SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
KaapverdiëWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Sing for meeeeeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Flikker in de prikkers.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ok dit schiet niet opOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja fijn hèquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe normaaaaaaaalquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zie mezelf niet in de top 50.
Dus ja dan maar naar bedOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat je in de brandnetels moet yeetenquote:Well, life can be a riot
Zal ik slachtofferhulp even bellen voor je?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus ja dan maar naar bedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Preciesquote:Op maandag 3 maart 2025 23:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat je in de brandnetels moet yeeten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik denk dat mensen ook wel beetje verrast zijn als ze me gaan zien in de meetUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee dat blijktquote:Op maandag 3 maart 2025 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb je toch niet gezien in het echt
Meetupdate van 03-03-2025:
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Heb wel een beeld bij jouquote:Op maandag 3 maart 2025 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
ik denk dat mensen ook wel beetje verrast zijn als ze me gaan zien in de meet![]()
Smile, it's free therapy.![]()
misschien denk ik wel oei te eng en blijf ik thuisquote:
Uw ADH vitamine Worst
Zou alleen al om Tilburg Thuis blijven
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
AltijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Denk dat dat bij heeeeel veel mensen zo gaat zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
ik denk dat mensen ook wel beetje verrast zijn als ze me gaan zien in de meet
Als die meet nu natuurlijk nog doorgaat.Well, life can be a riot
de organisatie bestaat nu uit daadkrachtige mannenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat dat bij heeeeel veel mensen zo gaat zijn
Als die meet nu natuurlijk nog doorgaat.Uw ADH vitamine Worst
Dat is fijn. Daadkracht beste krachtquote:Op maandag 3 maart 2025 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de organisatie bestaat nu uit daadkrachtige mannenWell, life can be a riot
Waaromquote:Op maandag 3 maart 2025 23:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat dat bij heeeeel veel mensen zo gaat zijn
Als die meet nu natuurlijk nog doorgaat.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat ik er van mee heb gekregen (pin me er niet op vast) is dat Harrie er niet zo blij mee was allemaal uiteindelijk en z'n handen er van af heeft getrokken.quote:
Maar tenzij Harrie zelf z'n gezicht hier laat zien en uitleg geeft is het misschien niet zo netjes om dit te bespreken
Well, life can be a riot
hij ziet zichzelf niet als organisator van deze meet he, ook al is hij de facto de drijvende kracht erachter. Dus dat zijn afwezigheid betekent dat het gelijk over is, is complete kul en een belediging voor een grote groep die zich heeft aangemeldquote:Op maandag 3 maart 2025 23:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat ik er van mee heb gekregen (pin me er niet op vast) is dat Harrie er niet zo blij mee was allemaal uiteindelijk en z'n handen er van af heeft getrokken.
Maar tenzij Harrie zelf z'n gezicht hier laat zien en uitleg geeft is het misschien niet zo netjes om dit te besprekenUw ADH vitamine Worst
kan.. maar misschien kom je gewoonquote:Op maandag 3 maart 2025 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien denk ik wel oei te eng en blijf ik thuis
Geen idee waar je het over hebt maar okéquote:Op maandag 3 maart 2025 23:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat ik er van mee heb gekregen (pin me er niet op vast) is dat Harrie er niet zo blij mee was allemaal uiteindelijk en z'n handen er van af heeft getrokken.
Maar tenzij Harrie zelf z'n gezicht hier laat zien en uitleg geeft is het misschien niet zo netjes om dit te besprekenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
heb je dat van harrie zelf gehoord?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar tenzij Harrie zelf z'n gezicht hier laat zien en uitleg geeft is het misschien niet zo netjes om dit te besprekenSmile, it's free therapy.![]()
Goede vraagquote:Op maandag 3 maart 2025 23:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je dat van harrie zelf gehoord?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee. Niet direct van Harrie, maar meen dat zoiets wel een tijdje terug in DTS is besproken.
Maar misschien maar even afwachten voordat ik (en anderen eventueel) voorbarig conclusies trekken.Well, life can be a riot
Wat je doet is iets insinueren (alweer eens.. )quote:Op maandag 3 maart 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
Nee. Niet direct van Harrie, maar meen dat zoiets wel een tijdje terug in DTS is besproken.
niet zo netjes is dingen insinueren.. zoals ik je wel vaker zie doen hier..Smile, it's free therapy.![]()
quote:
Well, life can be a riot
Nou ja. Het is besproken in DTS een tijd terug. Maar prima.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat je doet is iets insinueren (alweer eens.. )Well, life can be a riot
Lijkt me wel gezellig om lekker te bieren met Kree, Sinter en Hema
Well, life can be a riot
Hier is de carnavalsfeesttent nog bezig. Denk en hoop dat t half 1 klaar is. Kan ik slapen. Niet te doen die muziekBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hyde danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:07 schreef StevenHyde het volgende:
Hier is de carnavalsfeesttent nog bezig. Denk en hoop dat t half 1 klaar is. Kan ik slapen. Niet te doen die muziekTrust nobody![]()
Lekker manquote:Schoon gebit beste
Well, life can be a riot
KoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Steven er op afquote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja onder de dekens maar blijf t horenTrust nobody![]()
Hier is't 20 graden
Well, life can be a riot
nee niet prima.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Het is besproken in DTS een tijd terug. Maar prima.
wat je doet is wederom wat insinueren.. over iemand die er niet is , die je niet zelf gesproken hebt.
je creëert een beeld zo.
en niet voor het eerst..Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:07 schreef StevenHyde het volgende:
Hier is de carnavalsfeesttent nog bezig. Denk en hoop dat t half 1 klaar is. Kan ik slapen. Niet te doen die muziekwoon gelukkig ver genoeg uit het centrum
Hoe gaat het vandaag Mikey? weer wat aan het opknappen of nog net zo ziek als gister?quote:Smile, it's free therapy.![]()
Oei, kost je weer duitenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar moet toch wel ff naar de tandarts binnenkort om wat te repareren
[ afbeelding ]
Well, life can be a riot
Blij ei
Well, life can be a riot
Chagrijnig haanquote:Well, life can be a riot
eieiei en we zijn zo blij.quote:Well, life can be a riot
Je staat in mijn top 50quote:Op maandag 3 maart 2025 23:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus ja dan maar naar bed![]()
![]()
Smakelijk eten, smakelijk eten. Hap hap hapWell, life can be a riot
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Slaapprobleem
Well, life can be a riot
Ja matig weerWell, life can be a riot
Is wat het isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Blij dat dat hier gedaan isWell, life can be a riot
Is nog lang niet gedaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
JA maar welWell, life can be a riot
Als je even je telefoonnummer post, dan kan @kree je zo wel even bellen om een slaapliedje voor je te zingen. Als je een hijger krijgt, dan is het @KillemWieftquote:
discretie gegarandeerd!![]()
Lol daar heb ik geen zin an hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hahahaha?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 359 / +182 / +0 / 1535 / 1613
2. Moeraskat / 91 / +14 / +0 / 1145 / 1219
3. hemarookworst / 80 / +15 / +44 / 308 / 353
4. KillemWieft / 79 / +49 / +0 / 141 / 180
5. kree / 76 / +0 / +0 / 186 / 204
6. Bally-b / 68 / +31 / +0 / 26 / 45
7. _UserName_ / 67 / +12 / +0 / 144 / 182
8. sp3c / 55 / +15 / +23 / 87 / 109
9. KoningWouter / 51 / +7 / +0 / 407 / 450
10. Grotetijd / 47 / +23 / +17 / 254 / 292
11. HappyCharly / 46 / +29 / +6 / 348 / 382
12. RedShoe / 35 / +0 / +0 / 356 / 375
13. Lovely / 32 / +13 / +0 / 426 / 470
14. Pinnenmutske / 30 / +28 / +0 / 66 / 84
15. gebrokenglas / 26 / +20 / +0 / 448 / 485
16. Kissingbird / 26 / +19 / +0 / 236 / 247
17. devzero / 24 / +1 / +23 / 22 / 27
18. Dr.Mikey / 23 / +17 / +0 / 129 / 144
19. AardappelSchotel / 21 / +12 / +0 / 316 / 331
20. ToT / 21 / +18 / +0 / 291 / 301SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jullie moeten mij laten winnen dat is eerlijkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee @kree doet altijd vervelend tegen mijquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Slaap lekkerWell, life can be a riot
Hij heeft iets tegen mannen met gezag. Geen idee waarom hij dus iets tegen jou zou hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 03:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee @:kree doet altijd vervelend tegen mij![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Een raadselquote:Op dinsdag 4 maart 2025 03:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft iets tegen mannen met gezag. Geen idee waarom hij dus iets tegen jou zou hebbenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hoi killem
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
oke, vrouwenbillen
Niet van die testeronbommen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee, daar kan ik echt niet op gaan, dan kan je net zo goed je lul tussen twee betonblokken proppenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
nee, daar kan ik echt niet op gaan, dan kan je net zo goed je lul tussen twee betonblokken proppen
![]()
Komt door de plaatjes van Killem, hoewel deze snel ook weer aan gingquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik herkende m van de foto (ook al hing ie op de knieën)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja ieder z'n fetish hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Komt door de plaatjes van Killem, hoewel deze snel ook weer aan ging![]()
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heel veel geslapen was wel even naar de winkel gegaan moest wat dingen hebben maar was mij eigenlijk al teveel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe gaat het vandaag Mikey? weer wat aan het opknappen of nog net zo ziek als gister?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oef, goed te pakken dus. Beterschapquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heel veel geslapen was wel even naar de winkel gegaan moest wat dingen hebben maar was mij eigenlijk al teveel.![]()
Mikeyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heel veel geslapen was wel even naar de winkel gegaan moest wat dingen hebben maar was mij eigenlijk al teveel.
Hey skattiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey UNquote:
Morguh Killemquote:
Hey PaulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hou het nog even Bij koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 393 / +182 / +34 / 1550 / 1637
2. KillemWieft / 156 / +49 / +77 / 150 / 205
3. hemarookworst / 103 / +15 / +67 / 309 / 355
4. Moeraskat / 91 / +14 / +0 / 1145 / 1219
5. _UserName_ / 87 / +12 / +20 / 156 / 206
6. kree / 76 / +0 / +0 / 186 / 204
7. sp3c / 74 / +15 / +42 / 89 / 116
8. Bally-b / 68 / +31 / +0 / 26 / 45
9. devzero / 65 / +1 / +64 / 23 / 30
10. KoningWouter / 51 / +7 / +0 / 407 / 450
11. Grotetijd / 49 / +23 / +19 / 254 / 293
12. HappyCharly / 46 / +29 / +6 / 348 / 382
13. RedShoe / 35 / +0 / +0 / 356 / 375
14. Pinnenmutske / 34 / +28 / +4 / 66 / 85
15. Lovely / 32 / +13 / +0 / 426 / 470
16. gebrokenglas / 26 / +20 / +0 / 448 / 485
17. Kissingbird / 26 / +19 / +0 / 236 / 247
18. Dr.Mikey / 23 / +17 / +0 / 129 / 145
19. ToT / 21 / +18 / +0 / 291 / 301
20. AardappelSchotel / 21 / +12 / +0 / 316 / 332SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morguh Assiequote:
Weer een bolkdagquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
Meetupdate van 03-03-2025:
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Even serieus,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Nacht??Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jij kent het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie het je staat weer op 1quote:
Ik ben daar heel.vaak geweest...quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het is geen tent waar ik met mannen heen zou gaan die ik nauwelijks ken.quote:
Maar ik ga wel de agenda checken voor de rest van de leutOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het kan, je ziet hetquote:
De meet speelt zich ook voornamelijk af daarvoor. De enkele die nog zin hebben kun dan hier nog geen begreep ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is geen tent waar ik met mannen heen zou gaan die ik nauwelijks ken.
Maar ik ga wel de agenda checken voor de rest van de leut![]()
Ja dat is exact wat ik er uit lees.
But count me in.
Het staat in mijn agenda.
En het wonder wil, dat ik nog tijd heb ook.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En ij ging geloof ik alleen naar dat laatste tochquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
De meet speelt zich ook voornamelijk af daarvoor. De enkele die nog zin hebben kun dan hier nog geen begreep ik.![]()
Helikoptertje spelen met Assie
On stagequote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ij ging geloof ik alleen naar dat laatste toch![]()
Helikoptertje spelen met Assie![]()
Maar goed. Eerst carnaval overlevenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kan gewoonquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kan je daar goed helicopteren? Ik vraag dit voor @:JustinK![]()
![]()
Alaaf, alaaf, alaafquote:
Have fun vandaag al weer de laaste dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah daarom wilde jij ook komenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ij ging geloof ik alleen naar dat laatste toch![]()
Helikoptertje spelen met Assie![]()
![]()
Nee hier gin alaaf! Bende gek!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alaaf, alaaf, alaaf
Have fun vandaag al weer de laaste dagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Snap je dat nu pasquote:
Ade moar leut etquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben altijd wat voorzichtig om dat uit te sprekenquote:
Je weet wel GG, verslikken enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moeraskat![]()
Was loos? Weer te laat wakker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja daar moet je altijd mee uitkijken iddquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat voorzichtig om dat uit te spreken
Je weet wel GG, verslikken enzo![]()
![]()
Het is al zo erg dat ik een weegschaal naast mij heb staan om de woorden die ik typ af te wegenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja daar moet je altijd mee uitkijken idd
Ik ken het gevoel, voor je het weet wordt je weer de moeder geTRedquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al zo erg dat ik een weegschaal naast mij heb staan om de woorden die ik typ af te wegen![]()
Ik wacht altijd met reageren tot ik een ons weeg. En dat typ ik wat andersquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al zo erg dat ik een weegschaal naast mij heb staan om de woorden die ik typ af te wegen![]()
![]()
Dat bedoelde ik eigenlijk niet. Meer de angst dat hij zich verslikt en erin blijft.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, voor je het weet wordt je weer de moeder geTRed
Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
Ik kan het woord TR even niet meer horen of lezen.
Werk er zo 30 tot 50 per dag af
TR gemachtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wacht altijd met reageren tot ik een ons weeg. En dat typ ik wat anders![]()
Geen wonder dat er vaak geen zinnig woord meer uit je vingers komtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wacht altijd met reageren tot ik een ons weeg. En dat typ ik wat anders
quote:quote:Hallo vrindenquote:![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen wonder dat er vaak geen zinnig woord meer uit je vingers komt![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het ging het werken weer gisteren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het was een inkopertje natuurlijkquote:
Heb een kriidenweegschaal. Die is lekker zorgvuldigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al zo erg dat ik een weegschaal naast mij heb staan om de woorden die ik typ af te wegenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vermoeiendquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het ging het werken weer gisteren?
En ik lig nu nog in bed. Wil er niet uit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeeeoeoeoeeequote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk maar uit anders kop ik bij jou wat inWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die heb je hier wel nodig ook als @gebrokenglas er isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb een kriidenweegschaal. Die is lekker zorgvuldigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom is dit hetzelfde topic als toen ik naar bed ging??Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O, dat is minder, Ben je vrij?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vermoeiend
En ik lig nu nog in bed. Wil er niet uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: