Ik wou eerst even een paar afleveringen bekijk voor ik er hier iets over ging zeggen.
Ik was wel bekend met het britse programma, maar heb het nooit gekeken buiten individuele task op YouTube.
Ik vind Lubach persoonlijk niet leuk voor dit programma, omdat het vrij duidelijk is dat hij alles oplees en voorbereid, nul komma nul spontaniteit.
Donny Ronnie is NIET grappig, maar voor het programma is het wel leuk om verschillende types te hebben, maar zou er niet om treuren hem nooit meer op televisie te zien. Buiten Diederik, Rayen en Kim voelt iedereen in dit programma heel geforceerd en geregisseerd. In het algemeen voelt het sowieso dat alle dingen die ze doen en zeggen voorbedacht, ze forceren het grappig zijn, vooral Donny doet te veel.
Bij de Britten voel het toch wat spontaner en natuurlijker.
De task zijn eerder gedaan in de UK, maar daar heb ik geen probleem mee, de tasks in de studio en het meenemen van prullaria vind ik geen toegevoegde waarde en zou ik kunnen missen.
Al met al prima om te kijken, maar het is geen programma waar ik per se voor ga inschakelen, ik weet ook niet of dit een lang leven beschoren is met de huidige bezetting.