abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221688964
Jelka is sowieso veels te vaak op tv
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator zondag 30 augustus 2026 @ 07:54:08 #77
42184 crew  DaMart
pi_221689060
Ik vond het best vermakelijk.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_221689314
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 22:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had dit grappiger verwacht.
Ik had het -zoals hierboven al eens opgemerkt- juist minder grappig verwacht :D

De Britten hebben de lat nou eenmaal erg hoog gelegd. Als ik daarboven op leg dat ik Lubach nooit grappig vind (zijn manier van geschreven grapjes brengen komt bij mij gewoon niet over), valt me dit als geheel eigenlijk niet tegen.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221690097
Jammer dat Lubach en Smit nul spontaniteit hebben in de studio. Alle die grapjes uitgeschreven met dat niet spontane gelach erachter, pfff...

Verder vond ik het wel vermakelijk. Heb wel gelachen om die Zweed.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_221692475
Mja dit gaat 'm niet worden.

Dit format werkt gewoon beter met (droge) britse humor.
  zondag 30 augustus 2026 @ 19:46:42 #81
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_221695447
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 22:54 schreef Homdeck het volgende:
Snap de negativiteit niet, ik vond het best leuk. Kan nog niet tippen aan de Britse versie, maar is zeker niet slecht.
Eens. Ik denk dat ze er wel nog even in moeten komen, maar vond het best vermakelijk.
in de haak.
  zondag 30 augustus 2026 @ 19:48:36 #82
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_221695459
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 00:49 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kom op, zeg, je hoeft gewoon niet in een korte broek op tv, van mannen zou ik dat ook stom vinden. Zal vast geen 35 graden in die studio met airco zijn geweest.
Laat mensen zelf weten of ze met korte of lange broek op TV komen, wat maakt dat nou uit?
in de haak.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 augustus 2026 @ 23:17:24 #83
862 Arcee
Look closer
pi_221696491
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 22:50 schreef Nizno het volgende:
Het mooiste stukje was wel dat er één besluit om de inhoud van de anderen te stelen.
Vond ik ook.

Verder natuurlijk de altijd ongemakkelijke Stefano Keizers. _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221696599
Ik dacht, dan moet ik toch maar eens een originele versie gaan bekijken..

Bekijk deze YouTube-video

Daar heeft de kwismaster toch wel iets meer spontane humor en niet van briefjes, sorry, dat lukt Lubach al niet in die paar interviews in zijn eigen show. Voor deze rol als kwismaster hadden ze beter 'Dit was het nieuws' Harm Edens kunnen aantrekken, die kan nog iig een beetje adrem zijn buiten de opgelezen grappen. Oh...wacht, die is weer vertrokken naar de NPO.. _O-
  maandag 31 augustus 2026 @ 01:06:30 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221696655
Goh, een Nederlandse, zielloze versie van een succesformule werkt hier niet, verrassend :').

Geen talent, geen zelfspot en een al bekende onleuke teleprompter "comedian", wat kon er misgaan?

Ik gun Alex dat hij bakken verdient met zijn format, maar dit was volkomen kansloos vanaf het begin.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
  maandag 31 augustus 2026 @ 11:43:56 #86
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_221698449
SPOILER: spoiler uit aflevering 2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 31-08-2026 12:36:18 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 31 augustus 2026 @ 13:51:57 #87
328189 ArnieAlberts
pi_221699501
Ik word echt zo kotsmisselijk van de hedendaagse manier van televisiekijken met vooruitkijken via Videoland :') Oprecht excuses aan degene die gespoiled werd door mijn bovenstaande opmerking die over iets uit aflevering 2 ging, dat was absoluut niet expres zo gegaan ;)
pi_221737423
Bij het 'Annemaria koekoek' spel rent Jelka langs een kerel met een kliko. Ze roept dat ze in die kliko wil, waar heel toevallig al een go-pro camera op vastgemaakt was. Donny Keizers Meit kruipt er ook in.

SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt me nog steeds te gekunsteld over, en dan niet zo zeer bovengenoemde voorbeeld maar vooral de grappen/reacties die vanuit Arjan en Diederik komen. Hoop dat dat nog wat losser wordt, want op zich blijft het hele idee wel vermakelijk.

[ Bericht 17% gewijzigd door KinKiJan op 06-09-2026 11:16:48 ]
  zondag 6 september 2026 @ 18:25:35 #89
328189 ArnieAlberts
pi_221741627
SPOILER: Spoiler uit aflevering 3
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 september 2026 @ 21:52:02 #90
862 Arcee
Look closer
pi_221743063
Als het niet van Lubach was zou ik het gewoon een infantiele BN'er-show vinden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 7 september 2026 @ 02:15:06 #91
328189 ArnieAlberts
pi_221743747
quote:
7s.gif Op zondag 6 september 2026 21:52 schreef Arcee het volgende:
Als het niet van Lubach was zou ik het gewoon een infantiele BN'er-show vinden.
Het irritante is dat Taskmaster van origine echt een briljant en leuk programma is. Arjen trekt eraan, maar de Nederlandse vijver is gewoon kut.

Donny Ronny is een miscasting met dit programma, kijkend naar het karakter dat hij blijft spelen (al werkt het rare van hem dan weer wel), Rayen Panday is een mismatch omdat hij veel teveel fanatiek het spelletje blijft spelen in plaats van er gewoon droog en vķl in te gaan. En de productie heeft klaarblijkelijk écht de humor en taskmaster-streekjes van het Britse origineel 1 op 1 nodig (zoals complete tasks maar ook disqualificaties uitvergroten), dat is begrijpelijk maar jammer.

Ronald en dare I say Kim en (soms ook) Jelka, dat zijn voltreffers qua hoe ze het spel tot nu toe volledig instapten. Jelka iets minder omdat die zich sneller gewonnen geeft in plaats van tot het allereind doorpakken om de taskmaster om de tuin te leiden. Maar ook daar soms met wat veilig aantreden. Er is gewoon een algehele cheater-kandidaat nodig die het geen ruk kan schelen en er ook niet omwille van 'naamsbekendheid' in dit programma stapt.

En omdat de hele celebritywereld van Nederland nowadays een en al narcisten zijn, ga je de perfecte casting niet krijgen.

Tot slot - het is echt niet zo dat alleen maar de UK briljante tasks bedenkt, ook Nieuw-Zeeland kan er wat van en de uitvoering van die tasks door de kandidaten is soms nog meesterlijker:
Bekijk deze YouTube-video
  maandag 7 september 2026 @ 12:16:45 #92
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221745588
Het haalt het bij lange na niet bij de Britse originele versie, maar het is oneerlijk om het daar na 2 afleveringen mee te vergelijken. Vind het wel vermakelijke televisie en een stuk beter dan de zoveelste talentenjacht of verkleedpartij voor BN'ers.
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 7 september 2026 @ 12:18:51 #93
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221745603
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 02:15 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Donny Ronny is een miscasting met dit programma, kijkend naar het karakter dat hij blijft spelen (al werkt het rare van hem dan weer wel), Rayen Panday is een mismatch omdat hij veel teveel fanatiek het spelletje blijft spelen in plaats van er gewoon droog en vķl in te gaan.
Grappig, dit vind ik dan juist weer de leukste kandidaten om naar te kijken.
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 7 september 2026 @ 12:36:14 #94
328189 ArnieAlberts
pi_221745742
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 12:16 schreef Näsenbar het volgende:
Het haalt het bij lange na niet bij de Britse originele versie, maar het is oneerlijk om het daar na 2 afleveringen mee te vergelijken. Vind het wel vermakelijke televisie en een stuk beter dan de zoveelste talentenjacht of verkleedpartij voor BN'ers.
3*. Ik heb de nieuwste van Videoland al gekeken. En eerlijk, ik maakte het oordeel al na één aflevering en dacht nog, laat ik nog even kijken of dat bijtrekt.

Ietsje, niet veel.
pi_221746147
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 12:18 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Grappig, dit vind ik dan juist weer de leukste kandidaten om naar te kijken.
Ik heb er ook geen last van. Maar ja, waar ik Lubach een stoorzender vind, vinden anderen weer dat Lubach het programma juist draagt.

Zo kunnen er in elk seizoen van welke internationale versie dan ook kandidaten bij zitten die misschien minder zijn, maar ook die kunnen op momenten leuk uit de hoek komen. Ik ben nog niet van plan af te haken in ieder geval :)

Al hoop ik wel dat ze de creativiteit zo veel mogelijk van de deelnemers zelf laten afhangen, dus geen Co Stompe in een hoekje en al helemaal geen kliko die langskomt waarvan deelnemers door de daarop gemonteerde camera het 'spontane idee' krijgen dat ze die wel even kunnen gebruiken.
pi_221746307
Waarom werd in die rondje met tweeletterige woorden de "app" van Govert Meit goedgerekend?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Moderator maandag 7 september 2026 @ 15:19:29 #97
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221746627
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 14:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Waarom werd in die rondje met tweeletterige woorden de "app" van Govert Meit goedgerekend?
Eb ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_221781048
Tot nu toe de minst leuke aflevering, vond ik. Weinig originaliteit in de opdrachten en uitvoering ervan.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_221781917
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 12:16 schreef Näsenbar het volgende:
Vind het wel vermakelijke televisie en een stuk beter dan de zoveelste talentenjacht of verkleedpartij voor BN'ers.
Vooral hier ben ik het mee eens. Het is verfrissend weer eens wat anders op tv te zien.

Het komt mij allemaal te voor geproduceerd over inderdaad de gopro op de vuilnisbak, de tekeningen die geanimeerd worden, die pijltjes kreeg je nooit met die hark uit het bord maar schijnbaar was dat toch gelukt. Het is allemaal net iets te nep om leuk te zijn.
En dan die verschikkelijke lachband ook in overdrive. Net als bij de opkomst van Lubach altijd in zijn eigen show, kan ik echt matig hebben.

De casting is wel prima veel verschillende types en persoonlijk vind ik Jelka en Rayen echt grappig.
pi_221782434
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 23:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Tot nu toe de minst leuke aflevering, vond ik. Weinig originaliteit in de opdrachten en uitvoering ervan.
Vond het ook de mindere tot nu toe, vooral die laatste opdracht vond ik niks. Ook wel door Jelka die mij 'te leuk' wilde doen door steeds hetzelfde flauwe grapje net wat anders uit te voeren.

Ach ja, je kunt niet altijd 6 gooien, maar nog steeds voldoende om de volgende ook nog wel te willen zien :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')