quote:Duitse media: automobilist rijdt in op menigte in centrum Mannheim
In de Duitse stad Mannheim is een auto ingereden op een groep mensen, melden lokale media. De politie meldt dat er een grootschalige operatie gaande is. "De binnenstad moet vermeden worden."
Op beelden op X is te zien dat er hulpdiensten aanwezig zijn. Op de grond lijken gewonden te liggen.
quote:Mannheim: Automobilist rijdt in op voetgangers
In het centrum van de Duitse stad Mannheim is een automobilist op voetgangers ingereden. Het is niet bekend om hoeveel slachtoffers het gaat en wat hun toestand is.
De politie laat weten dat er een politieactie bezig is in het centrum van de stad. Burgers worden opgeroepen de binnenstad te vermijden vanwege een "levensgevaarlijke situatie".
Verschillende lokale media melden dat een automobilist met hoge snelheid op een mensenmassa ingereden is. Er zou minstens één persoon zijn overleden en meerdere personen zouden zwaargewond zijn, melden Rhein-Neckar Zeitung en Mannheimer Morgen. De politie heeft daar nog geen informatie over gedeeld.
De auto zou over de Planken hebben gereden, de belangrijkste winkelstraat van Mannheim. Daar staat op het moment een markt in verband met carnaval, dat deze dagen uitgebreid in de stad wordt gevierd.
Het is niet bekend of de politie arrestaties heeft verricht. Op verschillende plekken in de stad staan zwaarbewapende agenten.
De hoeveelste (auto)aanslag is dit nou in de afgelopen 2/3 maand in DL/Oostenrijk? 5?quote:Op maandag 3 maart 2025 13:22 schreef herverwijderd het volgende:
Gaat wel lekker daar de laatste tijd.
Iets wat je roept ten gevolge van een natuurlijke ramp, zoals massamigratie.quote:
Grotere bevolking.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me toch wel af waarom vooral Duitsland en Frankrijk hier slachtoffer van zijn. Hier lopen ook genoeg verwarde/geradicaliseerde types rond.
Wat denk je zelf?quote:
@GGMM snapt hier ook helemaal niks van.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:30 schreef HSG het volgende:
En toch is het raar dat AfD verdubbelt is sinds de laatst verkiezingen.
Heel vreemd.
Meer dan genoeg mensen op straat ook in Brabant en Limburg #carnavalquote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me toch wel af waarom vooral Duitsland en Frankrijk hier slachtoffer van zijn. Hier lopen ook genoeg verwarde/geradicaliseerde types rond.
Dat is geen reden want dan zou Nederland er alsnog last van moeten hebben alleen in mindere matequote:Op maandag 3 maart 2025 13:30 schreef HSG het volgende:
Heel vreemd.
[..]
Grotere bevolking.
Misschien is het ook wel zo omdat Duitsland en Frankrijk de grootmachten van de EU zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen reden want dan zou Nederland er alsnog last van moeten hebben alleen in mindere mate
quote:
Geen idee daarom vraag ik het ook hierquote:Op maandag 3 maart 2025 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ik denk dan aan heeeel veel gewonden en.dat er mensen gevraagd wordt om bloed te komen geven?
Oh ja dat was toen bij een Afd kraampje toch?quote:
7 of 8 maanden terug iddquote:Op maandag 3 maart 2025 13:42 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Oh ja dat was toen bij een Afd kraampje toch?
Kan me de beelden nog herinneren dat de politie de Afd man naar de grond werkte en de agent door de terrorist in de nek werd gestoken.
Nee, juist tijdens de ramadan. De score van vorig jaar:quote:Op maandag 3 maart 2025 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Meestal worden de aanslagen toch juist na Ramadan gepleegd?
Ik denk dat ze bij zoiets in het hospitaal meteen opschalen.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geen idee daarom vraag ik het ook hier![]()
Bloedtransfusies? Zou best kunnen
Plus steekpartijen uit naam van de "religion of peace"?quote:Op maandag 3 maart 2025 13:24 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De hoeveelste (auto)aanslag is dit nou in de afgelopen 2/3 maand in DL/Oostenrijk? 5?
Misschien kunnen we er een centraal topic van maken, net als het algemene steektopicquote:Op maandag 3 maart 2025 13:47 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Plus steekpartijen uit naam van de "religion of peace"?
Voelt nu bijna wekelijks dat er een aanslag is
Ja.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:48 schreef LaDaDiDa het volgende:
Heeft Duitsland nu zoveel meer religekkies binnengelaten? Of is het vooral omdat zij gewoon absoluut meer vluchtelingen hebben binnengelaten?
Dan is het aantal slachtoffers bovengemiddeld hoog?quote:Op maandag 3 maart 2025 13:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij zoiets in het hospitaal meteen opschalen.
Dus bepaalde procedures worden in gang gezet om een grote groep gewonden meteen te kunnen helpen op de trauma/spoedhulp, operatiekamers vrij gemaakt, bestaande afspraken verzetten, bijv vrije artsen opgeroepen om te komen ofzo.
Er zijn vooral signalen dat de Duitse regering decennialang nauwelijks iets gedaan heeft aan integratie van hun nieuwkomers in de samenleving.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:48 schreef LaDaDiDa het volgende:
Heeft Duitsland nu zoveel meer religekkies binnengelaten? Of is het vooral omdat zij gewoon absoluut meer vluchtelingen hebben binnengelaten?
Naja, we weten nog niet of dit een vluchteling is of een religekkie.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:48 schreef LaDaDiDa het volgende:
Nog niet idd.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, we weten nog niet of dit een vluchteling is of een religekkie.
Nee. Maar de laatste 5 keer dat dit gebeurde was de uitkomst telkens hetzelfde.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meeste binnengehaald. Google maar de aantallen.. of je kan eens gaan shoppen in een grote duitse stad. Je waant je al jaren in het midden oosten.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Carnavalshaterquote:Op maandag 3 maart 2025 13:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee. Maar de laatste 5 keer dat dit gebeurde was de uitkomst telkens hetzelfde.
Zo kun je ze ook noemenquote:
Voor zo'n reactie kreeg ik afgelopen week een banquote:Op maandag 3 maart 2025 13:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik hoop dat ze hem uitroeien. Wat een ellende weer zeg...
Het lijkt daar veel te gebeuren. Waar zijn ze ontevreden over?quote:
Zij je Hem of Hen?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:00 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Voor zo'n reactie kreeg ik afgelopen week een ban
Over het aantal aanslagen uit naam van Islam.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het lijkt daar veel te gebeuren. Waar zijn ze ontevreden over?²
Ik vrees over de anders denkenden, christenen, atheisten etcquote:Op maandag 3 maart 2025 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:03 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik vrees over de anders denkenden, christenen, atheisten etc
Nee, die zijn er niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Welke precies?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, die zijn er niet.
Niet teveel de racistische groeperingen geloven.
Nee, dat is niet vreemd.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:30 schreef HSG het volgende:
Heel vreemd.
[..]
Grotere bevolking.
Moet je eens uitzoeken hoe ze die vrede willen bewerkstelligen: alleen nog maar moslims op de wereld (de rest moet dood)quote:Op maandag 3 maart 2025 13:47 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Plus steekpartijen uit naam van de "religion of peace"?
Voelt nu bijna wekelijks dat er een aanslag is
Het bestrijden van moslims :quote:Op maandag 3 maart 2025 14:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Rusland is het gevaar en Orange Man Bad roepen ze allemaal in koor. Dat geïmporteerde moslims al jaren in heel Europa steden lopen te terroriseren, mensen lopen lek te steken en op ze in te rijden met auto's dan valt er alleen maar stilte en holle frasen. Volgende week zal het wel weer raak zijn, en anders die week daarop wel. Ze zijn daar vooral bezig om een partij die wat aan dit probleem wil doen buiten de macht te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Hijquote:Op maandag 3 maart 2025 14:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zij je Hem of Hen?
[..]
Over het aantal aanslagen uit naam van Islam.
Zijn motief: wij zijn volgens de Koran allemaal minderwaardige varkens en hebben geen recht om te leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´
Volgens hem is de kans dat een Jehova getuige de volgende aanslag pleegt net zo groot als een moslim en is iedere aanslag gepleegd door een moslim juist ondanks de Islam ipv dat de Islam er iets mee te maken heeft.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Goh, ik moet het toch maar eens hebben met BansheeBoy over die geesteszieke figuren die al die aanslagen plegen. Dit loopt totaal uit de klauw.
Hij zal je er dan ongetwijfeld aan herinneren dat de aanslagplegers niet alleen moslims zijn, maar ook homo sapiens, zonen, voormalig scholieren, automobilisten, wandelaars, en wie weet liefhebbers van Modern Talking. Dat heel toevallig een bepaald geloof een heel vaak terugkerend verband is tussen al die aanslagplegers, ja ach puur toeval natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Goh, ik moet het toch maar eens hebben met BansheeBoy over die geesteszieke figuren die al die aanslagen plegen. Dit loopt totaal uit de klauw.
En het leuke is dat de grenzen nog steeds wagenwijd open staan, iedere dag stromen er weer nieuwe potentiële criminelen en terroristen vermomd als vluchteling binnen en worden ze op de rode loper hier naartoe gehaald met eten, opvang, uitkeringen en een verblijfsvergunning in het vooruitzicht gesteld.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:18 schreef Lemmeb het volgende:
Gewoon weer een islamofascist natuurlijk. Heel West-Europa zit vol met zulke idioten die hiertoe in staat zijn.
Er staat gewoon in de Koran dat dit allemaal dikke prima is, dus we gaan hier nog veel meer van zien.
Nee hoor. Dat is volgens hem ondanks hun geloof ipv dankzij de Islam. Zonder Islam zou het blijkbaar nog veel vaker voorkomen ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dat heel toevallig een bepaald geloof een heel vaak terugkerend verband is tussen al die aanslagplegers, ja ach puur toeval natuurlijk.
Misschien omdat je meer mensen ineens kan raken. Als ik me even in de man of vrouw in de auto verplaats, dan.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Ja. Na een korte klopjacht is er 1 jonge man gepakt. Nog niet zeker is of hij de enige dader is.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is volgens hem ondanks hun geloof ipv dankzij de Islam. Zonder Islam zou het blijkbaar nog veel vaker voorkomen ofzo.
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens hem is de kans dat een Jehova getuige de volgende aanslag pleegt net zo groot als een moslim en is iedere aanslag gepleegd door een moslim juist ondanks de Islam ipv dat de Islam er iets mee te maken heeft.
Jouw discussie met hem gaat niet veel zin hebben gok ik.
Dit is wel waar natuurlijk, voor de grote vluchtelingenstromen op gang kwamen waren op menigten inrijdende Duitsers een dagelijks fenomeen.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is volgens hem ondanks hun geloof ipv dankzij de Islam. Zonder Islam zou het blijkbaar nog veel vaker voorkomen ofzo.
Nou ik wil eigenlijk weten hoe er in de islam tegen geesteszieken wordt aangekeken.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens hem is de kans dat een Jehova getuige de volgende aanslag pleegt net zo groot als een moslim en is iedere aanslag gepleegd door een moslim juist ondanks de Islam ipv dat de Islam er iets mee te maken heeft.
Jouw discussie met hem gaat niet veel zin hebben gok ik.
Ah dus omdat Europa een ander groot probleem heeft moet de toon richting Trump en Putler maar wat minderquote:Op maandag 3 maart 2025 14:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Rusland is het gevaar en Orange Man Bad roepen ze allemaal in koor. Dat geïmporteerde moslims al jaren in heel Europa steden lopen te terroriseren, mensen lopen lek te steken en op ze in te rijden met auto's dan valt er alleen maar stilte en holle frasen. Volgende week zal het wel weer raak zijn, en anders die week daarop wel. Ze zijn daar vooral bezig om een partij die wat aan dit probleem wil doen buiten de macht te houden.
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik hoop dat dat een laars is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is pas echt crisis als het bier op is.
Geen idee wat het officiële standpunt in de Koran is en of dat er wel is, maar heel veel moslims zien geestesziektes als een straf van bovenaf of als een invloed van duistere zaken zoals djinns of 'het Boze Oog'.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik wil eigenlijk weten hoe er in de islam tegen geesteszieken wordt aangekeken.
Hoe dan ook, ze lopen nu over straat. Da’s niet de bedoeling.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen idee wat het officiële standpunt in de Koran is en of dat er wel is, maar heel veel moslims zien geestesziektes als een straf van bovenaf of als een invloed van duistere zaken zoals djinns of 'het Boze Oog'.
Ik kan me dat niet heugen. Maar als een Moslim iets doet wil het nog niet zeggen dat het komt omdat hij Moslim is. Jullie moeten je verdiepen in de woorden "causaal verband" en "correlatie". Er zijn Moslims die dealen in drugs. Waarschijnlijk meer dan die aanslagen plegen. Ondanks de islam, want die verbiedt het, en niet dankzij de Islam.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is wel waar natuurlijk, voor de grote vluchtelingenstromen op gang kwamen waren op menigten inrijdende Duitsers een dagelijks fenomeen.
Ach ja een paar aanslagen per jaar, boeehoeee wat een gevaar.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ja, dat is heel vreemd.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:30 schreef HSG het volgende:
Heel vreemd.
Waarom zouden de grenzen dicht moeten dan?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En het leuke is dat de grenzen nog steeds wagenwijd open staan, iedere dag stromen er weer nieuwe potentiële criminelen en terroristen vermomd als vluchteling binnen en worden ze op de rode loper hier naartoe gehaald met eten, opvang, uitkeringen en een verblijfsvergunning in het vooruitzicht gesteld.
Ik zou willen dat de EU eens gezamelijk en stevig gaat onderkennen dat wij een groot probleem hebben met radicale moslims en dat deze mensen met alle mogelijke middelen gaan worden tegengehouden en uiteindelijk de toegang binnen de EU wordt ontzegd. Met dezelfde daadkracht, voortvarendheid, middelen en taal als ze het conflict in Oekraïne aanvliegen. Want ook dit is een vorm van ideologische hybride oorlogvoering tussen wat ook zo mag worden aangevlogen.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dus omdat Europa een ander groot probleem heeft moet de toon richting Trump en Putler maar wat minder
Weet je ook weer meteen aan welke kant jij staat.
Maar Moslims plegen toch aanslagen in de naam van God? ( Allahoe akbar)quote:Op maandag 3 maart 2025 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet heugen. Maar als een Moslim iets doet wil het nog niet zeggen dat het komt omdat hij Moslim is. Jullie moeten je verdiepen in de woorden "causaal verband" en "correlatie". Er zijn Moslims die dealen in drugs. Waarschijnlijk meer dan die aanslagen plegen. Ondanks de islam, want die verbiedt het, en niet dankzij de Islam.
Louis Pasteur.²
Vluchtelingen bij wie je bij voorbaat al weet dat ze niet mogen intregeren mogen wat mij betreft standaard geweigerd worden.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom zouden de grenzen dicht moeten dan?
Vluchtelingen horen gewoon te komen.
‘Horen’, hoezo?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom zouden de grenzen dicht moeten dan?
Vluchtelingen horen gewoon te komen.
Misschien liet ik me ook een beetje gaan, maar dit soort figuren zijn het predikaat 'mens' niet waard.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:00 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Voor zo'n reactie kreeg ik afgelopen week een ban
Dit.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien liet ik me ook een beetje gaan, maar dit soort figuren zijn het predikaat 'mens' niet waard.
Weet je nog die aanslagen in Frankrijk, een paar jaar geleden? Die aanslagplegers bleken uit Brussel te komen. Belgen.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Been van dichtbij.Eerst maar eens wachten op foto's van betrouwbare bronnen voordat je dit als waar gaat aanmerken. Kun jij me vertellen welke dag en hoe laat deze foto genomen is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelt gelijk op de man en heeft zelf nul zelfreflectie....quote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach ja een paar aanslagen per jaar, boeehoeee wat een gevaar.
Dat is niets in vergelijking met wat gekkie Trump doet. Laat staan met Rusland.
[..]
Ja, dat is heel vreemd.
Er gebeurt bijna nooit wat. En de AfD is alleen maar groot in gebieden waar bijna geen vluchtelingen zijn.
Dus slaat inderdaad gewoon nergens op.
Maar ja racisme he.....
Wat vreemder is is de steun VOOR genocide, zoals jij ook doet.
Aanslag in het midden-oostenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef bianconeri het volgende:
Ach ja een paar aanslagen per jaar, boeehoeee wat een gevaar.
Dat is niets in vergelijking met wat gekkie Trump doet. Laat staan met Rusland.
Heftig man.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn 15 zeer ernstig verwondde slachtoffers. Het dodental zal nog wel oplopen.
Dat lijkt me ook geen SUVquote:Op maandag 3 maart 2025 14:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens informatie van BILD zijn er twee doden en 25 gewonden gevallen, waarvan 15 ernstig.
Deze jongen was getuige en geeft aan dat hij 2 meisjes zag die 'hun benen verloren hebben'.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:41 schreef RetepV het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten op foto's van betrouwbare bronnen voordat je dit als waar gaat aanmerken. Kun jij me vertellen welke dag en hoe laat deze foto genomen is?
Dat is het iedere keer weerquote:
Ik heb nog geen enkel argumentatie van jouw kant gezien behalve wat gejank over een niet bestaande genocide.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:49 schreef bianconeri het volgende:
Ah ja, vandaar je goede tegen argumentatie
Maar he god dat je zo haat tegen anderen en ondertussen wel genocide steunt.
Kunnen we m al plaatsen in je rammedanmaardoendantopic?quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar door iemand aan te rijden?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deze jongen was getuige en geeft aan dat hij 2 meisjes zag die 'hun benen verloren hebben'.
[ x ]
Fair point. Maar ik kijk dan ook meer naar andere redenen. Ook Nederland heeft een extreem rechtse partij en met Wilders een controversieel gehate politicus in islamitische kringen. Ook Nederland wordt gezien als een van de tolerante landen mbt immigratie. België is ook een klein land maar daar komen meer aanslagen vandaan dan hier. Zou je dan nog kunnen verklaren vanwege de verbinding tussen België en Frankrijk maar die heeft Nederland-Duitsland ookquote:Op maandag 3 maart 2025 14:39 schreef RetepV het volgende:
[..]
Weet je nog die aanslagen in Frankrijk, een paar jaar geleden? Die aanslagplegers bleken uit Brussel te komen. Belgen.
Duitsland en Frankrijk zijn gewoon de meest leidende landen van Europa. Als je een politiek gemotiveerde aanslag wil plegen en gezien wil worden, ga je niet een aanslag in Tietjerksteradeel plegen. Nog afgezien van dat als je een aanslag in Tietjerksteradeel pleegt, je supersnel gepakt zal worden omdat je niet snel "in de menigte" kan verdwijnen. Want die is er niet.
Je vraagt je dat serieus af?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar door iemand aan te rijden?²
Dat kan prima. Lichaamsdelen afgescheurd tussen wiel en wielkast, etc. Die delen kunnen ook een stuk verderop belanden dan je zou verwachten, toen een buurtbewoner hier werd doodgereden door een dronken tor vonden we een gedeelte van een arm verderop in de bosjes weer terug.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heftig man. Die heeft behoorlijke snelheid gemaakt dan wil je dat voor elkaar krijgen bij 2 personen. Als het een vluchteling is/was, dan is het in ieder geval niet een van het dankbare soort. Man man man.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat kan prima. Lichaamsdelen afgescheurd tussen wiel en wielkast, etc. Die delen kunnen ook een stuk verderop belanden dan je zou kunnen verwachten, toen een buurtbewoner hier werd doodgereden door een dronken tor vonden we een gedeelte van een arm verderop in de bosjes weer terug.
Vluchteling?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heftig man. Die heeft behoorlijke snelheid gemaakt dan wil je dat voor elkaar krijgen bij 2 personen. Als het een vluchteling is/was, dan is het in ieder geval niet een van het dankbare soort. Man man man.²
deze topic begint een vreemde wending te krijgenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat kan prima. Lichaamsdelen afgescheurd tussen wiel en wielkast, etc. Die delen kunnen ook een stuk verderop belanden dan je zou verwachten, toen een buurtbewoner hier werd doodgereden door een dronken tor vonden we een gedeelte van een arm verderop in de bosjes weer terug.
Ze zijn er zelf de oorzaak van. De brutaliteit.quote:
En terecht. Islamofascisten dienen gewoon uit de samenleving te worden verwijderd. Hoe dan ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Vroeg of laat gaat de vlam in de pan slaan daar.
Probeer maar eens een Nederlandse binnenstand in te komen met de auto. Er wordt ook wel vaak geschamperd over 'een kopje thee drinken' maar de Nederlandse wijkagent heeft er beter oog op. Van de helemaal afgesloten moslmgemeenschappen zoals in Frankrijk, Belgie en Duitsland hebben wij er niet zo heel veel.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Je kunt bootjes wel tegenhouden, kelder er een paar en ze komen niet meer. Het is een kwestie van willen, van daaruit vind je dan een betere manier, maar dat het niet kan is onzin.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:34 schreef BMW1993 het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat vroeger Frankrijk een problematisch land was, terroristische aanslagen, autobranden en rellen tijdens oud en nieuw, en buitenwijken vol met Algerijnen en lieden uit de Sub-Sahara die door de koloniale periode nog wrok en wantrouwen hadden tegen de overheid.
Duitsland had ook immigranten, maar dat waren voornamelijk Turkse gastarbeiders en vluchtelingen uit voormalig Joegoslavië.
Je had onder deze groepen wellicht ook segregatie, zoals het bekende 'Kreuzberg' in Berlijn, maar ze leken zich verder kalm en rustig te houden.
Sinds de Arabische lente, en de massale uitstroom van Syriërs richting Duitsland (ondertussen meer dan 1 miljoen)
Is Duitsland ook onrustig, veel problemen bij openbare zwembaden in de zomer, oud en nieuw waar men zich keert tegen de politie in de grote steden, aanrandingen zoals we hebben gezien in Keulen in 2016 en ga zo maar door.
Ik was vorig jaar een weekje in het Sauerland, en in het plaatselijke dorp voor de supermarkt hingen alleen maar groepjes mannen die bestonden uit Eritreeërs, Afghanen, Syriërs en overige.. later hoorde ik dat er een groot opvangcentrum in dat dorp lag..
Het verpest toch een beetje de sfeer, het gaat niet om de huidskleur, maar om de totaal anderen cultuur, de harde Arabische taal, en dat doelloos hangen (voor hun logisch want ze wachten) maakt de algemene indruk van veel dorpen toch een stuk minder fijn.
Ik mis het Europa van vroeger, maar zoals de algemeen directeur van Frontex zei ' je kan bootjes niet tegenhouden, hoogstens kun je het proces wat vertragen '
We moeten er aan wennen vrees ik.
Ik heb in ieder geval één onderbeen zien liggen.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deze jongen was getuige en geeft aan dat hij 2 meisjes zag die 'hun benen verloren hebben'.
Nog meer sneue opmerkingen van deze sneue user. Mij verwijten van het steunen van een verzonnen genocide maar zelf zijn kop in het zand steken voor 5 echte genocides die ook op deze wereld plaatsvinden.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Feitelijk bestaande genocide. De vele humanitaire en oorlogsmisdaden die ze plegen. Heb je al staan juichen door de nieuwe humanitaire en oorlogsmisdaad door hulp te weigeren van je terroristen vrienden?
Maar ondertussen wel je ongegronde haat tegen buitenlanders tonen?
Nee ik ben niet bevriend met Hamas. Aan jou om ze te pijpen.quote:door hulp te weigeren van je terroristen vrienden?
De hoogte van de voorkant van de auto komt bij die meisjes blijkbaar tot hun middel. Als de klap dan hard genoeg is, dan rukt dat hun benen eraf.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laat dat mongooltje toch gaan joh, met z'n totaal offtopic geleuter over een niet bestaande genocide. Gewoon niet op reageren.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Nog meer sneue opmerkingen van deze sneue user. Mij verwijten van het steunen van een verzonnen genocide maar zelf zijn kop in het zand steken voor 5 echte genocides die ook op deze wereld plaatsvinden.![]()
[..]
Nee ik ben niet bevriend met Hamas. Aan jou om ze te pijpen.
Nog meer sneue opmerkingen?
Ben je aan het shoppen en opeens je benen kwijt (of niet erger).quote:Op maandag 3 maart 2025 14:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:P
[..]
[ x ]
Verwarde man en move onquote:Op maandag 3 maart 2025 15:12 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ben je aan het shoppen en opeens je benen kwijt (of niet erger).
En de moslim gemeenschap zal wel weer compleet stil blijven ook al komt het weer uit de islamitische komt.
Ik vind het nog behoorlijk lang durenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Vroeg of laat gaat de vlam in de pan slaan daar.
In Nederland geven we dit soort kansloze idioten alles; gratis huis, uitkering, interieur, fiets en paspoort. In Duitsland zullen ze een stuk strenger zijn, idem ditto voor Frankrijk. We houden ze onder de duim, maar het mag wat kosten...quote:Op maandag 3 maart 2025 14:39 schreef RetepV het volgende:
[..]
Weet je nog die aanslagen in Frankrijk, een paar jaar geleden? Die aanslagplegers bleken uit Brussel te komen. Belgen.
Duitsland en Frankrijk zijn gewoon de meest leidende landen van Europa. Als je een politiek gemotiveerde aanslag wil plegen en gezien wil worden, ga je niet een aanslag in Tietjerksteradeel plegen. Nog afgezien van dat als je een aanslag in Tietjerksteradeel pleegt, je supersnel gepakt zal worden omdat je niet snel "in de menigte" kan verdwijnen. Want die is er niet.
Ja, dat is erg sneu. Je hebt zelf nergens mee te maken, je gaat blij shoppen en dan dit.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:12 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ben je aan het shoppen en opeens je benen kwijt (of niet erger).
Wat heeft het daar mee te maken???quote:En de moslim gemeenschap zal wel weer compleet stil blijven ook al komt het weer uit de islamitische komt.
Doe eens een beetje moeite en Google eens een keer wat anders dan.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Geen idee wat het officiële standpunt in de Koran is en of dat er wel is, maar heel veel moslims zien geestesziektes als een straf van bovenaf of als een invloed van duistere zaken zoals djinns of 'het Boze Oog'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het verschil precies?quote:Op maandag 3 maart 2025 13:50 schreef Frutsel het volgende:
Doe eens een gok?quote:Op maandag 3 maart 2025 15:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is erg sneu. Je hebt zelf nergens mee te maken, je gaat blij shoppen en dan dit.
[..]
Wat heeft het daar mee te maken???²
Ik vind dat altijd zo ontzettend sneu. Islam uitbreiden en propaganda (Islam is vredequote:Op maandag 3 maart 2025 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat altijd zo ontzettend sneu. Politiek bedrijven en agenda's uitrollen over de ruggen van onschuldige slachtoffers.²
Ik vind die onschuldige slachtoffers sneu uit naam van die geitenneukersquote:Op maandag 3 maart 2025 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat altijd zo ontzettend sneu. Politiek bedrijven en agenda's uitrollen over de ruggen van onschuldige slachtoffers.²
quote:Interne Polizeimeldung beschreibt Täter von Mannheim: „1,70 Meter, Bart, dunkler Hauttyp“
Die enorme paardenvijg heeft hier wel gelijk ja.quote:
Ja? duitser? of 'duitser'.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bild zegt vooralsnog alleen dat de dader gewond is geraakt en momenteel behandeld word en dat hij de Duitse nationaliteit heeft.
A broken clock...quote:Op maandag 3 maart 2025 15:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die enorme paardenvijg heeft hier wel gelijk ja.
Op dit punt dan.
Beetje flauw dit. We hebben al veel vaker dit soort aanslagen voorbij zien komen waarbij het een ander motief betrof. Ja de kans dat het om een islamitisch motief gaat is vrij groot maar om er deze "wie had dat nou verwacht" houding op na te houden is gewoon feitelijk onjuist.quote:
Lijkt het op ja.quote:
Het VK echter wel en daar zie je dit ook niet zo snel terug. Wel voornamelijk Paki's en Indiërs, dat dan weer wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Probeer maar eens een Nederlandse binnenstand in te komen met de auto. Er wordt ook wel vaak geschamperd over 'een kopje thee drinken' maar de Nederlandse wijkagent heeft er beter oog op. Van de helemaal afgesloten moslmgemeenschappen zoals in Frankrijk, Belgie en Duitsland hebben wij er niet zo heel veel.
De gemiddelde asielzoeker kan het niet betalen om het centrum van Londen in te rijden.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Het VK echter wel en daar zie je dit ook niet zo snel terug. Wel voornamelijk Paki's en Indiërs, dat dan weer wel.
De EU is al gevallen alleen weten ze dit nog niet. Ze hebben het te druk met tolerant zijn .quote:Op maandag 3 maart 2025 16:00 schreef Tengano het volgende:
En? Zal de EU eerder vallen door de vredige Islam of staat onze Russische bezetter hier eerder op de Dam?
Hij heeft een punt. Zoveel aanslagen hebben we niet in de UK. En of er Moslims wonen. Ik kom er graag.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De gemiddelde asielzoeker kan het niet betalen om het centrum van Londen in te rijden.
Het valt me nog mee dat het alleen in Mannheim is. Had dit op meer plaatsen verwacht, deze Carnaval.quote:
Nee, het is niet flauw, het gaat in het overgrote merendeel van de gevallen om moslims die dit doen. Het valt ook op op basis van deze lijst die je linkt, veel van deze incidenten in Israël zijn met als dader ... Jawel: Arabische moslims. Waarbij jij altijd van mening bent dat juist Israël het grote probleem in dit gebied is. Bijzonder toch hoe dat werkt.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Beetje flauw dit. We hebben al veel vaker dit soort aanslagen voorbij zien komen waarbij het een ander motief betrof. Ja de kans dat het om een islamitisch motief gaat is vrij groot maar om er deze "wie had dat nou verwacht" houding op na te houden is gewoon feitelijk onjuist.
usual suspects. Dat ze dat tuig nog niet Europa uittrappen is mij een raadsel.quote:
Er gaat geen geld naar de NAVO, Navolanden besteden geld aan hun defensie,quote:Op maandag 3 maart 2025 14:14 schreef mvdejong het volgende:
• zorgt er niet voor dat er meer geld naar de NAVO gaat;
Een Ford, was dus geen migrant.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens informatie van BILD zijn er twee doden en 25 gewonden gevallen, waarvan 15 ernstig.
Ja vast. Dus die hele organisatie doet het om niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Er gaat geen geld naar de NAVO, Navolanden besteden geld aan hun defensie,
Ja, er is wat overhead, en als jij niet begrijpt wat ik schreef, dan denk ik niet dat een verdere discussie zin heeft.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja vast. Dus die hele organisatie doet het om niet.
Rutte is vrijwilliger bij de NAVO.
Dan ben je selectief en onjuist aan het kijken. Onder het kopje terrorisme inderdaad relatief veel in Israël maar zeker niet het "overgrote merendeel" en onder het kopje overige al helemaal niet. Je haat voor Palestijnen/Arabieren/moslims vertroebelt je beeld waardoor je tot allerlei foute en rare meningen en conclusies komt. Wisten we al, maar nu alleen jij nog.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, het is niet flauw, het gaat in het overgrote merendeel van de gevallen om moslims die dit doen. Het valt ook op op basis van deze lijst die je linkt, veel van deze incidenten in Israël zijn met als dader ... Jawel: Arabische moslims. Waarbij jij altijd van mening bent dat juist Israël het grote probleem in dit gebied is. Bijzonder toch hoe dat werkt.
Hulde aan de AIVD en de MIVD.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Daar zijn ook wel wat steekpartijen en aanslagen geweest. Verder zijn ze zoet gehouden met een industrieel verkrachtingsfeestje.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:53 schreef nostra het volgende:
Het VK echter wel en daar zie je dit ook niet zo snel terug. Wel voornamelijk Paki's en Indiërs, dat dan weer wel.
Het is ook de 3e keer in 2 maanden tijd dat er een voertuig door een Duitse menigte heen scheurt.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gaat lekker daar in Mannheim, paar maanden geleden nog een mesaanval, nu dit weer.
Dat komt omdat de IS afgelopen maand heeft opgeroepen om tijdens de kerst en carnaval gerichte aanslagen te plegen.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is ook de 3e keer in 2 maanden tijd dat er een voertuig door een Duitse menigte heen scheurt.
Eerst die Kerstmarkt, onlangs die vakbondsdemonstratie en nu door winkelend publiek.
Dader had ook meteen een kogel moeten krijgen. Weg met dat vuilnis.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ben al 2 berichten tegen gekomen dat er ongeregeldheden zijn bij het ziekenhuis van Mannheim.
Zowel de dader als tientallen van zijn slachtoffers worden daar behandeld.
Carnaval is vandaag en morgen nog.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat het alleen in Mannheim is. Had dit op meer plaatsen verwacht, deze Carnaval.
Familieleden?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ben al 2 berichten tegen gekomen dat er ongeregeldheden zijn bij het ziekenhuis van Mannheim.
Zowel de dader als tientallen van zijn slachtoffers worden daar behandeld.
Geef ze eens ongelijkquote:
Zou me dat goed voor kunnen stellen. Die kamer waar de dader ligt word natuurlijk bewaakt door zwaarbewapende agenten en als je die ziet weet je direct wie daar ligt. Als jouw vrouw, zus of kind dat net haar benen kwijt is door zo'n gek dan is het moeilijk om nog rustig te blijven.quote:
En woensdag haring eten. Maar ik had juist vandaag meer ellende verwacht, vanwege ramadan gelijk met Carnaval. De Rosenmontag is toch erg belangrijk voor Duitsland. Maar......gelukkig alleen Mannheim, hoewel dat al erg genoeg is, natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Carnaval is vandaag en morgen nog.
Dat zegt niets over zijn religie en de afkomst van zijn ouders/grootouders.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:56 schreef Kim-Holland het volgende:
De bestuurder is een 40-jarige Duitser uit Rijnland-Palts.
Zijn afkomst is mij (nog) niet bekend.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:30 schreef Gia het volgende:
[..]
En woensdag haring eten. Maar ik had juist vandaag meer ellende verwacht, vanwege ramadan gelijk met Carnaval. De Rosenmontag is toch erg belangrijk voor Duitsland. Maar......gelukkig alleen Mannheim, hoewel dat al erg genoeg is, natuurlijk.
In de telegraaf staat dat de dader iemand met de Duitse nationaliteit is. Is de afkomst van de voorouders en zijn religie al bekend?
Informatie die tot nu toe bekend is:quote:Op maandag 3 maart 2025 17:30 schreef Gia het volgende:
In de telegraaf staat dat de dader iemand met de Duitse nationaliteit is. Is de afkomst van de voorouders en zijn religie al bekend?
Als die gekkies niet menigtes inrijden, hadden we dit topic überhaupt niet gehad.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de focus kan weer van Trumptroep en Oekraine af en kan weer op deze zooi. Leuk joh.
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens informatie van ZEIT ONLINE is de verdachte een Duitser zonder migratieachtergrond.
Volgens Der Spiegel is de dader verward en handelde hij uit razernij.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens informatie van ZEIT ONLINE is de verdachte een Duitser zonder migratieachtergrond.
Ach, de onderbuik kan weer op slot.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat is dit nou weer.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, de onderbuik kan weer op slot.
Staat er ook waar hij boos over was?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens Der Spiegel is de dader verward en handelde hij uit razernij.
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Staat er ook waar hij boos over was?
Dit schreef ik op de FPquote:Op maandag 3 maart 2025 16:00 schreef Tengano het volgende:
En? Zal de EU eerder vallen door de vredige Islam of staat onze Russische bezetter hier eerder op de Dam?
En ik denk dat daarmee alles wel is gezegdquote:Volgens mij hebben alle Europese landen afzonderlijk al genoeg uitdaging waarbij de grootste uitdaging die van de uitwassen van de Culturele Verrijking. Nog nooit zag ik in Europa een treinstation worden opgeblazen door de Russen of een Rus die inreed op een groep mensen en daarmee dood en verderf zaaide. Ook heb ik nog nooit een Rus hier openlijk jacht zien maken op Joden in Amsterdam of een groep Russen een autochtoon meisje zien verkrachten als wilde beesten.
Europa, kijk maar lekker naar Rusland en rot van binnenuit verder weg.
Heel veel succes.
Ik herinner me nog een nieuwsbericht over een Braziliaan die in paniek een metrorijtuig probeerde in te vluchten omdat hij achtervolgd werd door de politie en dood werd geschoten. Ze hadden hem aangezien voor een islamitische terrorist en hadden zijn paniek aangezien voor agressie. Hij bleek niks op zijn kerfstok te hebben of van plan te zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Dader had ook meteen een kogel moeten krijgen. Weg met dat vuilnis.
Ja, we hebben nog te weinig 'incidenten' meegemaakt de voorbije decennia waarbij Islamitisch fundamentalistische terreur de reden was dus misschien moeten we nog voorzichtiger zijn met het trekken van conclusiesquote:Op maandag 3 maart 2025 18:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een nieuwsbericht over een Braziliaan die in paniek een metrorijtuig probeerde in te vluchten omdat hij achtervolgd werd door de politie en dood werd geschoten. Ze hadden hem aangezien voor een islamitische terrorist en hadden zijn paniek aangezien voor agressie. Hij bleek niks op zijn kerfstok te hebben of van plan te zijn.
Het punt: iemand meteen een kogel geven kan nogal verkeerd gaan. Daarom hebben we dus een rechtstaat. Zelfs is al het wel de dader, dan nog kan het om een verward persoon gaan.
Hoe helpt de vermoedelijke dader meteen neerknallen zonder vorm van proces na een aanslag precies meer slachtoffers voorkomen?quote:Op maandag 3 maart 2025 18:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, we hebben nog te weinig 'incidenten' meegemaakt de voorbije decennia waarbij Islamitisch fundamentalistische terreur de reden was dus misschien moeten we nog voorzichtiger zijn met het trekken van conclusies
Laten we dat vooral doen ja, dat zal helpen minder slachtoffers te begraven
Uiteindelijk worden mensen linksom of rechtsom slachtoffer van terrorisme. Als het terrorisme uit de klauwen begint te lopen zijn de instrumenten van de wet echter vrij beperkt en kan je afglijden tot een Somalië 2.0 of Mexico 2.0quote:Op maandag 3 maart 2025 18:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een nieuwsbericht over een Braziliaan die in paniek een metrorijtuig probeerde in te vluchten omdat hij achtervolgd werd door de politie en dood werd geschoten. Ze hadden hem aangezien voor een islamitische terrorist en hadden zijn paniek aangezien voor agressie. Hij bleek niks op zijn kerfstok te hebben of van plan te zijn.
Het punt: iemand meteen een kogel geven kan nogal verkeerd gaan. Daarom hebben we dus een rechtstaat. Zelfs is al het wel de dader, dan nog kan het om een verward persoon gaan.
100% mee eens. We moeten vooral naar het proces aan de voorkant gaan kijken, niet de put dempen als het kalf al verdronken is.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoe helpt de vermoedelijke dader meteen neerknallen zonder vorm van proces na een aanslag precies meer slachtoffers voorkomen?
Begrijp me niet verkeerd, we moeten veel minder naïef zijn met jihadisme en politieke islam, maar alle beschaving loslaten lijkt me niet de oplossing.
Dat zijn de regels om te overleven in een paranoïde samenleving die bestaat uit parallele samenlevingen die niet zo goed samen blijken te gaanquote:Op maandag 3 maart 2025 18:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoe helpt de vermoedelijke dader meteen neerknallen zonder vorm van proces na een aanslag precies meer slachtoffers voorkomen?
Begrijp me niet verkeerd, we moeten veel minder naïef zijn met jihadisme en politieke islam, maar alle beschaving loslaten lijkt me niet de oplossing.
Bingo!quote:Op maandag 3 maart 2025 17:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
-Donkere huidskleur en donkere kleding.
-Dader zou een verwarde man zijn met psychische problemen.
Heb toch al tientallen posts gezien over dat het de schuld van alle import is.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:16 schreef Richestorags het volgende:
100% mee eens. We moeten hadden vooral naar het proces aan de voorkant gaan moeten kijken, niet de put dempen als het kalf al verdronken is.
Omdat dat doorgaans zo is geweest. Zo gek is het dan toch niet?quote:Op maandag 3 maart 2025 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb toch al tientallen posts gezien over dat het de schuld van alle import is.
Hij had niks opgelostquote:
Ah, bedankt Thierry. Het had gebeurd kunnen zijn!quote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat dat doorgaans zo is geweest. Zo gek is het dan toch niet?
Er rust zo’n taboe op het noemen van man en paard, het is niet te geloven. En het werkt zó averechts.
Wij ook hoor als de aivd even stopt met monitoring, en vergeet de aanslagen die we al hebben gehad niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Sommige mensen steken het liefst de kop in het zand ja, daardoor gaat het zo lang door.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat dat doorgaans zo is geweest. Zo gek is het dan toch niet?
Er rust zo’n taboe op het noemen van man en paard, het is niet te geloven. En het werkt zó averechts.
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Iets klopt hier niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Informatie die tot nu toe bekend is:
-Een 40 jarige man met Duitse nationaliteit.
-Donkere huidskleur en donkere kleding.
-Hij zou geprobeerd hebben te vluchten, werd kort daarop gepakt en ligt nu in Mannheim in het ziekenhuis.
-Dader zou een verwarde man zijn met psychische problemen.
Nee, en helemaal niet op X kijken waar daar is hij weer lichtgetint.quote:
De gestoorde manier waarmee iedereen op deze vooruitziende man reageerde, bewees zijn gelijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had niks opgelost
Net als dat Geert nu niks oplost. Hoop schreeuwen en blaffen, niet bijten Met iedereen ruzie maken.
En Ahoy staat op de lijst.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wij ook hoor als de aivd even stopt met monitoring, en vergeet de aanslagen die we al hebben gehad niet.
Ik heb laatst een video bekeken waarin werd uitgelegd waarom mensen er voor kiezen om 'in denial' te blijven.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Sommige mensen steken het liefst de kop in het zand ja, daardoor gaat het zo lang door.
Begrijp niet helemaal hoe dat zijn gelijk bewijst maargoed, hij had op bepaalde vlakken zeker een punt. Maar mensen die nog steeds roepen hadden we Pim nog maar is echt lachwekkend. Die man had zo'n belachelijk ego dat hij nooit fatsoenlijk had kunnen samenwerken met wie dan ookquote:Op maandag 3 maart 2025 18:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De gestoorde manier waarmee iedereen op deze vooruitziende man reageerde, bewees zijn gelijk.
Hij en Bolkestein waren hun tijd vooruit.
We zijn ook jarenlang overspoeld met niet integrerende, het sociale stelsel opslokkende, getraumatiseerde en onderontwikkelde (naar onze standaard) mensen uit achterlijke culturen.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb toch al tientallen posts gezien over dat het de schuld van alle import is.
Dat was zijn rol dan ook niet als aanjager / profeet. Als men destijds zijn standpunten al deels had overgenomen had het er nu heel anders uit kunnen zien.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijp niet helemaal hoe dat zijn gelijk bewijst maargoed, hij had op bepaalde vlakken zeker een punt. Maar mensen die nog steeds roepen hadden we Pim nog maar is echt lachwekkend. Die man had zo'n belachelijk ego dat hij nooit fatsoenlijk had kunnen samenwerken met wie dan ook
In zijn mond.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens Der Bild schoot hij zichzelf bij de arrestatie een losse flodder door de kop.
Had die dat niet voor zijn autoritje kunnen doenquote:
Jij hebt een agenda.quote:
Ja, is het makkelijkst. Maar de beste man heb ik nog geen band zien plakken.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had niks opgelost
Net als dat Geert nu niks oplost. Hoop schreeuwen en blaffen, niet bijten Met iedereen ruzie maken.
Ja, jouw likes waardeer ik verder ook niet dwaas eerste klasquote:Op maandag 3 maart 2025 19:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, is het makkelijkst. Maar de beste man heb ik nog geen band zien plakken.²
Dank je wel. Ik onderschrijf je mening volledig m.b.t. die wollige Wilders. Klopt als een bus.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jouw likes waardeer ik verder ook niet dwaas eerste klas
quote:Op maandag 3 maart 2025 19:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, is het makkelijkst. Maar de beste man heb ik nog geen band zien plakken.²
Doe dan maar de Russenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:00 schreef Tengano het volgende:
OK, wat dan?quote:Op maandag 3 maart 2025 19:16 schreef Tjacka het volgende:
Weer een aanslag, dit keer in Mannheim. De zoveelste in een rij. Dit zijn geen incidenten meer, maar problemen die diep geworteld zijn in de samenleving. We kunnen doen alsof het toeval is, maar dan steken we onze kop in het zand. Tegelijkertijd geloof ik niet dat radicaal rechts de oplossing biedt – die spelen vooral in op angst zonder echt iets structureels te veranderen. Wat we nodig hebben is een aanpak die wél werkt, maar daarvoor moet je de realiteit eerst onder ogen durven zien.
Jij post de laatste tijd goeie dingen in NWSquote:Op maandag 3 maart 2025 19:16 schreef Tjacka het volgende:
Weer een aanslag, dit keer in Mannheim. De zoveelste in een rij. Dit zijn geen incidenten meer, maar problemen die diep geworteld zijn in de samenleving. We kunnen doen alsof het toeval is, maar dan steken we onze kop in het zand. Tegelijkertijd geloof ik niet dat radicaal rechts de oplossing biedt – die spelen vooral in op angst zonder echt iets structureels te veranderen. Wat we nodig hebben is een aanpak die wél werkt, maar daarvoor moet je de realiteit eerst onder ogen durven zien.
Klopt, als iedereen bewust is en een oplossing niet in de weg staat kun je gaan denken aan een oplossing.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:16 schreef Tjacka het volgende:
Kijk, het probleem is gewoon te complex voor simpele antwoorden. Thee drinken of meteen uitzetten zijn beide geen werkbare oplossingen. Het gaat om een combinatie van aanpakken: integratie, vroegtijdige herkenning van radicalisering, en soms ook handhaving. En eerlijk gezegd, ik ben ook niet de slimste als het gaat om dit soort zaken, maar ik zie gewoon dat het een veel breder probleem is dan alleen maar iets éénvoudigs oplossen.quote:
Dat is precies waar het misgaat bij de Rob Jettens en Jesse Klavers van deze wereld.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:16 schreef Tjacka het volgende:
Godsdienstvrijheid moet onder de loep.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kijk, het probleem is gewoon te complex voor simpele antwoorden. Thee drinken of meteen uitzetten zijn beide geen werkbare oplossingen. Het gaat om een combinatie van aanpakken: integratie, vroegtijdige herkenning van radicalisering, en soms ook handhaving. En eerlijk gezegd, ik ben ook niet de slimste als het gaat om dit soort zaken, maar ik zie gewoon dat het een veel breder probleem is dan alleen maar iets éénvoudigs oplossen.
Ik kan altijd de troll blijven, maar ik had gehoopt dat door het falen van het kabinet mensen in Nederland, Amerika en de rest van de wereld nu wel klaar zouden zijn met Wilders, Trump en die andere gekkies. Toch blijft iedereen maar fan. Ik doe mijn best om mensen bij te laten draaien, maar het blijft een struggle.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij post de laatste tijd goeie dingen in NWS
Precies.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Godsdienstvrijheid moet onder de loep.
Ooit was het in leven geroepen voor christenen, dat zij hun eigen versie van het christendom konden beoefenen zonder vervolg te worden
Het was zeker niet de bedoeling dat mensen van buiten de EU hun achterlijke religie met zich mee zouden nemen.
Het is mogelijk om islam bij wet te verbieden. Waarom zou je daar geen gebruik van willen maken?
Omdat je daarmee enorm veel gematigd praktiserenden van een fundamentele vrijheid beroofdquote:Op maandag 3 maart 2025 19:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ooit was het in leven geroepen voor christenen, dat zij hun eigen versie van het christendom konden beoefenen zonder vervolg te worden
Het was zeker niet de bedoeling dat mensen van buiten de EU hun achterlijke religie met zich mee zouden nemen.
Het is mogelijk om islam bij wet te verbieden. Waarom zou je daar geen gebruik van willen maken?
Heeft ook totaal geen zin.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan altijd de troll blijven, maar ik had gehoopt dat door het falen van het kabinet mensen in Nederland, Amerika en de rest van de wereld nu wel klaar zouden zijn met Wilders, Trump en die andere gekkies. Toch blijft iedereen maar fan. Ik doe mijn best om mensen bij te laten draaien, maar het blijft een struggle.
Wees even realistisch. Duitsland is door "redelijke" middenpartijen geleid en heeft het helemaal verknald.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan altijd de troll blijven, maar ik had gehoopt dat door het falen van het kabinet mensen in Nederland, Amerika en de rest van de wereld nu wel klaar zouden zijn met Wilders, Trump en die andere gekkies. Toch blijft iedereen maar fan. Ik doe mijn best om mensen bij te laten draaien, maar het blijft een struggle.
Dat hebben we ook met Zwarte Piet gedaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je daarmee enorm veel gematigd praktiserenden van een fundamentele vrijheid beroofd
Je gaat zwarte piet vergelijken met religie? Ja primaquote:Op maandag 3 maart 2025 19:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat hebben we ook met Zwarte Piet gedaan.
Misschien een uitermate goed plan om dit lekker tot de voordeur te houden dan.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je daarmee enorm veel gematigd praktiserenden van een fundamentele vrijheid beroofd
Dat is al het huidige beleid.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kijk, het probleem is gewoon te complex voor simpele antwoorden. Thee drinken of meteen uitzetten zijn beide geen werkbare oplossingen. Het gaat om een combinatie van aanpakken: integratie, vroegtijdige herkenning van radicalisering, en soms ook handhaving. En eerlijk gezegd, ik ben ook niet de slimste als het gaat om dit soort zaken, maar ik zie gewoon dat het een veel breder probleem is dan alleen maar iets éénvoudigs oplossen.
Het één is een sprookjesfiguur dat we niet meer in de huidige tijd vinden passen.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat zwarte piet vergelijken met religie? Ja prima
Hoeven we jou ook niet meer serieus te nemen
Dus mensen toelaten hun geloof te praktiseren maar de moskee bezoeken is voortaan verboden terrein? Laat staan een hoofddoekje dragen. Je zou toch zeggen dat dat gematigde vormen van praktiseren zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 19:40 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Misschien een uitermate goed plan om dit lekker tot de voordeur te houden dan.
Een hoofddoekje dragen in het vrije Westen terwijl er wereldwijd vrouwen worden gedwongen dat ding om te doen en ervoor sterven (ook mannen, zie Iran) in bloedige protesten om hem AF te doen getuigt van een walgelijke moraliteit.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus mensen toelaten hun geloof te praktiseren maar de moskee bezoeken is voortaan verboden terrein? Laat staan een hoofddoekje dragen. Je zou toch zeggen dat dat gematigde vormen van praktiseren zijn
Grappig dat je nu gelijk terugvalt op islam terwijl ik deze niet eens benoem.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus mensen toelaten hun geloof te praktiseren maar de moskee bezoeken is voortaan verboden terrein? Laat staan een hoofddoekje dragen. Je zou toch zeggen dat dat gematigde vormen van praktiseren zijn
Dat sommige landen kampen met een walgelijk regime staat natuurlijk los van het feit dat een hoofddoekje per definitie een extremistische connotatie met zich mee zou brengenquote:Op maandag 3 maart 2025 19:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een hoofddoekje dragen in het vrije Westen terwijl er wereldwijd vrouwen worden gedwongen dat ding om te doen en ervoor sterven (ook mannen, zie Iran) in bloedige protesten om hem AF te doen getuigt van een walgelijke moraliteit.
Ik ben het niet eens met deze kijk. De islam zelf is niet het probleem, maar de interpretatie en voedingsbodem waarin radicale ideeën kunnen groeien. De basisprincipes van de islam, zoals het gebed, het vasten en de pelgrimstocht, zijn bedoeld om spirituele discipline en gemeenschapszin te bevorderen. Het echte probleem ligt bij extremisme, zoals die imam die oproept tot aanslagen. We moeten extremisme aanpakken, niet de vrijheid van godsdienst inperken.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zou het voor christenen net zo belachelijk vinden hoor, mocht je denken dat ik daar hypocriet in benquote:Op maandag 3 maart 2025 19:45 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Grappig dat je nu gelijk terugvalt op islam terwijl ik deze niet eens benoem.
Maar inderdaad, zoiets ja.
En allemaal gejat van het (Nestoriaanse) Christendom, Jodendom en heidense tradities.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met deze kijk. De islam zelf is niet het probleem, maar de interpretatie en voedingsbodem waarin radicale ideeën kunnen groeien. De basisprincipes van de islam, zoals het gebed, het vasten en de pelgrimstocht, zijn bedoeld om spirituele discipline en gemeenschapszin te bevorderen.
Ooit de Koran en de Hadith wel eens gelezen?quote:Het echte probleem ligt bij extremisme, zoals die imam die oproept tot aanslagen. We moeten extremisme aanpakken, niet de vrijheid van godsdienst inperken.
Dus enerzijds moeten moslims intergreren - en dit mag wat kosten volgens jou - anderzijds moeten we vooral geen druk willen uitoefenen op moslims om Westerse normen & waarden over te nemen?quote:Op maandag 3 maart 2025 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hebben we met revoluties bevochten, ontworteld van de staat en een Verlichting door gedouwd.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het voor christenen net zo belachelijk vinden hoor, mocht je denken dat ik daar hypocriet in ben
Westerse normen overnemen en daarbij gedwongen afstand doen van persoonlijke geloofsovertuiging lijkt mij in ieder geval niet iets wat gaat werken neequote:Op maandag 3 maart 2025 19:49 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Wat wil je dan wel vraag ik mij af?
Ik ben zelf atheïst, dus ik ben niet religieus, maar het gaat altijd om de interpretatie. Bijvoorbeeld, in Surah Al-Baqarah (2:190) staat: 'Strijdt op de weg van Allah tegen degenen die tegen jullie vechten, maar overtreedt de grenzen niet.' Dit wordt vaak verkeerd geïnterpreteerd door extremisten, terwijl het eigenlijk over zelfverdediging gaat. Het probleem ligt niet in de religie, maar in hoe mensen het gebruiken.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En allemaal gejat van het (Nestoriaanse) Christendom, Jodendom en heidense tradities.
[..]
Ooit de Koran en de Hadith wel eens gelezen?
Zou het specifiek liggen aan de middenpartijen of ligt het eraan dat politiek leiders opgegroeid/gevormd zijn rond een bepaalde politieke denkschool waarvan we steeds meer merken dat deze zijn beperkingen heeft? Beide keren is er een mess gecreeërd, maar voor beide gedachten geldt wel een andere oplossing. Als het niet aan de politieke denkschool ligt, kan ik niet begrijpen dat ditzelfde fenomeen ib zoveel landen tegelijk speelt.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wees even realistisch. Duitsland is door "redelijke" middenpartijen geleid en heeft het helemaal verknald.
Je kunt hoogstens zeggen dat Wilders OOK niet de oplossing is maar "the mess" is toch echt door de fatsoenlijke partijen gecreëerd.
Gossie wie had dat nou verwacht ?quote:
Wie had dat nou verwacht ?quote:Op maandag 3 maart 2025 20:08 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee. En het gaat maar door, en door ,en door, en door hier over de islam.
Een verbod op de islam gaat niet werken. Het beleid van Merkel, 'Wir schaffen das', had zijn uitdagingen, maar we hebben immigratie nodig om onze samenleving in de toekomst te onderhouden. We moeten focussen op betere integratie en educatie, en extremisme aanpakken, zodat immigratie een positieve bijdrage kan leveren.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:42 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dat is al het huidige beleid.
De multiculturele samenleving & vooral de islam kost ons miljarden per jaar; van alle gefaalde integratietrajecten, sociale voorzieniningen die ze misbruiken, de ongekende criminaliteit en overlast die ze veroorzaken. Hoeveel miljard moet het nog kosten voordat deze mensen waarde toevoegen aan onze samenleving?
Sorry hoor maar dit slaat echt nergens op. Alleen iemand die heel weinig van de islam af weet zou dit soort uitspraken doenquote:Op maandag 3 maart 2025 19:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met deze kijk. De islam zelf is niet het probleem, maar de interpretatie en voedingsbodem waarin radicale ideeën kunnen groeien. De basisprincipes van de islam, zoals het gebed, het vasten en de pelgrimstocht, zijn bedoeld om spirituele discipline en gemeenschapszin te bevorderen. Het echte probleem ligt bij extremisme, zoals die imam die oproept tot aanslagen. We moeten extremisme aanpakken, niet de vrijheid van godsdienst inperken.
quote:Op maandag 3 maart 2025 20:08 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee. En het gaat maar door, en door ,en door, en door hier over de islam.
Ik nietquote:Op maandag 3 maart 2025 20:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gossie wie had dat nou verwacht ?
Tjeempie. Heb je ook argumenten er tegen.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit slaat echt nergens op. Alleen iemand die heel weinig van de islam af weet zou dit soort uitspraken doen
Goed punt maar laten we dat dan even verder uitdiepen. Wat houdt die politieke denkschool volgens jou in?quote:Op maandag 3 maart 2025 20:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zou het specifiek liggen aan de middenpartijen of ligt het eraan dat politiek leiders opgegroeid/gevormd zijn rond een bepaalde politieke denkschool waarvan we steeds meer merken dat deze zijn beperkingen heeft? Beide keren is er een mess gecreeërd, maar voor beide gedachten geldt wel een andere oplossing. Als het niet aan de politieke denkschool ligt, kan ik niet begrijpen dat ditzelfde fenomeen ib zoveel landen tegelijk speelt.
Ik denk dat het vrije westen rond de tijd van Tatcher en Reagen (en bij ons Kok) overgestapt is op een vorm van marktwerking, waarbij verantwoording uitbesteedt is, waarbij de voorziening en daarmee de regie versnippert raakten, waarbij de korte termijn beloont wordt voor de langetermijn, waarbij de publieke kennis verloren gegaan is en waarbij problemen soms gezien worden als externe kosten en daarmee afgekocht worden.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Goed punt maar laten we dat dan even verder uitdiepen. Wat houdt die politieke denkschool volgens jou in?
Islam is per dentitie intolerant, haatvolquote:Op maandag 3 maart 2025 20:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tjeempie. Heb je ook argumenten er tegen.
Immigratiebeleid zou zich moeten focussen op mensen die veel bijdragen, niet op iedereen die aan de poort staat maar binnenlaten. Een specialist voor chip productie uit india, een arts uit Zuid-Afrika, programmeur uit Hongarije, dat is wat we nodig hebben. Een mislukte geitenhoeder uit Mali of een Afgaanse dorpsoudste, een boer uit Turkije, nee kunnen we prima zonderquote:Op maandag 3 maart 2025 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een verbod op de islam gaat niet werken. Het beleid van Merkel, 'Wir schaffen das', had zijn uitdagingen, maar we hebben immigratie nodig om onze samenleving in de toekomst te onderhouden. We moeten focussen op betere integratie en educatie, en extremisme aanpakken, zodat immigratie een positieve bijdrage kan leveren.
per dentitie nog welquote:Op maandag 3 maart 2025 20:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Islam is per dentitie intolerant, haatvol
1500 jaar bloedvergieten zegt mij dat er veel meer aan de hand is dat slechts verkeerde interpretaties van een kleine minderheid
Over al die ongelovige kk duitsers die hun vrouwen niet inpakken, homo's accepteren, varkensvlees eten, als een eerloze infidel rondlopen zonder dhimmi tax te betalen, meer welvaart hebben ondanks dat ze niet het favoriete volk van allah zijn, alcohol drinken, christelijke feesten vieren, etc etc. Allemaal kleine spuugjes in het gezicht van de arme moslim die veel meer verdient! En natuurlijk is de ramadan dé periode bij uitstek om een wit voetje bij allah te halen en hoe kun je dat nou beter doen dan door een stel ongelovige kutinfidels van hun sokken te rijden?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is niks mis met arbeidsmigratie, mensen binnenhalen die je nodig hebt. Maar beperk dat dan tot mensen die wat makkelijker integreren zoals Polen, Oekraïners. Of mensen die wat beter zijn opgeleid. Wat moeten wij met al die achterlijke analfabeten die alleen maar hun handje op komen houden. Kap nou eens met het binnenhalen van die troep, je ziet toch de enorme overlast en druk op de samenleving deze groep geeft. Gewoon ermee kappenquote:Op maandag 3 maart 2025 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een verbod op de islam gaat niet werken. Het beleid van Merkel, 'Wir schaffen das', had zijn uitdagingen, maar we hebben immigratie nodig om onze samenleving in de toekomst te onderhouden. We moeten focussen op betere integratie en educatie, en extremisme aanpakken, zodat immigratie een positieve bijdrage kan leveren.
Soerah 82: 14;quote:Op maandag 3 maart 2025 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben zelf atheïst, dus ik ben niet religieus, maar het gaat altijd om de interpretatie. Bijvoorbeeld, in Surah Al-Baqarah (2:190) staat: 'Strijdt op de weg van Allah tegen degenen die tegen jullie vechten, maar overtreedt de grenzen niet.' Dit wordt vaak verkeerd geïnterpreteerd door extremisten, terwijl het eigenlijk over zelfverdediging gaat. Het probleem ligt niet in de religie, maar in hoe mensen het gebruiken.
Nederland is een echt fietsland, en met een fiets op een menigte inrijden heeft niet zoveel effectquote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Fok-it het volgende:
* Tengano rijdt met zijn Fatbike over @Ozewiezewozewalla heenquote:Op maandag 3 maart 2025 21:00 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Nederland is een echt fietsland, en met een fiets op een menigte inrijden heeft niet zoveel effect
Alexander S. ?quote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben je ff een dagje werken en ja hoor..the religion of peace strikes again.
Nou, hij is in elk geval net zo lelijk en kijkt net zo boos als de gemiddelde islamofascist die je op straat tegenkomt. Hij zou best bekeerd kunnen zijn tot een extremistische variant van de islam, hij past er in elk geval qua uiterlijk prima tussen.quote:
Laten we de eerste berichten afwachten.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, hij is in elk geval net zo lelijk en kijkt net zo boos als de gemiddelde islamofascist die je op straat tegenkomt. Hij zou best bekeerd kunnen zijn tot een extremistische variant van de islam, hij past er in elk geval qua uiterlijk prima tussen.
Prima, dan donder je toch op naar het niet-Westerse. keuze zatquote:Op maandag 3 maart 2025 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Westerse normen overnemen en daarbij gedwongen afstand doen van persoonlijke geloofsovertuiging lijkt mij in ieder geval niet iets wat gaat werken nee
Ah, stoppen met werken dus. Iemand zou er een causaal verband in kunnen zien.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben je ff een dagje werken en ja hoor..the religion of peace strikes again.
Uh wutquote:Op maandag 3 maart 2025 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prima, dan donder je toch op naar het niet-Westerse. keuze zat
Jij bent echt ziek radicaal gewordenquote:
lol ja, dat radicalisme is echt míjn probleemquote:Op maandag 3 maart 2025 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent echt ziek radicaal geworden
Ik post gewoon op een normale manier iets terwijl ik hiervoor al zei dat dit een probleem is
Echt zoek hulp man mafkees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |