Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja dat, vaagquote:Op maandag 3 maart 2025 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
1e finalist wordt zoals altijd door het bondje gekozen
De groep bepaalt niet meer wie de 2e finalist is, maar alleen hoe groot de kans is dat iemand 2e finalist wordt.
Vaag
Verder heeft ie weinig gepresteerd .. 1 dingetje lukte hem redelijkquote:Op maandag 3 maart 2025 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Zoooo voor het eerst dat hij uit zijn plaat gaat (naam kwijt) hij is het echt zat, dit borrelde al een tijd natuurlijk, heeft zich dus lang ingehouden terwijl ik dacht dat het een watje was.
Okquote:Op maandag 3 maart 2025 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Man gast doe normaal ...
ik bedoel die Jerr..
Yup en Kelly liep ermee naar buiten.quote:
Als ze hadden verloren was ze thuis geweestquote:Op maandag 3 maart 2025 20:26 schreef StephanL het volgende:
En Kelly vond het zo geweldig dat Robert kwam. Kijk nu waar ze staat.
Grote kans ja.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze hadden verloren was ze thuis geweest
Ja viel mij ook tegen.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Gaan ze het nu nog verder oprekken? Normaal weet je na de K/Os op z'n minst de eerste finalist al wel.
Nu moeten beiden finalisten nog bepaald worden, nog wat slangen rellen, en dan is de finale nog niet begonnen
Snap dat ook niet, elke maand lekt voortijdig uit wie gewonnen heeft, vertrokken is, etc., als ze het nog verder oprekken wordt dat er niet beter op.quote:
Ik keek altijd BB maar het kan mij echt niet meer boeien.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In de BB COS komt ie nog wel langs
@:5thencounter daarentegen ...
Ik heb al weel gelezen wie er wint. Maar of dat klopt geen ideequote:Op maandag 3 maart 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap dat ook niet, elke maand lekt voortijdig uit wie gewonnen heeft, vertrokken is, etc., als ze het nog verder oprekken wordt dat er niet beter op.
Dat zullen we na de finale zeker weten, volgen week ergens een keer ofzo?quote:Op maandag 3 maart 2025 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al weel gelezen wie er wint. Maar of dat klopt geen idee
Dit jaar is ook wel erg mwah..quote:Op maandag 3 maart 2025 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik keek altijd BB maar het kan mij echt niet meer boeien.
Snap ook niet wie de tweede speler in de finale mag kiezen.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zullen we na de finale zeker weten, volgen week ergens een keer ofzo?
Die uitleg was ook al zo vaag jaquote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet wie de tweede speler in de finale mag kiezen.
Ja dacht iets gemist te hebben maar las het hier ook nietquote:
Chanel en ik zeiden hierboven wel wat Jan vertelde, maar meer dan dat is er ook nietquote:Op maandag 3 maart 2025 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dacht iets gemist te hebben maar las het hier ook niet
Nee, nog niet eens uit het bondje gekozen! Wordt woensdag voordat ze de finale gaan spelen, op deze manier.quote:
Denk je nu serieus dat de productie hem moet laten winnen voor ze van hem af kunnen?quote:Op maandag 3 maart 2025 22:25 schreef freaky40 het volgende:
Ja, maar ik vrees dat die Fleuris hoe dan ook gaat spelen. Misschien wil de FEBO hem kwijt die egoist want hij zit er alleen omdat hij die prijs wil pakken terwijl sommige gewoon al snel bedanken er voor en vertrekken. Als hij hem zo meteen weer niet pakt blijven ze met die gast opgescheept zitten want die trekt er nog vrolijk een cyclus bij. En Senna maar op hem wachten....als ze dat doet in deze carnavalstijd. Nee het is voor het programma wel eens goed dat hij opdondert even wat andere dynamiek in de groep.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 03:13 schreef Cosima het volgende:
[..]
Denk je nu serieus dat de productie hem moet laten winnen voor ze van hem af kunnen?
Snap Delano ergens ook wel en hoewel dat opgefokte gedoe dan ook weer niet nodig was, was ik toch meer verbaasd om die van 0 naar 100 reactie van Jerwien. Kalm joh!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:48 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik snap Delano wel, gevoelige jongen. Teleurgesteld en daarna moest hij zich afreageren. Natuurlijk niet de goede manier, maar goed kijken of hij echt vertrekt.
Van mij mag Floris de finale spelen, Brijan ook. Ik hoop dan dat floris wint kan hij gelijk naar huis. Anders blijft hij nog een maand.
Wordt tijd voor nieuwe gezichten
Oja en Kelly voelt zich ook in de steek gelaten, zij reageerd heel anders met hetzelfde gevoel wat Delano ook heeft.
Toch mooi hoe mensen reageren. Vind dat erg interressant.
Blijft vreemd dat je degene die het bedrag wint liever ziet vertrekken in het geval van Fleuris, dan dat je hem/haar het geld gunt of in een ander geval niet wil dat hij al vertrekt. Beetje krom in dit spel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:48 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik snap Delano wel, gevoelige jongen. Teleurgesteld en daarna moest hij zich afreageren. Natuurlijk niet de goede manier, maar goed kijken of hij echt vertrekt.
Van mij mag Floris de finale spelen, Brijan ook. Ik hoop dan dat floris wint kan hij gelijk naar huis. Anders blijft hij nog een maand.
Wordt tijd voor nieuwe gezichten
Oja en Kelly voelt zich ook in de steek gelaten, zij reageerd heel anders met hetzelfde gevoel wat Delano ook heeft.
Toch mooi hoe mensen reageren. Vind dat erg interressant.
En Lynnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:44 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ohh ja idd Jerwien dat was ook erg overdreven.
We zullen zie wie er gaan spelen.
Wie gaan er weg?
Brijan?
Demi?
Delano?
?
?
ja zoiets, maar hoe???quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:37 schreef spapaars het volgende:
Dus 1 mag aangewezen worden voor de finale. de ander wordt door het lot bepaald.
En hoe zie je dat dan precies voor je? Je denkt dat hij een contract voor onbepaalde tijd heeft gekregen en dat hij hierdoor zo lang mag blijven zitten als hij wil?quote:
Gewoon kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:47 schreef DilanoNirvana het volgende:
Snap nog steeds niet hoe het dadelijk gaat met procenten?
omdat hij zo goed geweest is wordt het Flo, nou ja daaaagquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Toch netjes van Floris
Al zal het 'm een gunfactor geven in de groep, voor zover dat nog van belang zal zijn..
Ja dat welquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dus als iedereen demi heeft opgeschreven wordt zij de finalist😄
Precies, heb al meteen weer vraagtekens bij zijn gulle gebaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
omdat hij zo goed geweest is wordt het Flo, nou ja daaaag
Ben bang dat na die huilbui een aantal Floor zullen kiezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dus als iedereen demi heeft opgeschreven wordt zij de finalist😄
Dit is geen keuze maar het lot.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind dit geen leuke/fijne manier van 2de finalist trekken bah![]()
het slaat ook helemaal nergens op
Dat dus. Dat ze mogen kiezen is een wassenneus en staat leuk maar stelt maar een fractie voor van de uiteindelijke uitkomst.quote:
Nee hij koos Emmaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
Demi in de finale, ik gun het haar echt niet zegt Che.
Hij heeft haar zelf gekozen.
En Robert denkt wel te kunnen bepalen wie bij hem in het bondje mag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar de nieuwe bondjes, ze naaien elkaar allemaal een oor aan.
Ja want hij zegt dat hij met Che gaat maar ik hoor Boy ook zeggen dat hij met Che gaat dusss.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
En Robert denkt wel te kunnen bepalen wie bij hem in het bondje mag.
Mochten er 4 nieuwen komen, dan verwacht ik hetzelfde als vorige maand. Vond dat wel goed, want de nieuwelingen hebben op tv het gekonkel, tot een week geleden, gezien. O.a. de afspraak tussen Flo en Pres. Maar ook tussen Robert en Che. Zou mooi zijn als dààr geen rekening mee wordt gehouden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
En Robert denkt wel te kunnen bepalen wie bij hem in het bondje mag.
Het was ook demi de laatste maand dus dat maakt niks uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Mooi, geen Fleuris, lekker voor hem en ook mooi dat hij naar alle waarschijnlijk nu zelf en zonder geld de poort uit zal gaan morgen. Komt het programma en de dynamiek eindelijk ten goede en ruimte voor andere fanatieke deelnemers. Wel jammer dat Delano vertrokken is want maakte wel TV. Blijkbaar moest de FEBO toch even laten blijken dat ze 'best wel deugen' dus moest er even gele kaart in gegooid worden om een beetje TV te maken, maar dat lukte niet echt aangezien Delano zelf al vertrok.
Ik had het overigen een nog mooiere twist gevonden als de Slangen de finale mochten gaan spelen. Maar dit is ook een mooie finale, ik gun het Demi iets meer dan Brijan ook omdat er dan nog een extra bewoner bij komt, bij de winst van Brijan morgen niet.
Wel een rare twist met die kokers, maar dit is wel logischer dus hopelijk houden ze dit er in. De finale lijkt niet heel anders te zijn alleen die eerste code krijgen ze niet meer cadeau zo blijkt.
Het is ze blijkbaar niet gelukt nee, maar sta nog steeds achter mijn mening dat dingen niet vaak kloppen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:24 schreef Cosima het volgende:
[..]
Het was ook demi de laatste maand dus dat maakt niks uit.
Hoe kan het trouwens dat Floris niet in de finale zit? Febo zou daar toch voor zorgen? Misschien dat je nu een keer kunt ophouden met die complottheorieën hier dumpen?
Het had ze deze keer makkelijk kunnen lukken, alleen maar Floris kokers.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is ze blijkbaar niet gelukt nee, maar sta nog steeds achter mijn mening dat dingen niet vaak kloppen.
This message didn't age wellquote:Op maandag 3 maart 2025 21:26 schreef freaky40 het volgende:
FEBO heeft het weer voor elkaar om die Fleuris de finale in te loodsen met een rode loper.
Inderdaad. Als ze hadden gestemd zoals bij de eerdere cycli, dan was het sowieso niet Floris geworden. Op deze manier was die kans er wel. Dat het niet gelukt is, wil niet zeggen dat het niet geprobeerd is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is ze blijkbaar niet gelukt nee, maar sta nog steeds achter mijn mening dat dingen niet vaak kloppen.
Voor hem staat er ook niks op het spel , dus geen reden om zenuwachtig te te shakenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
had niet verwacht dat Piet trilhandje het zo goed zou doen.
Das is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:57 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Voor hem staat er ook niks op het spel , dus geen reden om zenuwachtig te te shaken
Om de winnaar te kiezen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
Blijf erbij dat je op afstand die kluis kan bedienen.
Dat dus.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Om de winnaar te kiezen?
Code zit ook in de kluis, daar kan je niet mee sollen.
Je kan met de kluis sollen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Om de winnaar te kiezen?
Code zit ook in de kluis, daar kan je niet mee sollen.
Ja maar dit is wel kutter.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Het blijft gewoon hetzelfde, of je nou vooraf codes kiest of tussendoor de codes nog wisselt door spellen te spelen. Je hoeft nog steeds alleen maar geluk te hebben dat de juiste code aan het eind onder jouw naam hangt.
Schei toch uit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kan met de kluis sollen.
Gewoon een knopje omzetten in juist.
Heb je een pica van het laatste shot van de 17de persoon?quote:
Nee voor Demi in dit geval, het was haar eerste keus, en dan had ze met 3 dus wel gewonnen.quote:
Ik lees veelquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Oud blondgenoot?
Misschien:
Kaylee, Kim, Emely, Denise, Bo
No way:
Jasmijn (veel kleiner), Michelle (ging na een paar dagen zelf), Wendy (kleiner)
Kan goed ja, haar laatste post is van 5w terug waarin ze vraagt of ze een keer terug moet gaan of niet. Misschien dat daar ook de geruchten op gebaseerd zijn.quote:
Ben ook wel benieuwd ja, of gewoon alsnog iemand weg sturen zou ook leuk zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:35 schreef King_Merc het volgende:
Hmm 17 dus.. ben benieuwd, wordt er elke week her ingedeeld ofzo ?
Oh ik wilde dat vragen hier, of iemand wist welke muziek dat is. (kwam me zo bekend voor, top serie)quote:
quote:
Die 1ste denk ik, die andere zit er nog in volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Die eerste Vincent?!
Zou grappig zijn! Maar denk niet dat ie ooit nog terug gaat! Haha!
Hoeft niet, kan ook uit een EJVJL zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:01 schreef DilanoNirvana het volgende:
Welke bekende was dat ? Iemand eerder uit bondgenoten?
In ieder geval niet Mirthe zo te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoeft niet, kan ook uit een EJVJL zijn.
Ik dacht ook aan iemand wegsturen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd ja, of gewoon alsnog iemand weg sturen zou ook leuk zijn.
'Ach de enige zonder bondje en geen 'nieuwe' deelnemer? Houdoe!'
Zei hij niet 17?quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat deze?
[ link | afbeelding ]
Kan me niet zo veel herinneren van hem. Maar Elsje riep iets met de klank van Demi
Oh dat zal het zijn, was er even niet bij (de spoiler)quote:
Ik weet het ook niet zeker, maar dat is wat ik verstondquote:Op donderdag 6 maart 2025 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn, was er even niet bij (de spoiler)
Was een grapje.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat deze?
[ link | afbeelding ]
Kan me niet zo veel herinneren van hem. Maar Elsje riep iets met de klank van Demi
Het is vaak niet veel soeps. Na de aankondiging kijk ik meestal al uit naar de nieuwe van de volgende cyclusquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Slappe hap zo op het oog, maar dat weet je nooit. En vast een zeker ook weer kaartenbak rommel. Zullen vast ergens anders ook te zien geweest zijn.
Dit ja, wie overblijft bij de bondgenoten ceremonie moet naar huis. Doei Robert!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd ja, of gewoon alsnog iemand weg sturen zou ook leuk zijn.
'Ach de enige zonder bondje en geen 'nieuwe' deelnemer? Houdoe!'
Hoezo heeft Demi een ton? Een regenton, misschien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was een grapje.
Ja die, is al een tijd terug dat hij erin zat.
Demi lijkt me sterk die heeft een ton die zal toch echt niet weer terug komen. Of ze moet haar tandenborstel vergeten zijn of zo.
Neuh.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit ja, wie overblijft bij de bondgenoten ceremonie moet naar huis. Doei Robert!!
Amber is de nieuwe Demiquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:55 schreef spapaars het volgende:
De 5 nieuwe bondgenoten.
https://lovereality.nl/di(...)-van-de-bondgenoten/
Ow ze had verloren ja. Ben een beetje in de war omdat het de code was die zij eerst had.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo heeft Demi een ton? Een regenton, misschien.
Gizzzzquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ze had verloren ja. Ben een beetje in de war omdat het de code was die zij eerst had.![]()
![]()
![]()
![]()
Héquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ze had verloren ja. Ben een beetje in de war omdat het de code was die zij eerst had.![]()
![]()
![]()
![]()
En die heeft dan een dochter, die hij heeft ingezet om de gunst te krijgen om de finale te mogen spelen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
Aaah che’s eerste boy crush vertrekt
Ja daar vind ik dan wel weer wat vanquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die heeft dan een dochter, die hij heeft ingezet om de gunst te krijgen om de finale te mogen spelen.
En dan die strijdt om nummer 8, beide wilde die hebben, en raad eens wat, het winnende nummer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja daar vind ik dan wel weer wat van
Flo had geen dochter en wilde maar op wereldreis
Zijn dochter was toch veel belangrijker
Ik hou niet van zulke spelletjes
Meest interessant zijn de nieuwe bewoners, die nabeschouwing van de finalisten doen mij niet veel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Eigenlijk kun je vanaf dat de K/O's starten totdat de nieuwe deelnemers binnenkomen, nu gewoon bijna een hele week, compleet overslaan
Dit duurt ook allemaal veel te langquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meest interessant zijn de nieuwe bewoners, die nabeschouwing van de finalisten doen mij niet veel.
Het is dan wel weer mooi om te zienquote:
Allemaal eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Zo Demi had ook een bollere toet toen ze binnen kwam
ben benieuwdquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Spelletje doen en nr 17 vliegt eruit?
Robert moet weer naar huisquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Of nr 17 komt binnen en zegt tegen 1 van de anderen dat ze de plek in komt nemen.
Ja, had dat al gelezen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
Esther heeft uitgezaaide longkanker
Jeezz
Pohhquote:
Ook mijn gedachte.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pohh
Familie lid van mij ook
Maar kan me werkelijk niet voorstellen dat die zou zeggen
Ik ga mee doen aan een programma en je ziet me een maand of wat niet
Zegt me eigenlijk niks, die John komt me meer bekend voor, maar geen idee waarvanquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
@:Kinkijan
Uit welke kaartenbak komt Radek ?
Het is net even te toevalligquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry hoor maar het ligt er weer dik op
Rob zegt ik wil hem wel zijn
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef spapaars het volgende:
Nu, pleur Robert maar aan een touwtje de tuin in.
Mijn gedachte ook.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Hij loopt te lachen alsof hij meer weet.
Wie doet altijd de plaatjes voor de op? Die is al een tijdje kapot.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Haaien: Jerwien, John, Vincent, Thijs
Slangen: Floris, Amber, Raffie, Precious
Gieren: Esther, Kelly, Charissa, Radek
Vossen: El Che, Boy, Emma, Manon
Zwarte Schaap: Robert
Dacht Dotquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie doet altijd de plaatjes voor de op? Die is al een tijdje kapot.
Als de bondjes straks op het bord staan maak ik een nieuwe screenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie doet altijd de plaatjes voor de op? Die is al een tijdje kapot.
Moet je 301 posten, kan je openen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als de bondjes straks op het bord staan maak ik een nieuwe screen
Perfecte rol voor hem.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:16 schreef King_Merc het volgende:
Zwarte schaap mag denk ik de boel beinvloeden, wellicht bondjes herindelen, (wat ze met de brieven ook doen )
Wel een mooie rol voor Robert dan
Ja als iemand een cap kan maken als de borden in beeld zijnquote:
Topquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als de bondjes straks op het bord staan maak ik een nieuwe screen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |