Ik had het -zoals hierboven al eens opgemerkt- juist minder grappig verwachtquote:
Eens. Ik denk dat ze er wel nog even in moeten komen, maar vond het best vermakelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:54 schreef Homdeck het volgende:
Snap de negativiteit niet, ik vond het best leuk. Kan nog niet tippen aan de Britse versie, maar is zeker niet slecht.
Laat mensen zelf weten of ze met korte of lange broek op TV komen, wat maakt dat nou uit?quote:Op zondag 30 augustus 2026 00:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kom op, zeg, je hoeft gewoon niet in een korte broek op tv, van mannen zou ik dat ook stom vinden. Zal vast geen 35 graden in die studio met airco zijn geweest.
Vond ik ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:50 schreef Nizno het volgende:
Het mooiste stukje was wel dat er één besluit om de inhoud van de anderen te stelen.
SPOILER: spoiler uit aflevering 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 31-08-2026 12:36:18 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt me nog steeds te gekunsteld over, en dan niet zo zeer bovengenoemde voorbeeld maar vooral de grappen/reacties die vanuit Arjan en Diederik komen. Hoop dat dat nog wat losser wordt, want op zich blijft het hele idee wel vermakelijk.
[ Bericht 17% gewijzigd door KinKiJan op 06-09-2026 11:16:48 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILER: Spoiler uit aflevering 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Het irritante is dat Taskmaster van origine echt een briljant en leuk programma is. Arjen trekt eraan, maar de Nederlandse vijver is gewoon kut.quote:Op zondag 6 september 2026 21:52 schreef Arcee het volgende:
Als het niet van Lubach was zou ik het gewoon een infantiele BN'er-show vinden.
Grappig, dit vind ik dan juist weer de leukste kandidaten om naar te kijken.quote:Op maandag 7 september 2026 02:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Donny Ronny is een miscasting met dit programma, kijkend naar het karakter dat hij blijft spelen (al werkt het rare van hem dan weer wel), Rayen Panday is een mismatch omdat hij veel teveel fanatiek het spelletje blijft spelen in plaats van er gewoon droog en vķl in te gaan.
3*. Ik heb de nieuwste van Videoland al gekeken. En eerlijk, ik maakte het oordeel al na één aflevering en dacht nog, laat ik nog even kijken of dat bijtrekt.quote:Op maandag 7 september 2026 12:16 schreef Näsenbar het volgende:
Het haalt het bij lange na niet bij de Britse originele versie, maar het is oneerlijk om het daar na 2 afleveringen mee te vergelijken. Vind het wel vermakelijke televisie en een stuk beter dan de zoveelste talentenjacht of verkleedpartij voor BN'ers.
Ik heb er ook geen last van. Maar ja, waar ik Lubach een stoorzender vind, vinden anderen weer dat Lubach het programma juist draagt.quote:Op maandag 7 september 2026 12:18 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Grappig, dit vind ik dan juist weer de leukste kandidaten om naar te kijken.
Ebquote:Op maandag 7 september 2026 14:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Waarom werd in die rondje met tweeletterige woorden de "app" van Govert Meit goedgerekend?
Vooral hier ben ik het mee eens. Het is verfrissend weer eens wat anders op tv te zien.quote:Op maandag 7 september 2026 12:16 schreef Näsenbar het volgende:
Vind het wel vermakelijke televisie en een stuk beter dan de zoveelste talentenjacht of verkleedpartij voor BN'ers.
Vond het ook de mindere tot nu toe, vooral die laatste opdracht vond ik niks. Ook wel door Jelka die mij 'te leuk' wilde doen door steeds hetzelfde flauwe grapje net wat anders uit te voeren.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Tot nu toe de minst leuke aflevering, vond ik. Weinig originaliteit in de opdrachten en uitvoering ervan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |