quote:Op maandag 3 maart 2025 14:03 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik vrees over de anders denkenden, christenen, atheisten etc
Nee, die zijn er niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me toch wel af waarom vooral Duitsland en Frankrijk hier slachtoffer van zijn. Hier lopen ook genoeg verwarde/geradicaliseerde types rond.
Welke precies?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, die zijn er niet.
Niet teveel de racistische groeperingen geloven.
Nee, dat is niet vreemd.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:30 schreef HSG het volgende:
En toch is het raar dat AfD verdubbelt is sinds de laatst verkiezingen.
Heel vreemd.
[..]
Grotere bevolking.
Moet je eens uitzoeken hoe ze die vrede willen bewerkstelligen: alleen nog maar moslims op de wereld (de rest moet dood)quote:Op maandag 3 maart 2025 13:47 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Plus steekpartijen uit naam van de "religion of peace"?
Voelt nu bijna wekelijks dat er een aanslag is
Het bestrijden van moslims :quote:Op maandag 3 maart 2025 14:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Rusland is het gevaar en Orange Man Bad roepen ze allemaal in koor. Dat geïmporteerde moslims al jaren in heel Europa steden lopen te terroriseren, mensen lopen lek te steken en op ze in te rijden met auto's dan valt er alleen maar stilte en holle frasen. Volgende week zal het wel weer raak zijn, en anders die week daarop wel. Ze zijn daar vooral bezig om een partij die wat aan dit probleem wil doen buiten de macht te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Hijquote:Op maandag 3 maart 2025 14:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zij je Hem of Hen?
[..]
Over het aantal aanslagen uit naam van Islam.
Zijn motief: wij zijn volgens de Koran allemaal minderwaardige varkens en hebben geen recht om te leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´
Volgens hem is de kans dat een Jehova getuige de volgende aanslag pleegt net zo groot als een moslim en is iedere aanslag gepleegd door een moslim juist ondanks de Islam ipv dat de Islam er iets mee te maken heeft.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Goh, ik moet het toch maar eens hebben met BansheeBoy over die geesteszieke figuren die al die aanslagen plegen. Dit loopt totaal uit de klauw.
Hij zal je er dan ongetwijfeld aan herinneren dat de aanslagplegers niet alleen moslims zijn, maar ook homo sapiens, zonen, voormalig scholieren, automobilisten, wandelaars, en wie weet liefhebbers van Modern Talking. Dat heel toevallig een bepaald geloof een heel vaak terugkerend verband is tussen al die aanslagplegers, ja ach puur toeval natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Goh, ik moet het toch maar eens hebben met BansheeBoy over die geesteszieke figuren die al die aanslagen plegen. Dit loopt totaal uit de klauw.
En het leuke is dat de grenzen nog steeds wagenwijd open staan, iedere dag stromen er weer nieuwe potentiële criminelen en terroristen vermomd als vluchteling binnen en worden ze op de rode loper hier naartoe gehaald met eten, opvang, uitkeringen en een verblijfsvergunning in het vooruitzicht gesteld.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:18 schreef Lemmeb het volgende:
Gewoon weer een islamofascist natuurlijk. Heel West-Europa zit vol met zulke idioten die hiertoe in staat zijn.
Er staat gewoon in de Koran dat dit allemaal dikke prima is, dus we gaan hier nog veel meer van zien.
Nee hoor. Dat is volgens hem ondanks hun geloof ipv dankzij de Islam. Zonder Islam zou het blijkbaar nog veel vaker voorkomen ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dat heel toevallig een bepaald geloof een heel vaak terugkerend verband is tussen al die aanslagplegers, ja ach puur toeval natuurlijk.
Misschien omdat je meer mensen ineens kan raken. Als ik me even in de man of vrouw in de auto verplaats, dan.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me toch wel af waarom vooral Duitsland en Frankrijk hier slachtoffer van zijn. Hier lopen ook genoeg verwarde/geradicaliseerde types rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |