Dader had ook meteen een kogel moeten krijgen. Weg met dat vuilnis.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ben al 2 berichten tegen gekomen dat er ongeregeldheden zijn bij het ziekenhuis van Mannheim.
Zowel de dader als tientallen van zijn slachtoffers worden daar behandeld.
Carnaval is vandaag en morgen nog.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat het alleen in Mannheim is. Had dit op meer plaatsen verwacht, deze Carnaval.
Familieleden?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ben al 2 berichten tegen gekomen dat er ongeregeldheden zijn bij het ziekenhuis van Mannheim.
Zowel de dader als tientallen van zijn slachtoffers worden daar behandeld.
Geef ze eens ongelijkquote:
Zou me dat goed voor kunnen stellen. Die kamer waar de dader ligt word natuurlijk bewaakt door zwaarbewapende agenten en als je die ziet weet je direct wie daar ligt. Als jouw vrouw, zus of kind dat net haar benen kwijt is door zo'n gek dan is het moeilijk om nog rustig te blijven.quote:
En woensdag haring eten. Maar ik had juist vandaag meer ellende verwacht, vanwege ramadan gelijk met Carnaval. De Rosenmontag is toch erg belangrijk voor Duitsland. Maar......gelukkig alleen Mannheim, hoewel dat al erg genoeg is, natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Carnaval is vandaag en morgen nog.
Dat zegt niets over zijn religie en de afkomst van zijn ouders/grootouders.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:56 schreef Kim-Holland het volgende:
De bestuurder is een 40-jarige Duitser uit Rijnland-Palts.
Zijn afkomst is mij (nog) niet bekend.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:30 schreef Gia het volgende:
[..]
En woensdag haring eten. Maar ik had juist vandaag meer ellende verwacht, vanwege ramadan gelijk met Carnaval. De Rosenmontag is toch erg belangrijk voor Duitsland. Maar......gelukkig alleen Mannheim, hoewel dat al erg genoeg is, natuurlijk.
In de telegraaf staat dat de dader iemand met de Duitse nationaliteit is. Is de afkomst van de voorouders en zijn religie al bekend?
Informatie die tot nu toe bekend is:quote:Op maandag 3 maart 2025 17:30 schreef Gia het volgende:
In de telegraaf staat dat de dader iemand met de Duitse nationaliteit is. Is de afkomst van de voorouders en zijn religie al bekend?
Als die gekkies niet menigtes inrijden, hadden we dit topic überhaupt niet gehad.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de focus kan weer van Trumptroep en Oekraine af en kan weer op deze zooi. Leuk joh.
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens informatie van ZEIT ONLINE is de verdachte een Duitser zonder migratieachtergrond.
Volgens Der Spiegel is de dader verward en handelde hij uit razernij.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens informatie van ZEIT ONLINE is de verdachte een Duitser zonder migratieachtergrond.
Ach, de onderbuik kan weer op slot.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat is dit nou weer.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, de onderbuik kan weer op slot.
Staat er ook waar hij boos over was?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens Der Spiegel is de dader verward en handelde hij uit razernij.
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Staat er ook waar hij boos over was?
Dit schreef ik op de FPquote:Op maandag 3 maart 2025 16:00 schreef Tengano het volgende:
En? Zal de EU eerder vallen door de vredige Islam of staat onze Russische bezetter hier eerder op de Dam?
En ik denk dat daarmee alles wel is gezegdquote:Volgens mij hebben alle Europese landen afzonderlijk al genoeg uitdaging waarbij de grootste uitdaging die van de uitwassen van de Culturele Verrijking. Nog nooit zag ik in Europa een treinstation worden opgeblazen door de Russen of een Rus die inreed op een groep mensen en daarmee dood en verderf zaaide. Ook heb ik nog nooit een Rus hier openlijk jacht zien maken op Joden in Amsterdam of een groep Russen een autochtoon meisje zien verkrachten als wilde beesten.
Europa, kijk maar lekker naar Rusland en rot van binnenuit verder weg.
Heel veel succes.
Ik herinner me nog een nieuwsbericht over een Braziliaan die in paniek een metrorijtuig probeerde in te vluchten omdat hij achtervolgd werd door de politie en dood werd geschoten. Ze hadden hem aangezien voor een islamitische terrorist en hadden zijn paniek aangezien voor agressie. Hij bleek niks op zijn kerfstok te hebben of van plan te zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Dader had ook meteen een kogel moeten krijgen. Weg met dat vuilnis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |