Belachelijk dat Delano een gele kaart heeft gekregen terwijl die hersenloze holbewoner van een Jerwien nog vrij rondloopt na die uiterst agressieve uitbarsting van hem. Dat zou per direct een rode kaart moeten opleveren. Schandalig.
Delano heeft gewoon gelijk dat die andere drie achterbakse klojo's zijn. En vooral die Thijs die nu het slachtoffer speelt. Wat een valse pisnicht is dat zeg, vanaf het begin al (en ja ik mag dat zeggen). Van iedereen die tot nu heeft meegedaan heeft hij toch echt één van de rotste en smerigste karakters. Kotsen dat ik moet.
En Vincent is op dit moment niet veel beter. Wat stelt hij mij teleur zeg. Eerst janken dat Pres en Flo je niet meer willen hebben en heel overdreven roepen dat je ze eigenlijk nooit meer hoeft te spreken, om vervolgens doodleuk hetzelfde bij Delano te doen maar dan achter zijn rug om. En daarna het verbaasde Pikachu gezicht trekken omdat iemand je homo noemt. Poeh Poeh.
Maar goed. Adem in, adem uit.
Verder ging ik stuk om El Che die niet op Demi stemt omdat zij hem eerder eruit wilde stemmen. En een Brijan die praktisch Serena wegpestte, denkt belangrijker te zijn omdat ie een kind heeft. Zo werkt de wereld niet, Brijan. Maar ik was evengoed voor hun twee (nou wist ik al dat zij gingen spelen).