Nee, nog niet eens uit het bondje gekozen! Wordt woensdag voordat ze de finale gaan spelen, op deze manier.quote:
Denk je nu serieus dat de productie hem moet laten winnen voor ze van hem af kunnen?quote:Op maandag 3 maart 2025 22:25 schreef freaky40 het volgende:
Ja, maar ik vrees dat die Fleuris hoe dan ook gaat spelen. Misschien wil de FEBO hem kwijt die egoist want hij zit er alleen omdat hij die prijs wil pakken terwijl sommige gewoon al snel bedanken er voor en vertrekken. Als hij hem zo meteen weer niet pakt blijven ze met die gast opgescheept zitten want die trekt er nog vrolijk een cyclus bij. En Senna maar op hem wachten....als ze dat doet in deze carnavalstijd. Nee het is voor het programma wel eens goed dat hij opdondert even wat andere dynamiek in de groep.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 03:13 schreef Cosima het volgende:
[..]
Denk je nu serieus dat de productie hem moet laten winnen voor ze van hem af kunnen?
Snap Delano ergens ook wel en hoewel dat opgefokte gedoe dan ook weer niet nodig was, was ik toch meer verbaasd om die van 0 naar 100 reactie van Jerwien. Kalm joh!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:48 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik snap Delano wel, gevoelige jongen. Teleurgesteld en daarna moest hij zich afreageren. Natuurlijk niet de goede manier, maar goed kijken of hij echt vertrekt.
Van mij mag Floris de finale spelen, Brijan ook. Ik hoop dan dat floris wint kan hij gelijk naar huis. Anders blijft hij nog een maand.
Wordt tijd voor nieuwe gezichten
Oja en Kelly voelt zich ook in de steek gelaten, zij reageerd heel anders met hetzelfde gevoel wat Delano ook heeft.
Toch mooi hoe mensen reageren. Vind dat erg interressant.
Blijft vreemd dat je degene die het bedrag wint liever ziet vertrekken in het geval van Fleuris, dan dat je hem/haar het geld gunt of in een ander geval niet wil dat hij al vertrekt. Beetje krom in dit spel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:48 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik snap Delano wel, gevoelige jongen. Teleurgesteld en daarna moest hij zich afreageren. Natuurlijk niet de goede manier, maar goed kijken of hij echt vertrekt.
Van mij mag Floris de finale spelen, Brijan ook. Ik hoop dan dat floris wint kan hij gelijk naar huis. Anders blijft hij nog een maand.
Wordt tijd voor nieuwe gezichten
Oja en Kelly voelt zich ook in de steek gelaten, zij reageerd heel anders met hetzelfde gevoel wat Delano ook heeft.
Toch mooi hoe mensen reageren. Vind dat erg interressant.
En Lynnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:44 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ohh ja idd Jerwien dat was ook erg overdreven.
We zullen zie wie er gaan spelen.
Wie gaan er weg?
Brijan?
Demi?
Delano?
?
?
ja zoiets, maar hoe???quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:37 schreef spapaars het volgende:
Dus 1 mag aangewezen worden voor de finale. de ander wordt door het lot bepaald.
En hoe zie je dat dan precies voor je? Je denkt dat hij een contract voor onbepaalde tijd heeft gekregen en dat hij hierdoor zo lang mag blijven zitten als hij wil?quote:
Gewoon kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:47 schreef DilanoNirvana het volgende:
Snap nog steeds niet hoe het dadelijk gaat met procenten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |