Dat is wel een beetje jammer.quote:
Als ze voor een seizoen 2 gaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:06 schreef spapaars het volgende:
Dit zal binnenkort alleen nog beschikbaar zijn op Videoland.
een hele meutequote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Grappig dat ik het woord justum ken.
Ken haar niet, is dat een comedienne?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:16 schreef Nizno het volgende:
ik zou niet bij Kim in de zaal gaan zitten tijdens een voorstelling
google beweert van wel jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ken haar niet, is dat een comedienne?
Understatement van het jaar. Lubach als spelleider is al helemaal niet te harden. Heb na de reclame nog even gekeken, maar dit kan echt niet.quote:
het was idd niet slecht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:54 schreef Homdeck het volgende:
Snap de negativiteit niet, ik vond het best leuk. Kan nog niet tippen aan de Britse versie, maar is zeker niet slecht.
Oh nee! Stel je voor, normale lijven op tv! Een vrouw met striae, gauw, verberg hetquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:04 schreef Firuze60 het volgende:
Jelka, advies, ga niet in een korte broek zitten..
Kom op, zeg, je hoeft gewoon niet in een korte broek op tv, van mannen zou ik dat ook stom vinden. Zal vast geen 35 graden in die studio met airco zijn geweest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 23:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh nee! Stel je voor, normale lijven op tv! Een vrouw met striae, gauw, verberg het
Ik had het -zoals hierboven al eens opgemerkt- juist minder grappig verwachtquote:
Eens. Ik denk dat ze er wel nog even in moeten komen, maar vond het best vermakelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:54 schreef Homdeck het volgende:
Snap de negativiteit niet, ik vond het best leuk. Kan nog niet tippen aan de Britse versie, maar is zeker niet slecht.
Laat mensen zelf weten of ze met korte of lange broek op TV komen, wat maakt dat nou uit?quote:Op zondag 30 augustus 2026 00:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kom op, zeg, je hoeft gewoon niet in een korte broek op tv, van mannen zou ik dat ook stom vinden. Zal vast geen 35 graden in die studio met airco zijn geweest.
Vond ik ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:50 schreef Nizno het volgende:
Het mooiste stukje was wel dat er één besluit om de inhoud van de anderen te stelen.
SPOILER: spoiler uit aflevering 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 31-08-2026 12:36:18 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |