Ik lees veelquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Oud blondgenoot?
Misschien:
Kaylee, Kim, Emely, Denise, Bo
No way:
Jasmijn (veel kleiner), Michelle (ging na een paar dagen zelf), Wendy (kleiner)
Kan goed ja, haar laatste post is van 5w terug waarin ze vraagt of ze een keer terug moet gaan of niet. Misschien dat daar ook de geruchten op gebaseerd zijn.quote:
Ben ook wel benieuwd ja, of gewoon alsnog iemand weg sturen zou ook leuk zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:35 schreef King_Merc het volgende:
Hmm 17 dus.. ben benieuwd, wordt er elke week her ingedeeld ofzo ?
Oh ik wilde dat vragen hier, of iemand wist welke muziek dat is. (kwam me zo bekend voor, top serie)quote:
quote:
Die 1ste denk ik, die andere zit er nog in volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Die eerste Vincent?!
Zou grappig zijn! Maar denk niet dat ie ooit nog terug gaat! Haha!
Hoeft niet, kan ook uit een EJVJL zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:01 schreef DilanoNirvana het volgende:
Welke bekende was dat ? Iemand eerder uit bondgenoten?
In ieder geval niet Mirthe zo te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoeft niet, kan ook uit een EJVJL zijn.
Ik dacht ook aan iemand wegsturen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd ja, of gewoon alsnog iemand weg sturen zou ook leuk zijn.
'Ach de enige zonder bondje en geen 'nieuwe' deelnemer? Houdoe!'
Zei hij niet 17?quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat deze?
[ link | afbeelding ]
Kan me niet zo veel herinneren van hem. Maar Elsje riep iets met de klank van Demi
Oh dat zal het zijn, was er even niet bij (de spoiler)quote:
Ik weet het ook niet zeker, maar dat is wat ik verstondquote:Op donderdag 6 maart 2025 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn, was er even niet bij (de spoiler)
Was een grapje.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat deze?
[ link | afbeelding ]
Kan me niet zo veel herinneren van hem. Maar Elsje riep iets met de klank van Demi
Het is vaak niet veel soeps. Na de aankondiging kijk ik meestal al uit naar de nieuwe van de volgende cyclusquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Slappe hap zo op het oog, maar dat weet je nooit. En vast een zeker ook weer kaartenbak rommel. Zullen vast ergens anders ook te zien geweest zijn.
Dit ja, wie overblijft bij de bondgenoten ceremonie moet naar huis. Doei Robert!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd ja, of gewoon alsnog iemand weg sturen zou ook leuk zijn.
'Ach de enige zonder bondje en geen 'nieuwe' deelnemer? Houdoe!'
Hoezo heeft Demi een ton? Een regenton, misschien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was een grapje.
Ja die, is al een tijd terug dat hij erin zat.
Demi lijkt me sterk die heeft een ton die zal toch echt niet weer terug komen. Of ze moet haar tandenborstel vergeten zijn of zo.
Neuh.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit ja, wie overblijft bij de bondgenoten ceremonie moet naar huis. Doei Robert!!
Amber is de nieuwe Demiquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:55 schreef spapaars het volgende:
De 5 nieuwe bondgenoten.
https://lovereality.nl/di(...)-van-de-bondgenoten/
Ow ze had verloren ja. Ben een beetje in de war omdat het de code was die zij eerst had.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo heeft Demi een ton? Een regenton, misschien.
Gizzzzquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ze had verloren ja. Ben een beetje in de war omdat het de code was die zij eerst had.![]()
![]()
![]()
![]()
Héquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ze had verloren ja. Ben een beetje in de war omdat het de code was die zij eerst had.![]()
![]()
![]()
![]()
En die heeft dan een dochter, die hij heeft ingezet om de gunst te krijgen om de finale te mogen spelen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
Aaah che’s eerste boy crush vertrekt
Ja daar vind ik dan wel weer wat vanquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die heeft dan een dochter, die hij heeft ingezet om de gunst te krijgen om de finale te mogen spelen.
En dan die strijdt om nummer 8, beide wilde die hebben, en raad eens wat, het winnende nummer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja daar vind ik dan wel weer wat van
Flo had geen dochter en wilde maar op wereldreis
Zijn dochter was toch veel belangrijker
Ik hou niet van zulke spelletjes
Meest interessant zijn de nieuwe bewoners, die nabeschouwing van de finalisten doen mij niet veel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Eigenlijk kun je vanaf dat de K/O's starten totdat de nieuwe deelnemers binnenkomen, nu gewoon bijna een hele week, compleet overslaan
Dit duurt ook allemaal veel te langquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meest interessant zijn de nieuwe bewoners, die nabeschouwing van de finalisten doen mij niet veel.
Het is dan wel weer mooi om te zienquote:
Allemaal eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Zo Demi had ook een bollere toet toen ze binnen kwam
ben benieuwdquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Spelletje doen en nr 17 vliegt eruit?
Robert moet weer naar huisquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Of nr 17 komt binnen en zegt tegen 1 van de anderen dat ze de plek in komt nemen.
Ja, had dat al gelezen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
Esther heeft uitgezaaide longkanker
Jeezz
Pohhquote:
Ook mijn gedachte.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pohh
Familie lid van mij ook
Maar kan me werkelijk niet voorstellen dat die zou zeggen
Ik ga mee doen aan een programma en je ziet me een maand of wat niet
Zegt me eigenlijk niks, die John komt me meer bekend voor, maar geen idee waarvanquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
@:Kinkijan
Uit welke kaartenbak komt Radek ?
Het is net even te toevalligquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry hoor maar het ligt er weer dik op
Rob zegt ik wil hem wel zijn
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef spapaars het volgende:
Nu, pleur Robert maar aan een touwtje de tuin in.
Mijn gedachte ook.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Hij loopt te lachen alsof hij meer weet.
Wie doet altijd de plaatjes voor de op? Die is al een tijdje kapot.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Haaien: Jerwien, John, Vincent, Thijs
Slangen: Floris, Amber, Raffie, Precious
Gieren: Esther, Kelly, Charissa, Radek
Vossen: El Che, Boy, Emma, Manon
Zwarte Schaap: Robert
Dacht Dotquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie doet altijd de plaatjes voor de op? Die is al een tijdje kapot.
Als de bondjes straks op het bord staan maak ik een nieuwe screenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie doet altijd de plaatjes voor de op? Die is al een tijdje kapot.
Moet je 301 posten, kan je openen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als de bondjes straks op het bord staan maak ik een nieuwe screen
Perfecte rol voor hem.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:16 schreef King_Merc het volgende:
Zwarte schaap mag denk ik de boel beinvloeden, wellicht bondjes herindelen, (wat ze met de brieven ook doen )
Wel een mooie rol voor Robert dan
Ja als iemand een cap kan maken als de borden in beeld zijnquote:
Topquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als de bondjes straks op het bord staan maak ik een nieuwe screen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |