Yup en Kelly liep ermee naar buiten.quote:
Als ze hadden verloren was ze thuis geweestquote:Op maandag 3 maart 2025 20:26 schreef StephanL het volgende:
En Kelly vond het zo geweldig dat Robert kwam. Kijk nu waar ze staat.
Grote kans ja.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze hadden verloren was ze thuis geweest
Ja viel mij ook tegen.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Gaan ze het nu nog verder oprekken? Normaal weet je na de K/Os op z'n minst de eerste finalist al wel.
Nu moeten beiden finalisten nog bepaald worden, nog wat slangen rellen, en dan is de finale nog niet begonnen
Snap dat ook niet, elke maand lekt voortijdig uit wie gewonnen heeft, vertrokken is, etc., als ze het nog verder oprekken wordt dat er niet beter op.quote:
Ik keek altijd BB maar het kan mij echt niet meer boeien.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In de BB COS komt ie nog wel langs
@:5thencounter daarentegen ...
Ik heb al weel gelezen wie er wint. Maar of dat klopt geen ideequote:Op maandag 3 maart 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap dat ook niet, elke maand lekt voortijdig uit wie gewonnen heeft, vertrokken is, etc., als ze het nog verder oprekken wordt dat er niet beter op.
Dat zullen we na de finale zeker weten, volgen week ergens een keer ofzo?quote:Op maandag 3 maart 2025 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al weel gelezen wie er wint. Maar of dat klopt geen idee
Dit jaar is ook wel erg mwah..quote:Op maandag 3 maart 2025 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik keek altijd BB maar het kan mij echt niet meer boeien.
Snap ook niet wie de tweede speler in de finale mag kiezen.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zullen we na de finale zeker weten, volgen week ergens een keer ofzo?
Die uitleg was ook al zo vaag jaquote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet wie de tweede speler in de finale mag kiezen.
Ja dacht iets gemist te hebben maar las het hier ook nietquote:
Chanel en ik zeiden hierboven wel wat Jan vertelde, maar meer dan dat is er ook nietquote:Op maandag 3 maart 2025 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dacht iets gemist te hebben maar las het hier ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |