quote:
Die 1ste denk ik, die andere zit er nog in volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Die eerste Vincent?!
Zou grappig zijn! Maar denk niet dat ie ooit nog terug gaat! Haha!
Hoeft niet, kan ook uit een EJVJL zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:01 schreef DilanoNirvana het volgende:
Welke bekende was dat ? Iemand eerder uit bondgenoten?
In ieder geval niet Mirthe zo te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoeft niet, kan ook uit een EJVJL zijn.
Ik dacht ook aan iemand wegsturen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd ja, of gewoon alsnog iemand weg sturen zou ook leuk zijn.
'Ach de enige zonder bondje en geen 'nieuwe' deelnemer? Houdoe!'
Zei hij niet 17?quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat deze?
[ link | afbeelding ]
Kan me niet zo veel herinneren van hem. Maar Elsje riep iets met de klank van Demi
Oh dat zal het zijn, was er even niet bij (de spoiler)quote:
Ik weet het ook niet zeker, maar dat is wat ik verstondquote:Op donderdag 6 maart 2025 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn, was er even niet bij (de spoiler)
Was een grapje.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat deze?
[ link | afbeelding ]
Kan me niet zo veel herinneren van hem. Maar Elsje riep iets met de klank van Demi
Het is vaak niet veel soeps. Na de aankondiging kijk ik meestal al uit naar de nieuwe van de volgende cyclusquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Slappe hap zo op het oog, maar dat weet je nooit. En vast een zeker ook weer kaartenbak rommel. Zullen vast ergens anders ook te zien geweest zijn.
Dit ja, wie overblijft bij de bondgenoten ceremonie moet naar huis. Doei Robert!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd ja, of gewoon alsnog iemand weg sturen zou ook leuk zijn.
'Ach de enige zonder bondje en geen 'nieuwe' deelnemer? Houdoe!'
Hoezo heeft Demi een ton? Een regenton, misschien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was een grapje.
Ja die, is al een tijd terug dat hij erin zat.
Demi lijkt me sterk die heeft een ton die zal toch echt niet weer terug komen. Of ze moet haar tandenborstel vergeten zijn of zo.
Neuh.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit ja, wie overblijft bij de bondgenoten ceremonie moet naar huis. Doei Robert!!
Amber is de nieuwe Demiquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:55 schreef spapaars het volgende:
De 5 nieuwe bondgenoten.
https://lovereality.nl/di(...)-van-de-bondgenoten/
Ow ze had verloren ja. Ben een beetje in de war omdat het de code was die zij eerst had.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo heeft Demi een ton? Een regenton, misschien.
Gizzzzquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ze had verloren ja. Ben een beetje in de war omdat het de code was die zij eerst had.![]()
![]()
![]()
![]()
Héquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ze had verloren ja. Ben een beetje in de war omdat het de code was die zij eerst had.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |