Nee hij koos Emmaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
Demi in de finale, ik gun het haar echt niet zegt Che.
Hij heeft haar zelf gekozen.
En Robert denkt wel te kunnen bepalen wie bij hem in het bondje mag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar de nieuwe bondjes, ze naaien elkaar allemaal een oor aan.
Ja want hij zegt dat hij met Che gaat maar ik hoor Boy ook zeggen dat hij met Che gaat dusss.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
En Robert denkt wel te kunnen bepalen wie bij hem in het bondje mag.
Mochten er 4 nieuwen komen, dan verwacht ik hetzelfde als vorige maand. Vond dat wel goed, want de nieuwelingen hebben op tv het gekonkel, tot een week geleden, gezien. O.a. de afspraak tussen Flo en Pres. Maar ook tussen Robert en Che. Zou mooi zijn als dāār geen rekening mee wordt gehouden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
En Robert denkt wel te kunnen bepalen wie bij hem in het bondje mag.
Het was ook demi de laatste maand dus dat maakt niks uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Mooi, geen Fleuris, lekker voor hem en ook mooi dat hij naar alle waarschijnlijk nu zelf en zonder geld de poort uit zal gaan morgen. Komt het programma en de dynamiek eindelijk ten goede en ruimte voor andere fanatieke deelnemers. Wel jammer dat Delano vertrokken is want maakte wel TV. Blijkbaar moest de FEBO toch even laten blijken dat ze 'best wel deugen' dus moest er even gele kaart in gegooid worden om een beetje TV te maken, maar dat lukte niet echt aangezien Delano zelf al vertrok.
Ik had het overigen een nog mooiere twist gevonden als de Slangen de finale mochten gaan spelen. Maar dit is ook een mooie finale, ik gun het Demi iets meer dan Brijan ook omdat er dan nog een extra bewoner bij komt, bij de winst van Brijan morgen niet.
Wel een rare twist met die kokers, maar dit is wel logischer dus hopelijk houden ze dit er in. De finale lijkt niet heel anders te zijn alleen die eerste code krijgen ze niet meer cadeau zo blijkt.
Het is ze blijkbaar niet gelukt nee, maar sta nog steeds achter mijn mening dat dingen niet vaak kloppen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:24 schreef Cosima het volgende:
[..]
Het was ook demi de laatste maand dus dat maakt niks uit.
Hoe kan het trouwens dat Floris niet in de finale zit? Febo zou daar toch voor zorgen? Misschien dat je nu een keer kunt ophouden met die complottheorieën hier dumpen?
Het had ze deze keer makkelijk kunnen lukken, alleen maar Floris kokers.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is ze blijkbaar niet gelukt nee, maar sta nog steeds achter mijn mening dat dingen niet vaak kloppen.
This message didn't age wellquote:Op maandag 3 maart 2025 21:26 schreef freaky40 het volgende:
FEBO heeft het weer voor elkaar om die Fleuris de finale in te loodsen met een rode loper.
Inderdaad. Als ze hadden gestemd zoals bij de eerdere cycli, dan was het sowieso niet Floris geworden. Op deze manier was die kans er wel. Dat het niet gelukt is, wil niet zeggen dat het niet geprobeerd is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is ze blijkbaar niet gelukt nee, maar sta nog steeds achter mijn mening dat dingen niet vaak kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |