Dat dus.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Om de winnaar te kiezen?
Code zit ook in de kluis, daar kan je niet mee sollen.
Je kan met de kluis sollen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Om de winnaar te kiezen?
Code zit ook in de kluis, daar kan je niet mee sollen.
Ja maar dit is wel kutter.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Het blijft gewoon hetzelfde, of je nou vooraf codes kiest of tussendoor de codes nog wisselt door spellen te spelen. Je hoeft nog steeds alleen maar geluk te hebben dat de juiste code aan het eind onder jouw naam hangt.
Schei toch uit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kan met de kluis sollen.
Gewoon een knopje omzetten in juist.
Dat was toch niet demiquote:
Heb je een pica van het laatste shot van de 17de persoon?quote:
Nee voor Demi in dit geval, het was haar eerste keus, en dan had ze met 3 dus wel gewonnen.quote:
Ik lees veelquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Oud blondgenoot?
Misschien:
Kaylee, Kim, Emely, Denise, Bo
No way:
Jasmijn (veel kleiner), Michelle (ging na een paar dagen zelf), Wendy (kleiner)
Kan goed ja, haar laatste post is van 5w terug waarin ze vraagt of ze een keer terug moet gaan of niet. Misschien dat daar ook de geruchten op gebaseerd zijn.quote:
Ben ook wel benieuwd ja, of gewoon alsnog iemand weg sturen zou ook leuk zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:35 schreef King_Merc het volgende:
Hmm 17 dus.. ben benieuwd, wordt er elke week her ingedeeld ofzo ?
Oh ik wilde dat vragen hier, of iemand wist welke muziek dat is. (kwam me zo bekend voor, top serie)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |