtube staat er vol mee, dus mocht je je vervelen :)
Hell To The Liars
pi_216918600
Nederlandse comedians :') no thanks.
Britten zijn veel beter in banter en zelfspot
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 11:12:54 #3
38824 crew  Droopie
pi_216918633
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:10 schreef Evangelion het volgende:
Nederlandse comedians :') no thanks.
Britten zijn veel beter in banter en zelfspot
In Amerika is het ook geflopt, dat heeft Comedy Central flink om zeep geholpen.

En het leuke zou zijn om niet de standaard comedians te laten spelen, maar een goede casting van persoonlijkheden.

Het is een heel lastig format, maar de engelsen doen het echt heel grappig en vermakelijk.
Hell To The Liars
  dinsdag 4 maart 2025 @ 11:33:19 #4
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_216918863
Ja leuk, maar RTL kun je alleen terugkijken op de app van Videoland en dat trekt m'n tablet niet. Die domme site geeft niet de mogelijkheid om te kijken waar de NPO die mogelijkheid wel geeft.

Ik sla over.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 13:25:43 #5
441440 aquawoman
Bitch please
pi_216920285
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:12 schreef Droopie het volgende:

[..]
In Amerika is het ook geflopt, dat heeft Comedy Central flink om zeep geholpen.

En het leuke zou zijn om niet de standaard comedians te laten spelen, maar een goede casting van persoonlijkheden.

Het is een heel lastig format, maar de engelsen doen het echt heel grappig en vermakelijk.
Het is een van mijn favoriete programma's in, dus ik hebheir gemengde gevoelens over. Leuk, weer een nieuwe vorm van taskmaster. Maar ook: gaat dit wel het juiste niveau halen.

Overigens is het in Nieuw Zeeland, Australie en Noorwegen wel heel succesvol (maar ik hou eigenlijk alleen van de Engelse versie).
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 14:09:19 #6
38824 crew  Droopie
pi_216920655
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Het is een van mijn favoriete programma's in, dus ik hebheir gemengde gevoelens over. Leuk, weer een nieuwe vorm van taskmaster. Maar ook: gaat dit wel het juiste niveau halen.

Overigens is het in Nieuw Zeeland, Australie en Noorwegen wel heel succesvol (maar ik hou eigenlijk alleen van de Engelse versie).
Nu heb ik wel vertrouwen in de persoon Arjen Lubach en die Alex gaat zich er ook intensief mee bemoeien.
Dus of het gaat slagen, weet ik niet, maar heb enigszins hoop.

Maar als we ons nou gewoon vasthouden aan de gedachte dat het nooit zo leuk kan worden als Engelse versie, kan het alleen maar meevallen.
Hell To The Liars
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 4 maart 2025 @ 17:48:56 #7
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216922995
zolang RTL niet een zegje krijgt in welke deelnemers er moeten komen, kan het goed gaan.
Geen lama's en aanverwante RTLfaces
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 maart 2025 @ 21:15:42 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_216926339
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:02 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dit programma is zo grappig in de engelse versie, dat ik al langere tijd hoopte dat dit naar Nederland zou komen.

Mijn ideale programma zou Rolf Wouter als host moeten zijn en Arjan dan in de rol van Alex (assistent/ spelleiding.

De dynamiek is echt heel belangerijk tijdens de show zelf, Arjan zie ik wel een goede spelbegeleider zijn.

Youtube staat er vol mee, dus mocht je je vervelen :)
Rolf X Wouters is een gruwelijke vent. FOK! is groot geworden door Big Brother. Heel Nederland genoot en hij wist de finale uitzending te verpesten als egotripper.

Verder ken ik het programma niet. Klinkt goed zoals jij het beschrijft, en Lubach zal heus niet met één of andere flutshow komen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 maart 2025 @ 21:16:53 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_216926376
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
zolang RTL niet een zegje krijgt in welke deelnemers er moeten komen, kan het goed gaan.
Geen lama's en aanverwante RTLfaces
Ik zou wel mee willen doen. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 21:18:13 #10
38824 crew  Droopie
pi_216926421
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 21:15 schreef tong80 het volgende:

[..]
Rolf X Wouters is een gruwelijke vent. FOK! is groot geworden door Big Brother. Heel Nederland genoot en hij wist de finale uitzending te verpesten als egotripper.

Verder ken ik het programma niet. Klinkt goed zoals jij het beschrijft, en Lubach zal heus niet met één of andere flutshow komen.

:T
Ken je de Tandenborstel show niet?
Hell To The Liars
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 maart 2025 @ 21:19:11 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_216926444
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 21:18 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ken je de Tandenborstel show niet?
Zeker wel. Gruwelijk. Derderangs Willem Ruis. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216932061
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 21:16 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik zou wel mee willen doen. :)

:T
Ik ook wel! Als de kandidaten de envelop met de opdracht openen, dan heb ik vaak meteen een idee hoe ik zoiets zou aanpakken.

Leuk dat er een Nederlandse versie komt :)
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 10:57:27 #13
38824 crew  Droopie
pi_216932088
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 10:55 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik ook wel! Als de kandidaten de envelop met de opdracht openen, dan heb ik vaak meteen een idee hoe ik zoiets zou aanpakken.

Leuk dat er een Nederlandse versie komt :)
Dit zou echt een hit zijn voor vrijgezellenfeesten

5 mensen, allemaal een (halve) dag uitnodigen om die spellen te doen en op de vrijgezelle avond een compilatie uitzenden met alcohol en overige vrienden erbij (incl nog 1 of 2 spellen :P)
Hell To The Liars
  woensdag 5 maart 2025 @ 11:05:54 #14
441440 aquawoman
Bitch please
pi_216932177
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
zolang RTL niet een zegje krijgt in welke deelnemers er moeten komen, kan het goed gaan.
Geen lama's en aanverwante RTLfaces
Suggesties voor wie je wel zou willen zien?

Als ik naar seizoen 1 UK kijk:

Frank Skinner - eminence grise
Josh Widdecombe - enthousiaste jonge hond
Romesh Ranganathan - mopperkont
Roisin Canaty - charmante kliuns
Tim Key - artistieke weirdo

Wat zouden de Nederlandse equivalenten zijn?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_216932225
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 11:05 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Suggesties voor wie je wel zou willen zien?

Als ik naar seizoen 1 UK kijk:

Frank Skinner - eminence grise
Josh Widdecombe - enthousiaste jonge hond
Romesh Ranganathan - mopperkont
Roisin Canaty - charmante kliuns
Tim Key - artistieke weirdo

Wat zouden de Nederlandse equivalenten zijn?
Arjan Ederveen
Soundos El Ahmadi
Nienke Plas
Gio Latooy
Tex de Wit

Zoiets?

en ik vind het idee van Droopie erg leuk bedacht! :D Daar moet wel een gat in de markt in zitten toch?
  woensdag 5 maart 2025 @ 11:26:20 #16
441440 aquawoman
Bitch please
pi_216932362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 11:09 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Arjan Ederveen
Soundos El Ahmadi
Nienke Plas
Gio Latooy
Tex de Wit

Zoiets?

en ik vind het idee van Droopie erg leuk bedacht! :D Daar moet wel een gat in de markt in zitten toch?
Eind afgelopen jaar was er in Londen ook een live taskmaster experience - ik heb nog getwijfeld om te gaan. Een engelse vriend van me heeft hem gedaan en vond het erg leuk.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 11:41:38 #17
38824 crew  Droopie
pi_216932494
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 11:09 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Arjan Ederveen
Soundos El Ahmadi
Nienke Plas
Gio Latooy
Tex de Wit

Zoiets?

en ik vind het idee van Droopie erg leuk bedacht! :D Daar moet wel een gat in de markt in zitten toch?
Stop, hier ga ik je onderbreken ;)

Die C garnituur motten we echt niet.

Even uit de losse pols wat ik hoop qua persoonlijkheden.

Chantal Jansen
Youp van t' Hek
Jos Verstappen
Tineke Schouten
Koen of Milo van de Bankzitters
Lilian Marijnissen
Jack van Gelder
Eloise van Oranje
Mattie Valk
Annechien Steenhuizen


Dit soort mensen in een afwisselende mengelmoes qua seizoen. Zal eerste 2 seizoenen nog niet gebeuren, maar staat het als een huis, dan zou hopelijk iedereen willen komen.

Als je in de UK, Mo Farrah kan krijgen, dan moet de lat hoog hier :)

Een Joost Klein dan weer juist niet, het gaat om de fun met zijn allen, niet een one man show.
Hell To The Liars
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 11:45:25 #18
38824 crew  Droopie
pi_216932519
Jammer dat we nooit een topic hebben geopend, het programma is geweldig, maar weinig fans gezien met wie ik mijn enthousiasme kon delen.
Hell To The Liars
pi_216932783
Door al die namen die hier geopperd worden zou ik nou nooit gaan kijken.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 5 maart 2025 @ 14:12:10 #20
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216934594
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef Document1 het volgende:
Door al die namen die hier geopperd worden zou ik nou nooit gaan kijken.
met een soundos idd ook niet nee, die is niet voor niets naar de slimste BE gegaan, daar kan ze hard blijven gillen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 5 maart 2025 @ 14:13:01 #21
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216934615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Droopie het volgende:
Jammer dat we nooit een topic hebben geopend, het programma is geweldig, maar weinig fans gezien met wie ik mijn enthousiasme kon delen.
Richard Osman's House of Games is ook leuk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 5 maart 2025 @ 14:15:58 #22
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216934650
Maar als we eerlijk zijn, we hebben hier in NL niet zo'n echte stand-up clup die geschikt is voor dit soort programma's
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216935406
Ik snap nooit wat er leuk is aan programma's waarbij de presentator letterlijk alles opleest van de autocue.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Trouwste user 2022 woensdag 5 maart 2025 @ 18:00:27 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_216937514
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef Document1 het volgende:
Door al die namen die hier geopperd worden zou ik nou nooit gaan kijken.
Ha ha. Ik heb ook zoiets. Weer de doorsnee niet-leuke BNers.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 5 maart 2025 @ 18:00:49 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_216937520
quote:
99s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:

[..]
met een soundos idd ook niet nee, die is niet voor niets naar de slimste BE gegaan, daar kan ze hard blijven gillen.
En zijn de grappen ingestudeerd.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 20:21:42 #26
38824 crew  Droopie
pi_220543460
quote:
Arjen Lubach wordt de presentator van de Nederlandse versie van het programma Taskmaster op RTL 4. De presentator en komiek maakte dit woensdagavond zelf bekend in zijn programma LUBACH, waar de makers van de Britse versie te gast waren.
De assistent van Lubach in Taskmaster wordt cabaretier en schrijver Diederik Smit. In het programma voeren vijf bekende comedians verrassende taken uit. Wie dat zijn, wordt op een later moment bekendgemaakt.

De Britse Taskmaster-presentatoren Greg Davies en Alex Horne schoven woensdag aan bij LUBACH. Horne is de bedenker van het programma, dat onder meer wordt uitgezonden in Zweden, Finland en Australië. Donderdag begint het 21e seizoen van de serie in het Verenigd Koninkrijk.

"Taskmaster is slapstick én slim. Grappig en gestoord. Ik kijk ernaar uit om de prestaties van de deelnemers streng, maar volstrekt willekeurig te beoordelen", aldus Lubach.

Het programma is na de zomer te zien op RTL 4 en Videoland.
DIt was perfect geweest voor Rolf Wouters met Lubach als hulpje. ;)

Diederik Smit met Lubach lijkt me ook wel een goede combinatie, t zal toch ook afhangen aan de kandidaten die mee gaan doen.

Tevens, vanavond het 21e seizoen in England.
Hell To The Liars
  donderdag 9 april 2026 @ 20:28:41 #27
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220543528
Leuke serie, verbaasde me al dat er nog steeds geen Nederlandse versie was. Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken, hopelijk wordt het een groter succes dan de Nederlandse versie van QI.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 9 april 2026 @ 22:12:40 #28
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220544282
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:21 schreef Droopie het volgende:

Tevens, vanavond het 21e seizoen in England.
nu al eggcellent
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220544287
Lubach vind ik vreselijk, en als de cast dan bestaat uit lieden als bijvoorbeeld de oud lama's en Leo Alkemade en zulks dan ben ik bang dat het niet veel gaat worden. Maar ben uiteraard wel nieuwsgierig. Bij Last One Laughing heb ik om figuren die ik normaal helemaal niks vind ook harder moeten lachen dan verwacht, dus wie weet.

Ik vond vooral de eerste Britse Taskmaster seizoenen echt geniaal. Sommige fragmenten zoek ik nog wel eens op (John Wilkinson's aardappel-gooi-moment :') ).

Ik denk dat een combinatie van een toen erg hoog neergelegde lat, en het tempo waarin seizoenen elkaar op begonnen te volgen me een beetje Taskmaster-moe hebben gemaakt. Maar dat doet niets af aan hoe goed de show zelf kan zijn!
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 22:32:00 #30
38824 crew  Droopie
pi_220544422
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:13 schreef KinKiJan het volgende:
Lubach vind ik vreselijk, en als de cast dan bestaat uit lieden als bijvoorbeeld de oud lama's en Leo Alkemade en zulks dan ben ik bang dat het niet veel gaat worden. Maar ben uiteraard wel nieuwsgierig. Bij Last One Laughing heb ik om figuren die ik normaal helemaal niks vind ook harder moeten lachen dan verwacht, dus wie weet.

Ik vond vooral de eerste Britse Taskmaster seizoenen echt geniaal. Sommige fragmenten zoek ik nog wel eens op (John Wilkinson's aardappel-gooi-moment :') ).

Ik denk dat een combinatie van een toen erg hoog neergelegde lat, en het tempo waarin seizoenen elkaar op begonnen te volgen me een beetje Taskmaster-moe hebben gemaakt. Maar dat doet niets af aan hoe goed de show zelf kan zijn!
Wel mee eens over die series.
Toen ik begon met kijken was het echt iedere aflevering een 8 of hoger, maar dan worden de opdrachten iets makkelijker en de kandidaten wat minder.
Maat misschien was overkill wel de oorzaak.

Sommige kandidaten waren echt te grappig, van wie je het niet verwacht.

Het mooiste lijkt me voor de NL'se versie dat bepaalde mensen zichzelf zijn ipv het beeld wat wij van ze hebben.

Bv een schaterlachende Marcel van Roosmalen of Youp van t'Hek tijdens een opdracht..
Nu heb ik de laatste tijd geen hoge pet op van RTL4, maar volgens mij mogen ze echt amper wat veranderen aan t spel en zitten die engelsen er boven op.

Meen ik begrepen te hebben nav een podcast met Alex, waar het oa ging waarom het in Amerika mislukte.
Hell To The Liars
pi_220546133
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:32 schreef Droopie het volgende:
Meen ik begrepen te hebben nav een podcast met Alex, waar het oa ging waarom het in Amerika mislukte.
Die ben ik na een paar afleveringen afgehaakt. Niet om de spellen, maar om de overdreven schreeuwerige hey-look-at-me Amerikanen die de spellen speelden. De Britten hebben uiteraard ook wel van die figuren er tussen zitten, maar zelfs die lijken dan toch wat meer gereserveerd te zijn, misschien door de wisselwerking met de andere deelnemers? Geen idee, vond de Amerikaanse in elk geval niks.

Wat je zegt over Van Roosmalen of Van 't Hek maakt de Britse versie ook leuk ja, zo'n Greg Davies die dan streng probeert te zijn, maar door kleine subtiele opmerkingen vanuit de deelnemers ineens bulderend uit z'n rol komt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 10:39:12 #32
38824 crew  Droopie
pi_220546572
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:55 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Die ben ik na een paar afleveringen afgehaakt. Niet om de spellen, maar om de overdreven schreeuwerige hey-look-at-me Amerikanen die de spellen speelden. De Britten hebben uiteraard ook wel van die figuren er tussen zitten, maar zelfs die lijken dan toch wat meer gereserveerd te zijn, misschien door de wisselwerking met de andere deelnemers? Geen idee, vond de Amerikaanse in elk geval niks.

Wat je zegt over Van Roosmalen of Van 't Hek maakt de Britse versie ook leuk ja, zo'n Greg Davies die dan streng probeert te zijn, maar door kleine subtiele opmerkingen vanuit de deelnemers ineens bulderend uit z'n rol komt.
Die pakistaanse gast had ik ook niets van verwacht hoe die overkwam, maar die droge humor is echt geweldig.
Tis soms echt briljant :)

En de NL versie zal minder zijn dan de engelse. Maar dat komt omdat Engeland zoveel topcomedians heeft.
Hell To The Liars
pi_220556841
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:13 schreef KinKiJan het volgende:
Lubach vind ik vreselijk, en als de cast dan bestaat uit lieden als bijvoorbeeld de oud lama's en Leo Alkemade en zulks dan ben ik bang dat het niet veel gaat worden. Maar ben uiteraard wel nieuwsgierig. Bij Last One Laughing heb ik om figuren die ik normaal helemaal niks vind ook harder moeten lachen dan verwacht, dus wie weet.

Ik vond vooral de eerste Britse Taskmaster seizoenen echt geniaal. Sommige fragmenten zoek ik nog wel eens op (John Wilkinson's aardappel-gooi-moment :') ).

Ik denk dat een combinatie van een toen erg hoog neergelegde lat, en het tempo waarin seizoenen elkaar op begonnen te volgen me een beetje Taskmaster-moe hebben gemaakt. Maar dat doet niets af aan hoe goed de show zelf kan zijn!
Het consequent negeren van Alex door James Acaster is 1 van mijn hoogtepunten. En dat een goeie vriend van Greg, die mee deed als kandidaat. Bij Greg na een feestje zich had verstopt in de kast etc. Omg wat hou ik van Taskmaster.
pi_220557033
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:55 schreef bibi het volgende:

[..]
Het consequent negeren van Alex door James Acaster is 1 van mijn hoogtepunten. En dat een goeie vriend van Greg, die mee deed als kandidaat. Bij Greg na een feestje zich had verstopt in de kast etc. Omg wat hou ik van Taskmaster.
Hahaha ja dat was mooi ja! Greg die zichzelf hardop wilde vragen hoe hij een opdracht moest beoordelen en begon met "Greg?" waarop Roisin meteen in een heksenstem reageerde met "Yeess?!" was ook geniaal.

De meesten kennen elkaar sowieso al wat langer, maar die chemie onderling is vaak wat het zo leuk maakt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:30:18 #35
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220557085
Aangezien Lubach niet grappig is, verwacht ik hier niks van. Zou ook weinig Bekende Nederlanders kunnen bedenken die hierin grappig zouden zijn.
Ook vreemd dat ze nu pas, jaren later wat hiermee gaan doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220563950
Dit gaat zo'n gigantische flop worden. Zijn avond programma is al helemaal niets meer, hij heeft de gunfactor gewoon niet meer. Die standuppers die bij hem komen zorgen allemaal in een gigantische kijkcijferdip/uitschakelfactor. En dan kom je nu met een show waar het bol staat van deze figuren. Cabaret/stand up is mors dood. Het enige leuke satirische programma is met afstand De Sluipschutters, dat is is gewoon het Jiskefet van nu.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 12 april 2026 @ 14:55:38 #37
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220564487
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Het enige leuke satirische programma is met afstand De Sluipschutters, dat is is gewoon het Jiskefet van nu.
Als er iets een matig programma is dan is dat het wel. Lach of ik schiet humor waarin mensen een mop naspelen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220565118
Ik vind het prima te behappen en tenminste gewoon lekker simpel en niet dat hoogdravende linkse woke gewauwel van die gasten bij Lubach en hem zelf incluis.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 12 april 2026 @ 16:18:33 #39
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_220565820
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 15:36 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het prima te behappen en tenminste gewoon lekker simpel en niet dat hoogdravende linkse woke gewauwel van die gasten bij Lubach en hem zelf incluis.
Lekker simpel sluit wellicht ook wat beter aan bij de smaak van de gemiddelde RTL-kijker, voor wie de Avondshow toch te VPRO is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 12 april 2026 @ 16:29:19 #40
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_220566082
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Dit gaat zo'n gigantische flop worden. Zijn avond programma is al helemaal niets meer, hij heeft de gunfactor gewoon niet meer. Die standuppers die bij hem komen zorgen allemaal in een gigantische kijkcijferdip/uitschakelfactor. En dan kom je nu met een show waar het bol staat van deze figuren. Cabaret/stand up is mors dood. Het enige leuke satirische programma is met afstand De Sluipschutters, dat is is gewoon het Jiskefet van nu.
Ik weet niet of het met een gunfactor te maken heeft. Ik denk gewoon dat zijn programma beter bij de VPRO paste dan bij RTL. Die standuppers deed hij bij de NPO ook al, maar de kwaliteit daarvan is sterk variabel. De ene keer is het erg sterk (hij had ooit Raoul Heertje, die was briljant), maar ook een keer Stefan Pop, die was tenenkrommend slecht.

Overigens vind ik dat Sluipschutters niet met Jiskefet te vergelijken is. Niet alleen qua niveau (Jiskefet verhoudt zich tot Sluipschutters als Koot & Bie tot Draadstaal), maar het is sowieso een compleet ander soort humor.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Moderator zondag 12 april 2026 @ 16:56:36 #41
38824 crew  Droopie
pi_220566415
Taskmaster gaat niet falen door Lubach en ook niet slagen door Lubach.

Zijn rol is wel belangerijk. Maar t zal vallen en staan met de gasten. Diederik Smit en de spelletjes en die drie factoren dragen het programma, is mijn ervaring.

Stel ik zou Taskmaster kijken zonder die gezelligheden met Greg (die echt wel toegevoegde waarde zijn), zou ik het programma alsnog geweldig vinden.
Hell To The Liars
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:30:38 #42
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221086725
Dit zijn ze dan:



Staand: Ronald Snijders, Donny Ronny, Kim Schuddeboom, Jelka van Houten, Rayen Panday
Zittend: Arjen Lubach en Diederik Smit.

Taskmaster is vanaf zaterdag 29 augustus om 21.30 uur te zien bij RTL 4
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221086789
Divers gezelschap, das al een pre. Niet alleen maar standaard koppen die je overal voorbij ziet komen.
pi_221087132
Ah, slechts één verschrikking (Ronald Snijders) en de rest ken ik niet of is ok. Leuk, dat kon een stuk erger :)
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:27:31 #45
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221091120
Vind nog steeds alleen Lubach vervelend, maar goed dat is mijn probleem :P

Denk niet dat ik ooit van Diederik Smit gehoord heb. Ik zocht 'm op (op internet uiteraard) en het zegt me eigenlijk nog steeds niks. Geeft niet, misschien alleen maar goed. Ben toch wel benieuwd.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 juni 2026 @ 08:41:58 #46
862 Arcee
Look closer
pi_221095391
Stefano Keizers _O_

Ik vind dat Arjen Lubach de beste tv van Nederland maakt, maar ik ben er niet van overtuigd dat dit typische Britse programma ook in Nederland werkt.

Maar we gaan het zien. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')