abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221788820
Ik wou eerst even een paar afleveringen bekijk voor ik er hier iets over ging zeggen.

Ik was wel bekend met het britse programma, maar heb het nooit gekeken buiten individuele task op YouTube.

Ik vind Lubach persoonlijk niet leuk voor dit programma, omdat het vrij duidelijk is dat hij alles oplees en voorbereid, nul komma nul spontaniteit.
Donny Ronnie is NIET grappig, maar voor het programma is het wel leuk om verschillende types te hebben, maar zou er niet om treuren hem nooit meer op televisie te zien. Buiten Diederik, Rayen en Kim voelt iedereen in dit programma heel geforceerd en geregisseerd. In het algemeen voelt het sowieso dat alle dingen die ze doen en zeggen voorbedacht, ze forceren het grappig zijn, vooral Donny doet te veel.
Bij de Britten voel het toch wat spontaner en natuurlijker.

De task zijn eerder gedaan in de UK, maar daar heb ik geen probleem mee, de tasks in de studio en het meenemen van prullaria vind ik geen toegevoegde waarde en zou ik kunnen missen.

Al met al prima om te kijken, maar het is geen programma waar ik per se voor ga inschakelen, ik weet ook niet of dit een lang leven beschoren is met de huidige bezetting.
  zondag 20 september 2026 @ 22:12:49 #102
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_221829024
De prijsopdracht valt tegen zeg. Vind ik bij de Britse versie juist heel leuk altijd. Maar hier lijkt het wel alsof geen enkele kandidaat moeite wil doen. Bij de gesigneerde-groente prijs verdiende eerlijk gezegd geen enkele kandidaat meer dan 1 punt. Niemand had de opdracht uitgevoerd!
pi_221829252
Ik had het idee dat dit de eerste opname was (afl 5), omdat ze bij een opdracht zeiden dat ze elkaar nog niet zo goed kenden. Zo'n gevoel had ik, maar weet het niet zeker.
pi_221831283
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 23:43 schreef Anandy07 het volgende:
Ik had het idee dat dit de eerste opname was (afl 5), omdat ze bij een opdracht zeiden dat ze elkaar nog niet zo goed kenden. Zo'n gevoel had ik, maar weet het niet zeker.
Het kan inderdaad zijn dat zo'n opdracht uit aflevering 5 eerder opgenomen is dan een opdracht die ze in aflevering 1 lieten zien.

Die opdrachten worden vaak achter elkaar opgenomen en dan maken ze er later afleveringen van. Begreep een hele tijd terug van een Britse kandidaat dat het vooral heel veel wachten (en thee drinken) is tussen de opdrachten door :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221832337
Op zich is het idee wel aardig, maar het programma wordt m.i. volledig verpest door die Gover of Donny Ronny of hoe die kneus nu weer mag heten. Wat een vervelend en totaal niet grappig figuur zeg.
  maandag 21 september 2026 @ 15:54:41 #106
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_221832773
SPOILER: Spoiler aflevering 5
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 21 september 2026 @ 16:01:41 #107
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221832924
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 14:29 schreef Halcon het volgende:
Op zich is het idee wel aardig, maar het programma wordt m.i. volledig verpest door die Gover of Donny Ronny of hoe die kneus nu weer mag heten. Wat een vervelend en totaal niet grappig figuur zeg.
Ik vraag me af wanneer dit is opgenomen; omdat Gover ook meedeed aan Triviant, met kortgeknipt haar.
pi_221834634
Gisteren de herhaling gekeken. Best oke hersenloos vermaak. Al is het niet goed als Donnie Ronnie niet het ergst een personage speelt.
pi_221834684
Ik heb nooit de Britse versie gezien, maar ik vermaak me hier wel mee.

En Donny Ronny vind ik ook wel leuk :@
pi_221834705
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 16:01 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ik vraag me af wanneer dit is opgenomen; omdat Gover ook meedeed aan Triviant, met kortgeknipt haar.
Ik vraag me vooral af waarom die kneus overal bij moet zitten.
pi_221834706
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 20:40 schreef BobW het volgende:
Ik heb nooit de Britse versie gezien, maar ik vermaak me hier wel mee.

En Donny Ronny vind ik ook wel leuk :@
Die vrouw met bruin haar, haar typetje vind ik vermoeiender. Donnie vond ik gisteren eigenlijk ook best ingetogen en oke.
pi_221857153
Eigenlijk vind ik Lubach totaal niet geschikt als Taskmaster. En die lachband valt steeds meer (irritant) op. Jammer.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_221857415
Ik vind het nog wel leuk genoeg om af en toe een stukje te kijken.

Sommige opdrachten voelen wat incompleet: Opdracht wordt voorgelezen > Gelijk door naar het resultaat/uitslag.
En ik heb het idee dat er in de Britse versie wat meer interactie was met de meegebrachte items/de prijzen.

Vermaak mij wel, kijk er niet naar uit.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 26 september 2026 @ 22:18:44 #114
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221865181
Dit hadden ze beter in Engeland kunnen laten. Zoals zoveel programmas die om humor draaien.
  woensdag 30 september 2026 @ 15:46:32 #115
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_221887361
SPOILER: Spoiler aflevering 6
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_221903663
Las hierboven iemand het gebrek aan inspiratie noemen bij de eerste tasks waarbij ze iets mee moeten nemen.
Dat blijkt ook weer uit de dingen die Kim en Ronald meebrachten. Gewoon een foto. Draai 'm om. Leuk. Niet dus..

Jelka die elke keer meent te moeten aangeven wat de verzinsels/uitvoeringen/items van anderen met haar doen wordt ook steeds vervelender.

Vond het wel grappig dat Kim voorspelde dat Ronald dat tientje in de zak zou steken, en hij het al deed voor hij wist wat de opdracht was.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')